Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הבנתי למה אתה מתכוון חן.

אגב מנועי טורבו היו בשימוש מוקדם הרבה יותר, די סמוך ללידת המכונית. גם מכוניות חשמליות, אפילו כאלה עם החלפת סוללות א-לה אגסי.

אין קשר בין זה לבין הנטיה המזרחית להשתמש בטכנולוגיות מוכחות בלבד ובצדק. האסטרטגיה הזאת מאפשרת להם לספק מכוניות אמינות וזולות.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה די סותר את עצמך.

מצד אחד אתה טוען שמגדש הטורבו בשימוש כבר עשרות שנים, ומצד שני אתה טוען שהיפנים אינם משתמשים בו כי זו טכנולוגיה לא מספיק מוכחת.

מנוע מוגדש לכשעצמו, וכל עוד לא מדובר במנוע בעל הספק קיצוני לנפחו, אינו אמור להפגין אמינות פחותה משל מנוע אטמוספרי.

היפנים לא מיהרו לאמץ את הטכנולוגיות העכשוויות, מאחר ולא ראו באירופה את שוק היעד העיקרי שלהם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

כתבה מעניינת שיותר מכל באמת מסמנת את תחילת הסוף של המנועים האטמוספריים.

 

בהערת אגב, לאיזה רכב שייך תא הנוסעים שמצולם בכתבה?

זה כנראה אחד מתאי הנוסעים הכי מבולגנים שיצא לי לראות, שום חלק לא זורם בעיצוב עם החלק שמקביל אליו, כאילו נתנו לילד בן 4 להרכיב תא נוסעים מאוסף של טלאים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
לא הבנתי למה אתה מתכוון חן.

אגב מנועי טורבו היו בשימוש מוקדם הרבה יותר, די סמוך ללידת המכונית. גם מכוניות חשמליות, אפילו כאלה עם החלפת סוללות א-לה אגסי.

אין קשר בין זה לבין הנטיה המזרחית להשתמש בטכנולוגיות מוכחות בלבד ובצדק. האסטרטגיה הזאת מאפשרת להם לספק מכוניות אמינות וזולות.

הממ זולות? אתה בטוח במה שאתה אומר?

פורסם
אתה די סותר את עצמך.

מצד אחד אתה טוען שמגדש הטורבו בשימוש כבר עשרות שנים, ומצד שני אתה טוען שהיפנים אינם משתמשים בו כי זו טכנולוגיה לא מספיק מוכחת.

מנוע מוגדש לכשעצמו, וכל עוד לא מדובר במנוע בעל הספק קיצוני לנפחו, אינו אמור להפגין אמינות פחותה משל מנוע אטמוספרי.

היפנים לא מיהרו לאמץ את הטכנולוגיות העכשוויות, מאחר ולא ראו באירופה את שוק היעד העיקרי שלהם.

להיפך, זו הפעם הראשונה שיפנים עוברים לטורבו (במכוניות לחם וחמאה) כי רק עכשיו זה מספיק אמין. מנועי הטורבו של פעם לא היו אמינים כמו מקביליהם האטמוספריים, גם לא אצל סאאב ווולוו, בטח לא בתחילת המאה. אם זה היה אמין אז זה היה כובש את השוק לפני שנים. גם המודרניים עברו חבלי לידה קשים, ראה את הכשלים בקונצרן VAG. העובדה שהיפנים נכנסים עכשיו היא כי כנראה הטכנולוגיה מספיק בשלה ומאפשרת יצור מנועים אמינים.

פורסם

אבל מסבירים לך שהכשלים ב VAG כלל לא קשורים לזה שהמנועים גודשים אלא לכשלים נקודתיים, אחד ברצועת התזמון עצמה ואחר במותחן שלה.

 

מנועי טורבו אמינים לחלוטין כבר לפחות 20 שנים ואפילו יותר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה עניין של זמן, והאופנה תתחלף, בנתיים טכנולוגיה במנועים אלו לא מפתיחה עתיד בטווח ולפי דעתי היתרונות לא כך זוהרים.

פורסם

דווקא יכול להיות שזה כן יתפוס - גם הזרקת דלק אלקטרונית הייתה קיימת 50 שנה לפני שזה נהיה מיינסטרים בשנות ה80-90 (מנוע הזרקה מסחרי ראשון יוצר ב1957, אבות טיפוס היו עוד בשנות ה40).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

אבל זה עוד רכיב מכני במערכת שמסתבכת גם ככה... התיקונים מתייקרים. למשל בטורבו של PSA יש לפעמים תופעה של חופש יתר בציר שבסופו של דבר גומר את הטורבו.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

גם אם העניין הוא אופנה חולפת- תהיה פה התקדמות.

מנוע טורבו עם צריכת דלק מופחתת (אפילו במקצת) זאת התקדמות.

במחקר ופיתוח לוקח לפעמים שנים עד שיש פריצת דרך משמעותית ויכול להיות שיש צורך בכמה שנים שהאופנה הזאת תחלוף,

בסופו של דבר אולי יהיה את החוקר שיפתח את המנוע ה"אולטימטיבי".

כמו שאמרו פה- הרבה נובע על כמה ה'גל תפס'. אם מנועי החשמל היו תופסים בתחילת הדרך במקום מנועי הבנזין והדיזל, בטוח שגם ההתקדמות הטכנולוגית שלהם הייתה מואצת לעומת המצב היום.

פורסם (נערך)

מנועי בנזין תפסו בתחילת הדרך, כי עלויות ייצור נמוכות ובנזין זול הפך רכבים מונעים בחשמל ללא כדאיים, ותפעול פשוט ונצילות גבוהה יחסית של מנוע בנזין, הפכו את מנועי קיטור ללא כדאיים.

 

מאמין שהטורבו יתפוס לזמן מה - להוסיף טורבו למנועים קיימים זה זול ופשוט יותר מלבנות משהו חדש לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...