Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עולה חדשה, Toyota MR2 85, יומן מסע (עודכן 13.1.16)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה נכון שהיא הייתה אמורה להיות התשובה, אבל חוץ מלהיות מכונית נאה למדי היא הייתה חווית נהיגה מאכזבת בטח ובטח ביחס למודלים לחיקוי...

כמי שהיה בתיכון בארה"ב בתקופה המדוברת של הדגמים האילו ,ביוסטון טקסס רק לצורך הדיוק,אז חייב לציין שה"פיירו" באמת הייתה נחותה בנהיגה מול הMR2 ,אבל היה דגם GT של הפיירו עם המנוע 6 צילינדר שלטעמי היה מדהים גם מבחינת חווית נהיגה וגם בעיצוב.

ה MR2 רכב מדליק ביותר ובעל אמינות יפנית שברכב אספנות זה יתרון גדול .

מאור צריך לארגן מפגש יפניות של התקופה ,יכול להיות מדליק .

 

 

 

  • תגובות 204
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לרוב מייבאים רק אמריקאיות טיפוסיות. תענוג לראות דברים אחרים.

אכן. נחמד לראות משהו קצת שונה (בטח שבנוף הכבישים הישראלים אבל גם בנוף הייבוא האישי)

מקווה שיתחיל גל של ייבוא מיפן

נחמד היה לראות אותה היום במפגש אלפא.

מאוד שמחתי לראות את האוטו במפגש. נראה ממש שיגעון. שטיפה טובה, וקס ופוליש יחזירו לו את נעוריו, תא הנוסעים נראה טוב מאוד, פרט לכמה סדקים לא מזיקים בדשבורד ועוד שניים שלושה פאקים (זה טוב שאין הרבה אינטריור :lol:)

שלב ראשון תתמקד במכני ותהפוך את היפייפיה הזאת לאחלה רכב לנהיגה מהנה.

 

המון בהצלחה!!

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

תעקוב אחר צריכת השמן, מאחר ויתכן ששמן סינתטי, בייחוד במזג אוויר חם, יהיה דק מידי למנוע די ישן ו "משומש".

אם תתקל בצריכת שמן גבוהה, החלף ל 20-50 סינתטי.

ובכל מקרה אתה מוזמן לעבור אלי, הכנתי לך זוג כיסויים לדוושות.:-P

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תתחדש!

גונבו לידי כמה תמונות מהנמל בזמן האחרון, לא יכלתי להתעלם מהרכב הזה. (בין שלל הבנצים והקורבטים).

אם תרצה יד בלחדש את הצבע (דיטיילינג), אתה מוזמן, אי אפשר לסרב לרכב כזה.

M-TECH E46

פורסם

תתחדש, רכב מדליק!

תהנה ממנו.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם
תעקוב אחר צריכת השמן, מאחר ויתכן ששמן סינתטי, בייחוד במזג אוויר חם, יהיה דק מידי למנוע די ישן ו "משומש".

אם תתקל בצריכת שמן גבוהה, החלף ל 20-50 סינתטי.

ובכל מקרה אתה מוזמן לעבור אלי, הכנתי לך זוג כיסויים לדוושות.:-P

 

השמן המומלץ למנוע הוא 5W30 סינטטי עבור מנוע במצב טוב, עד 10W40 למנוע סביר ואף יותר בהתאם למצב המנוע.

החלטתי ללכת על ה5W30 וכמו שאתה אומר לעקוב אחרי צריכת השמן, במידת הצורך אעלה בהדרגה עד לעצירת האכילה (בתקווה שלא תהיה...)

לגבי הדוושות, מצאתי כבר כיסוי ברקס/קלאץ' מקוריים. נשארה רק הדוושת גז.

 

תתחדש!

אם תרצה יד בלחדש את הצבע (דיטיילינג), אתה מוזמן, אי אפשר לסרב לרכב כזה.

 

האמת, בתמונות הרכב היה נראה דהוי לחלוטין ובלתי ניתן להצלה.

במציאות, שפשוף טוב מגלה שלפי העין הממש לא מקצועית שלי ניתן להחיות את הצבע למצב סביר בהחלט, לפחות כזה שיאפשר לי למשוך שנתיים-שלוש בראש שקט.

מצד שני, באמת שאין לי מושג איך לגשת לזה. כמו שאמרתי עד עכשיו התעסקתי ברכבים מודרניים ונסיון הדיטיילינג שלי מסתכם ברחיצות ידניות אחת לשבוע ו-ווקס חובבני אחת לחודש.

אם אתה מתנדב להיות המנטור- אשמח!

 

 

אגב, לגבי השמן, אכן רוקן לפני עליה לספינה.

 

 

IMG_3615.jpgIMG_3621.jpg

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

תתחדש ! מיוחד ומעניין

 

אחד מכלי הרכב היותר מעניינים שהגיעו לארץ, הייתי אפילו מרחיק ואומר שבעיניי זה מעין תיקון של החרם הערבי.

Subscribed :)

:)

The first one to get angry loses

פורסם

אכן אחת המיוחדות!!!

תתחדש תהנה מי ייתן ועוד אנשים ירימו את הכפפה ויביאו רכבים מיוחדים לנופי כבישינו

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תתחדש בונבון

כול פעם אתה מפתיע אותי מחדש, מקווה שהפעם תחזיק אותה מספיק זמן

 

תקפוץ לבקר בפעם הבאה שאתה אצל ההורים שלך, ותגיד לאחיך לנגב את הבאלגן שהוא עושה בחדר

פורסם

היה לי אוטו אדום ישן פעם שכבר נהיה וורוד מרוב דהייה ועם מכונה וחומרים של carplan (שהבנתי שזה חומרים פשוטים למדיי) הוא יצא אדום פרארי מבריק וזה החזיק הרבה זמן גם.

(לא אני ביצעתי)

אז שווה לנסות אבל לפי דעתי לא ידני ולא לבד אלא אצל בעל מקצוע שמבין בדיוק מה הוא עושה לצבע.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)


×
×
  • תוכן חדש...