Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עולה חדשה, Toyota MR2 85, יומן מסע (עודכן 13.1.16)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחד מכלי הרכב היותר מעניינים שהגיעו לארץ, הייתי אפילו מרחיק ואומר שבעיניי זה מעין תיקון של החרם הערבי.

Subscribed :)

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

  • תגובות 204
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש ותהנה !

אהבתי את התמונה בה היא צולמה במחסני הערובה ליד אמא הרוחנית, הפיאט X 1\9.

קנית מכונית נהדרת ומהנה מאד לנהיגה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
תתחדש ותהנה !

אהבתי את התמונה בה היא צולמה במחסני הערובה ליד אמא הרוחנית, הפיאט X 1\9.

קנית מכונית נהדרת ומהנה מאד לנהיגה.

 

אכן, ולמרות שאני חובב איטלקיות הMR2 הייתה טובה יותר. זכורים לי מאמרי PERIOD ממועדון פיאט אנגליה שבהם בעלי X1/9 שוברים את הראש מה ואיך לשפר כדי לעמוד עם היפנית (שהייתה מאוחרת יותר יש להוסיף)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רכב מיוחד. מה עם קצת תמונות חוץ ופנים?

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

מאור, תתחדש!

מתי רואים אותה מתדלקת בסונול כיכר הדמעות? :-P

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תתחדש איש יקר על הרכב המגניב שהבאת, בתור אחד שהיה עד לתהליך הרכישה זה הלך בערך כך...

 

"מה דעתכם על להביא MR2 אספנות מארה"ב מבלי שראיתי אותה אלא רק מהתמונות?"

"איך הולך תהליך הייבוא?"

אחרי יום וחצי...

"האוטו שלי!"

 

ללא ספק צעצוע נחמד מאוד ואני מאוד מתחבר לרעיון שלו (אספנות, מיוחד, נדיר בישראל, מהנה לנהיגה, אמין).

תתחדש!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

תודה רבה לכל המברכים!8)

שמח לראות את התגובות שלכם. גם בכביש הרכב מושך המון תשומת לב, פרצופים דבוקים לחלונות, הנהונים ואפילו בחור אחד שעצר במיוחד להגיד שהוא מתרגש לראות אייקון ילדות...

 

לפני שאמשיך בסיפור, רק בקשה אחת לכל הקוראים כאן. אני שמח לשתף פרטים על תהליך היבוא, הבירוקרטיה, החיים שאחרי ותהליך השיפוץ. אבל, בבקשה, בשלושה ימים האחרונים כל אדם אשר פנה אליי- חבר, מכר, או סתם ברחוב, פתח בשאלה "כמה?" . בנסיון להשאר מנומס התפתלתי ב "תראו, יש את עלות הרכב, גרירה, שילוח ומזה 117% מס" , בתגובה 90% מהפעמים קיבלתי משפט בסגנון "עזוב שטויות, שורה תחתונה, לך, כמה עלה??"

בבקשה מכם, אני לא רוצה לצאת פלוץ, אבל באמת שזה לא מתאים.

 

אוקיי, אז אחרי שהורדתי את זה מהלב, הלאה:

בכניסה לרכב מקבלים הלם ראשוני, בכל זאת אחרי הרגל לרכב עם ספסל אחורי לראות שני מושבים ועוד ללא גג פתוח שעוזר לקלאוסטרופוביה זה מוזר.

אבל, ברגע שמתישבים ומבינים שממושב הנהג והלאה אין ממש הבדל בין נניח פיג'ו 306 לMR2 אפילו מתחילים לאהוב את סביבת הנהג.

הרכב נמוך וכך גם תנוחת הישיבה, יחד עם סביבת הנהג המחבקת ממש מרגישים שיושבים בקארט מאובזר.

פנים הרכב מראה סימנים של בלאי ללא ספק, אבל סה"כ במצב טוב.

 

IMG_3617.jpg

 

האבזור לא יבייש גם רכב מודרני:

חלונות חשמל, חלון נהג אוטומטי, קרוז קונטרול, מראות חשמליות, סאב וופר מתחת למושב הנהג ומגבר מתחת למושב הנוסע (מקורי!), סאנרוף ואפילו מזגן שעובד.

 

עקב מצב הרכב שעושה רושם ראשוני טוב הוחלט שלא לגרור ולנהוג חזרה למרכז להערכה וטיפול ראשוניים.

בדרך למרכז גיליתי שהקלאץ' מחליק מעט, אך חוץ מזה חום המנוע לא זז, לחץ שמן תקין, טעינה יפה ואני... פשוט מאוהב.

 

הגענו למוסך, העלנו את הרכב לליפט ולהלן הממצאים:

הטוב:

הרכב אכן ישר.

רפידות חדשות.

פילטר דלק מקורי חדש.

פלאגים מקוריים חדשים.

ללא חלודה, למעט כמה ס"מ בודדים מאחורי החצאית באיזור ידוע לצבירת מים. ישנם patch panels מוכנים לרכב לטיפול בבעיה.

בתא המטען מצאנו גם כבל מצערת חדש.

הרע:

קלאץ' מחליק מעט, כמו שציינתי.

צמיגים דורשים החלפה.

אטם מכסה שסתומים דורש החלפה.

בנוסף, לדעתי האישית צינורות בלם ונוזל חדשים יעוררו את תחושת הדוושה.

 

את פילטר השמן החלפנו, יחד עם שמן Castrol 5W30 סינטטי.

פילטר האוויר הוחלף בInbox מבית K&N (מתישב בair box המקורי, רב פעמי).

את פילטר הדלק והפלאגים שמרתי לטיפול הבא. (כל החלקים מקוריים, למעט הפילטר בגרסא "משופרת" של K&N)

 

IMG_3663.jpgIMG_3661.jpg

 

 

על הפרק בהמשך:

  • החלפת צמיגים.
  • החלפת קלאץ'.
  • רענון מנגנון בורר ההילוכים. ההילוכים עצמם קליקיים וכייפים, אך אני יכול לאבד את דעתי מידיות הילוכים עם חופש (אפילו שהוא דיי קל). לטיפול הוזמן קיט Quick Shift מבית TRD , תושבות ותותבות של כלל מערכת ברירת ההילוכים ע"מ לחדשה לחלוטין , לשפרה ולמנוע חופשים.
  • החלפת אטם מכסה שסתומים.

כמובן שאלה רק המטלות לעתיד הקרוב.

 

נתראה בעדכון הבא...

(אה, והנה כמה תמונות נוספות, מטונפת לחלוטין מעמידה ממושכת בנמל:-P)

 

 

IMG_3607.jpgIMG_3609.jpgIMG_3610.jpg

IMG_3612.jpgIMG_3616.jpg

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם
הפונטיאק "פיירו " הייתה התשובה של GM ל MR2 בתקופה, אחלה רכב והנאה מובטחת.

זה נכון שהיא הייתה אמורה להיות התשובה, אבל חוץ מלהיות מכונית נאה למדי היא הייתה חווית נהיגה מאכזבת בטח ובטח ביחס למודלים לחיקוי...

 

ולפותח השרשור: לפי התמונות לפחות - רכב יפה מאד קנית. אבל טרם נתת הסבר לפתרון התעלומה לאן נעלם כל השמן?

פורסם
זה נכון שהיא הייתה אמורה להיות התשובה, אבל חוץ מלהיות מכונית נאה למדי היא הייתה חווית נהיגה מאכזבת בטח ובטח ביחס למודלים לחיקוי...

 

ולפותח השרשור: לפי התמונות לפחות - רכב יפה מאד קנית. אבל טרם נתת הסבר לפתרון התעלומה לאן נעלם כל השמן?

 

לא תעלומה לא מעט פעמים שולחים מנועים שהם מרוקנים מנוזלים

כנראה חייבו את המשלח שהאוטו יהיה נקי משמנים

mustang 67 GT, 302 engine t5


×
×
  • תוכן חדש...