Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מעניין יהיה לראות השוואה של הספורטאז' אורבן מול ה XV 1.6, הם בהחלט מתחרים על הלקוחות

שמחפשים רכב בתצורת ג'יפון שלא מיועד לשטח (ברור לגמרי שאין פה תחרות עבור מי שמחפש יכולות שטח).

פורסם

גם שאלתי את עצמי את השאלה הזו

 

הXV מצויידת בAWD גם במנוע 1.6 אם אני זוכר נכון ובכלל הXV קיבל ביקורות על יכולות שטח טובות - המיאוץ לעומת זאת בקיה ספורטז' טוב יותר משמעותית אבל בין יכולת מיאוץ לבין יכולת עבירות - בחירה מעניינת. אני הייתי הולך על האפשרות לרדת לשטח, אחרים היו מעדיפים שהרכב עדיין יהיה בעל זריזות שפויה - במקרה של הXV עגלה, במקרה של הספורטז' - אפשר לחיות עם זה, מנסיון.

 

האמת היא שאפשר גם לחיות עם עגלה כשמבינים שהיא כזו - רק שזה פחות כיף כשמנסים לעקוף - מנסיון גם כן.

 

כשאני חושב על זה עוד קצת - אני חושב שבXV התא מטען קטן משמעותית - לפחות לפי התמונות - מראה עין יכול להטעות - מאוד.

 

העיצוב של הקיה בעיני הרבה יותר טוב - הן פנימית וחיצונית אבל זה לא שהXV לא יפה - בעיני היא כן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ביצעתי נסיעת מבחן על שניהם.

 

היתרונות של ה-XV:

1. יכולת שטח (מן הסתם....) 4X4 ומרווח גחון עדיף. צמיגים שיותר מתאימים לשטח.

2. שיכוח מהמורות טוב יותר.

3. ממה שראיתי, צריכת דלק עדיפה משמעותית מהספורטאז'.

4. מערכת STOP-START (שאני לא לגמרי בטוח שזה יתרון)

 

היתרונות של הסופרטאז':

1. איבזור עדיף משמעותית על ה-XV. בכלל, ה-XV נותן תחושה של DL שנת 90 מבחינת ההגה, המתגים וסביבת הנהג.

2. תא מטען גדול משמעותית מה-XV.

3. מרגיש חזק מה-XV, למרות שאף אחת מהאופציות לא ממש מתאימה למירוצי רמזורים.

 

לסיכום מבחינתי, אני חושב שלנהג העירוני שלא מרבה ק"מ , אין דילמה, הספורטאז' יתאים יותר.

תיכנון לירידה לשטח וק"מ שנתי גבוה , יטו את הכף לכיוון ה-XV.

פורסם

נקמיצ'י - תעשה כבר נסיעת מבחן ותתרשם בעצמך.

לי זה היה סבבה לגמרי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

האמת היא שאפשר גם לחיות עם עגלה כשמבינים שהיא כזו - רק שזה פחות כיף כשמנסים לעקוף - מנסיון גם כן..

 

אני חי עם עגלה.

יותר נכון אישתי.

לא, לא אישתי עגלה, אישתי נוהגת בעגלה (טנדר סאנגיונג מוסו) אבל לא מעט יוצא גם לי לנסוע עליו וכשאתה עולה על רכב שנראה כמו עגלה, מתנייד כמו עגלה ומשרה עליך אווירת עגלתיות מוחלטת, אתה נכנס למוד נהיגה שונה לחלוטין, מזדחל לך להנאתך ב 85 בימני, לא מאיץ, לא עוקף, תאמין לי נירוונה.

 

אבל לאחר נהיגת מבחן ארוכה בXV1.6 אני יכול להגיד שזו כלל לא האווירה שהוא משרה עליך, ההפך, הוא מרגיש כמו רכב מודרני לכל דבר שיש לו איזה תקלה במנוע שמונעת ממך להאיץ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
הבוקר לקחתי את מנהלת הבית לעשות סיבוב על הספורטאז', לראות שהיא מסתדרת איתו. היה רק הדגם של ה 2.0 ליטר.

אח"כ נהגתי בעצמי באוטו.

השורה התחתונה ה 2.0 ליטר בהחלט יותר חזק, אבל בנהיגה מנהלתית רגילה זה לא מורגש. זה מורגש כשמדביקים את הדוושה לפח.

נתנה אישור. עכשיו צריך לנסות לסגור עסקה.

 

חחח "מנהלת הבית"', "נתנה אישור" ! קרעת אותי :lol::lol:

פורסם

אתה צוחק כי בטח לא התחתנת...

זה אוטו בשבילה ולכן היא המחליטה. לי יש את האוטו שלי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

עשיתי סיבוב על ה 1.6 . מצד אחד הוא נוסע מאוד יפה ומבחינת כוח לי זה הספיק. מצד שני התחושה בפנים לא הייתה כל כך טובה והפלסטיקה של פקדי המיזוג ומסביבה הרגישה לי טיפל'ה זולה משהו ולא מהודקת. הנוחות גם הפתיעה לטובה כשגיהוץ באמפרים נעשה בנוחות גדולה מאוד (בא מאוקטביה). האכזבה הגדולה ביותר נרשמה לרוחב המושב האחורי שמצד אחד הרכב מתפאר ברוחב כללי של 185 ס"מ, ובפועל בקושי הצליח לדחוס את שלושת מושבי הילדים שכרגע איכשהו דווקא כן נדחסו ב I30CW שבימים אלו משמשת רכב חלופי לאוקטביה. בסה"כ למי שאוהב את הסגנון - זה יכול להיות אחלה רכב. לבוחרי ליסינג - צופה לו אלפי מסירות השנה (:-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

הבוקר מתפרסם בידיעות אחרונות מבחן שעשה אודי עציון לספורטאז' האמור.

אני מצטט:

"...ולא נראה כמו דגם שחסכו עליו כדי להגיע למחיר אטרקטיבי"

"...המיצוב מול משפחתיות ה - 1600 סמ"ק ומול ג'יפונים כמו ג'וק וסוזוקי קרוסאובר משפר את מצבו היחסי של הספורטאז'. מולם הוא מציע תא נוסעים מרווח למדי, מה שמורגש בעיקר במרווח הרגליים במושב האחורי ותנוחת נהיגה גבוהה יחסית"

"תגיבת הדוושה הראשונית טובה, בסגנון יפני (מה זה סגנון יפני??? ), והספורטאז' ממשיך להאיץ באופן נאות גם בהמשך"

"...בעיר השגנו צריכת 8 ק"מ לליטר, ואחרי שיוטים מהירים בכביש 6, ונהיגה בהרי ירושלים, הגיעה התוצאה הסופית ל 9.5 ק"מ לליטר."

"התנהגות הכביש מוצלחת ומאוד אירופאית במאפיינים שלה, נוחות הנסיעה פחות טובה בעיר, אך הרכב אינו מיטלטל בסיבובים ובכביש מהיר"

"בשורה התחתונה הספורטאז' 1600 הוא אחת הקניות הכי כדאיות כיום לנהג המשפחתי...נראה שהשאלה אינה אם הספורטאז' יהיה הג'יפון הכי נמכר בארץ השנה, אלא כמה משפחתיות הוא יצליח לעקוף בטבלת המכירות".

 

 

אנחנו אמרנו את זה קודם...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כמעט כל הציטוטים שציינת (ואני מאמין שגם יתר הכתבה) נשמעים כמו "בחייכם, תעצרו שניה את הריצה לאולם דאציה ובואו תראו, גם לנו יש רכב זול, ואצלנו זה אפילו לא על חשבון XYZ" :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

דבר ראשון תכניס ת'יד...:-P

דבר שני, הם לא צריכים לעצור את הריצה לשום מקום. מקסימום לשים תורמט בסוכנויות.

דאצ'יה ידנית היא לא בדיוק האוטו הבורגני לערבות רמת השרון רמת אביב והרצליה. (והם גם לא נותנים את אותן התועלות - לספורטאז' אין יכולות שטח בשיט. לדאסטר יש. )

הספורטאז' הזה תפור על הקהל שלו כמו קונדום ליין. סליחה - כפפה ליד.

זה יהיה הרכב המשפחתי הכי נפוץ בארץ.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 


×
×
  • תוכן חדש...