Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קידוד שלט אזעקה מסוג Pointer


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

חברה שלי קנתה רכב משומש וקיבלה שני שלטים.

מדובר באזעקה של Pointer, לפחות זה מה שרשום על השלט.

השלט כמו בתמונה.

http://www.ahuvishay.co.il/image.ashx?s=39220&sl=he&im=44401&st=p

 

שלט אחד עובד, השני לא.

לשניהם הוחלפו הסוללות לאחרונה, בשלט שלא פותח או סוגר את האוטו נדלקת המנורה האדומה בשלט עצמו, מה שמצביע על כך שהלחיצה נקלטה בשלט עצמו.

 

אני חושש שאולי מדובר בבעיית קידוד כלשהי, אשמח אם מישהו יוכל להסביר כיצד מקודדים, או שיפנה אותי למקום עם מדריך כלשהו.

 

אציין שאין ברכב לחצנים כלשהם, כלומר המדריך הבא לא רלוונטי :

תודה

פורסם

אין לי מושג אם זה יעבוד, מעולם לא התעסקתי עם פוינטר, זה מתוך קובץ מ-2008 שמסתובב בין מתקינים ברשת התקנות ידועה.

 

אם אחרי הר"מ עדיין בא לך- נסה את זה:

 

דרוך ונטרל מערכת ומיד אח"כ פתח סוויץ'.

סגור ופתח סוויץ' שוב.

לחץ לחיצה ארוכה על המנעול בשלט הפעיל (מה זה ארוכה? תספור, נניח עד עשר :-P)

מיד אח"כ לחץ לחיצה ארוכה על המנעול בשלט המושבת, עד שהמערכת תצפצף צפצוף אישור.

 

אם זה עובד, תעדכן אותי.

שנדע לסמן על זה וי :-P

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...