Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4120 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקץ של מנועים אטמוספריים? טויוטה משיקה מנוע 1.2 ליטר טורבו שיגיע לאוריס מתוחת הפנים.

לא הרבה כח (116 כ"ס) ולא ביצועים עוצרי נשימה (10.1 שניות למאה), אבל צריכת דלק יפה (21.3 קמ"ל) וטונות של טכנולוגייה נורא מסובכת.

 

לחפירה, אה.. כלומר הידיעה, המלאה לחצו כאן.

 

%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-2.jpg

 

%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-1.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה מתכוון מישהו אמר תקנות זיהום אוויר.

טורבו קיים כבר מאה שנה.

 

יפה לראות שטויוטה מצטרפת לחגיגה. תצרוכת הדלק נראית מרשימה מאוד על הנייר.

מעניין מתי הרכב יגיע לארץ ומה יקרה לגירסאות האטמוספריות.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מעניין.

 

לדעתי זו רק תחנת ביניים בדרך למכוניות היברידיות/חשמליות שיהיו גם זולות יותר ממה שמוצע כיום.

 

בניגוד לטורבו, הן באמת חסכוניות ובאמת ירוקות - ולא נופלות ממנו מבחינת הביצועים. והן גם שקטות

פורסם
סוף סוף אפשר לומר שיש טויוטה טורבו ואנשים לא יצחקו.:twisted:

 

את זה אתה יכול להגיד כבר שנים אם תוסיף את השם דגם הנכון.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

נשמע מעולה, אבל משום מה יש לי ספקות לגבי 1-21 אמיתיים. כפי שראינו טם רכבי טורבו אחרים, הם לא מגעים לערכי צריכה אופטימיים שיש בפרוספקט. אולי לשם שינוי תיהיה כאן הפתעה מרעננת?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מעניין האם השיטה החדשה של טויוטה (מעבר בין מחזור אוטו למחזור אטניקסון) טובה יותר (מבחינת צריכת דלק ואמינות) מפתרונות וותיקים יותר של כיבוי צילנדרים בעומס נמוך והזרקת דלק stratified. מעניין גם עד כמה המגדש גודש כאשר המנוע עובד במחזור אטקינסון.

פורסם

אטקינסון יעיל יותר מבחינת צריכת הדלק ומתאים מאוד לרכב היברידי. מנוע אטקינסון שונה ממנוע רגיל בטיימינג: בפעימת דחיסה שסתומי הפליטה נשארים פתוחים זמן מסויים וזה יותר פחות התנגדות. התוצאה: צריכת דלק משופרת, אבל הספק ומומנט הרבה יותר צנועים.

אטקינסון זה סייקל עבודה למנוע אטמוספרי, סייקל זהה עם גדישה נקרא אחרת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

נשמע מנוע שמאוד מתאים לקליינטורה של טויוטה.

קליינטורה שמחפשת הגיון/פרקטיקה. חסכון בכלל ובדלק בפרט זה אחד מהדברים החשובים לחבר'ה האלה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
זה אומר שהטכנולוגיה בשלה מספיק, האירופאים אכלו את מרורי האמינות הנמוכה של הדורות הראשונים ועכשיו נתחיל לראות מנועי טורבו קטנים אמינים.

צודק, אמרת את דבריי.

 

 

פורסם
אטקינסון יעיל יותר מבחינת צריכת הדלק ומתאים מאוד לרכב היברידי. מנוע אטקינסון שונה ממנוע רגיל בטיימינג: בפעימת דחיסה שסתומי הפליטה נשארים פתוחים זמן מסויים וזה יותר פחות התנגדות. התוצאה: צריכת דלק משופרת, אבל הספק ומומנט הרבה יותר צנועים.

אטקינסון זה סייקל עבודה למנוע אטמוספרי, סייקל זהה עם גדישה נקרא אחרת.

 

אם תקרא את הידיעה, תראה שהמחזור של המנוע הגודש של טויוטה דווקא נקרא "אטקינסון".

 

מזכיר לי ויכוח שהיה לנו בשרשור אחר - אני טענתי (ועדיין טוען, כי זה קיים), שלטויוטה יש רכבים לא היברידיים עם מחזור אטקינסון.

פורסם

אכן, טעות שלי, מילר ואטקינסון אומנם מאוד דומים, אבל מילר עם מגדש על (ולא טורבו): http://www.curbsideclassic.com/blog/the-atkinson-and-miller-cycle-engines-not-exactly-how-they-started-out-to-be/

Today’s Miller Cycle engines actually are supercharged Atkinson Cycle engines, as Toyota and others recognize

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...