Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חשוב לומר שהמחיר של 135.0 אלף הוא לא מחיר מבצע. המבצע הוא בתוספות כמו מולטימדיה וכד'. בהחלט יש מצב שאחרי שיעופו כמה מאות מכוניות למתלהבים כמוני, יהיה מבצע הנחות או מבצע עם מועדון חבר או הוט או לקוראי ידיעות אחרונות או למנויי מפעל הפיס או למי שיבוא עם תחתונים כחולים.

 

ההנחות של טלקאר במבצעי המועדונים שלהם משמעותיות ויכולות גם להגיע לעשרת אלפים ש"ח לרכב הספציפי בתוספת איבזור כזה או אחר. אישית, הייתי ממתין למבצע כזה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מעוצבת, מרווחת, פרקטית - עסקה משתלמת במחיר נכון.

אולי נכון היה להציע גם גרסה ידנית במחיר מפתה, לפחות עם 50 יחידות - רק כדי לראות אם יהיה ביקוש.

 

לא בטוח, האאוטלנדר הוצעה במחיר של 119 לגרסה הידנית, כאשר הרכב מכנית זהה לגרסה האוטומטית (מנוע 2.0) ואני לא חושב שהייתה התנפלות המונית.

 

עמישראל רוצה אוטמט. אגב זאת גם הסיבה שאני לא קניתי אאוטלנדר.

פורסם

למה שתהיה יותר יקרה?

אותו מנוע. אותו גיר. אותה הנעה. בגלל שהברזל קצת יותר גבוה? אולי הצמיגים טיפה יותר גדולים ולכן יהיו טיפה יותר יקרים. נניח עוד 100 שקל לצמיג. עוד 150 שקל לצמיג.

ביטוח נגזר ממחיר הרכב.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

באמת שאין שום סיבה. זה לא שבאמת יש כאן מערכות נוספות (טרנספר,נועלים) כמו ב 4X4 אמיתי. וגם זה רלוונטי יותר רק כשהרכב מתיישן ומתבלה.

 

אבל בשטיפה האוטומטית כן תשלם מחיר של "ג'יפ". :-P

 

אגב- כשקיה אומרים 7 שנות אחריות- זה "מפגוש לפגוש" כמו בשנה הראשונה, או שהם מחריגים?

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

 

אגב- כשקיה אומרים 7 שנות אחריות- זה "מפגוש לפגוש" כמו בשנה הראשונה, או שהם מחריגים?

 

3 שנים אחריות מלאה ו-4 על מנוע+גיר+ציריות. אבל לא לכל הדגמים של קיה בישראל יש 7 שנות אחריות: לספורטאז', קארנס, אופטימה וסורנטו יש רק 3.

פורסם

בתור מי שנכח בנסיעת המבחן המדוברת במושב האחורי.

 

1) יש שם הרבה מקום גם אם הישוב לפניך הוא 1.90 ומזיז את הכסא עד הסוף.

2) הגימור נראה איכותי.

3) הנסיעה שקטה ונוחה.

4) לו הייתי קונה את הרכב הייתי נשאר עם המערכת הנוכחית.

5) עד היו המדיניות של קיה היתה שכלי רכב עם נפח מנוע נמוך מ-2 ליטר מקבלים 7 שנות אחריות, נותר לראות אם הדגם החדש של הספורטאז' ימשיך את הכלל הזה ויקבל גם הוא 7 שנות אחריות.

6) אם הייתי צריך לרכוש עכשיו משפחתומית 1.6, הספורטאז' כנראה היה מנצח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

יש לי שאלה - אם ניתן להציע רכב כמו הספורטאז', שבאופן בסיסי עולה 150+, בכזה מחיר רק בגלל הקטנת המנוע - אז למה שלא יציעו דבר כזה, למשל, גם עם מכוניות מנהלים?

 

נניח, למה שדלק לא תציע את המאזדה 6 עם מנוע 1.6, או מונדאו 1.6 טורבו, במחיר שינוע באיזור ה-150;

 

או שצ'מפיון תציע את הסופרב/פאסאט עם מנוע 1.2 (או אפילו 1.4) טורבו, במחיר דומה?

 

או שיוניון תציע את האוונסיס עם מנוע 1.6 במחיר דומה, או את הקאמרי עם מנוע 2.0 (במקום 2.5) במחיר שנע באיזור ה-170?

 

מה תגידו לי - שרכבים כאלה דורשים מנוע הרבה יותר גדול מזה שדורש הספורטאז'? -- ממש לא נראה לי.

 

או שתגידו שאין ליצרניות גרסאות כאלו? -- גם זו לא תשובה מספיק טובה. אם קיה הצליחה להדביק מנוע כזה לספורטאז' - שילוב שאני מניח שישראל תהיה אחת הצרכניות העיקריות שלו - גם יצרניות אחרות יכולות לעשות את זה, ולו רק עבור ארצנו הקטנטונת. זה ישתלם להן.

עריכה אחרונה על ידי mogo
פורסם

בדרך כלל יש גירסאות כאלה באירופה אבל הן מגיעות עם גיר ידני.

פעם אם אתם זוכרים הייתה סיטרואן c5, רנו לגונה, פיג'ו 406 וגם פסאט עם מנועי 1.8 וגם 1.6 במקרה של הפסאט.

עם השנים הופסק יצור הדגמים האוטומטיים וגם כיבוש השוק ע"י הג'יפונים תרם לצמצום גרסאות של המשפחתיות הגדולות/מנהלים.

פורסם
3 שנים אחריות מלאה ו-4 על מנוע+גיר+ציריות. אבל לא לכל הדגמים של קיה בישראל יש 7 שנות אחריות: לספורטאז', קארנס, אופטימה וסורנטו יש רק 3.

או.קיי. אז גם זה שהם נותנים "רק" 3 שנים על הספורטאז' זה לא חסרון משמעותי.

 

מישיבה באקזמפלר לא מונע, הרכב בהחלט מרשים. קולגה של אשתי רכשה לפני כמה חודשים במבצע של "אשמורת" לחברי הסתדרות המורים. (כנראה ש"י 2014?) אני חושב שהמחיר היה דומה, ואפילו נמוך יותר.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

הקולגה רכש את ה 2.0 ליטר, אותה רמת אבזור בסיסית 'אורבן' (בסיסית אבל לא קמצנית) בסביבות 142.0 - 144.0 אלף. אלו היו המבצעים הכי אגרסיביים בזמנו לאוטו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הבנתי.

הקליטה שלי קצת איטית. (גולן טלקום :-P).

החידוש הוא בעצם שהיא מוצעת לראשונה ב-1.6.

 

אהה, עכשיו מעניין יהיה לראות את ההצעה הבאה שלהם לחברי "אשמורת" על המנוע ה"רזה".

טוב, אני אחכה שכל המידע ישקע ויוטמע לפני שאגיב שוב. :-P

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
הקולגה רכש את ה 2.0 ליטר, אותה רמת אבזור בסיסית 'אורבן' (בסיסית אבל לא קמצנית) בסביבות 142.0 - 144.0 אלף. אלו היו המבצעים הכי אגרסיביים בזמנו לאוטו.

 

בהנחה שניתן לשחזר רכישה במחיר כזה, וההפרש זניח,

אולי עדיף 2.0 ורגל קלה מאשר 1.6 עם ברך נעולה

The first one to get angry loses

פורסם
ישראל לא תהיי הצרכנית העיקרית של השילוב, הוא דיי נפוץ בעולם בגירסא הידנית, ויש גם סקירות על הדגם האוטומטי.

 

התכוונתי כמובן לשילוב של הגרסה האוטומטית. איפה הוא נפוץ בעולם?


×
×
  • תוכן חדש...