Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עכשיו מעניין יהיה לראות את ההצעה הבאה שלהם לחברי "אשמורת" על המנוע ה"רזה".

בהתבסס על המבצעים הקודמים שהם עשו אפשר להניח שתהיה הנחה של בין 5.0 ל 10.0 אלף שקל, תלוי כמה יחידות יעופו במחיר הרגיל.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
יש לי שאלה - אם ניתן להציע רכב כמו הספורטאז', שבאופן בסיסי עולה 150+, בכזה מחיר רק בגלל הקטנת המנוע - אז למה שלא יציעו דבר כזה, למשל, גם עם מכוניות מנהלים?

 

בשוק הרכב הישראלי, כמו שהוא בנוי כיום, לא יהיו הנחות/ מבצעים משמעותיים על רכבים שמשתתפים בשוק הליסינג.

זו הסיבה שלא תראה שום מבצע משמעותי לא על המזדה 3/6 ולא על הפוקוס/מונדאו ומקבילותיהן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חשוב לומר שהמחיר של 135.0 אלף הוא לא מחיר מבצע. המבצע הוא בתוספות כמו מולטימדיה וכד'. בהחלט יש מצב שאחרי שיעופו כמה מאות מכוניות למתלהבים כמוני, יהיה מבצע הנחות או מבצע עם מועדון חבר או הוט או לקוראי ידיעות אחרונות או למנויי מפעל הפיס או למי שיבוא עם תחתונים כחולים.

 

לא הבנתי, יש עכשיו בנוסף מבצע השקה שבו מקבלים תוספות איבזור ללא תשלום נוסף?

עם אילו חישוקים הרכב מגיע, אותה צורה של דגם ה2.0 או 16״ אבל בעיצוב אחר?

פורסם

הייתי היום בסוכנות ועשיתי נסיעת מבחן. הסקרנות הרגה אותי והייתי חייב ללכת לעשות על הרכב סיבוב. לא הרגשתי הבדל מהגרסא עם המנוע 2.0, והדבר היחידי ששמתי לב שאין מבחינת אבזור זה הבקרת שיוט.

נראה לי אני מתחיל לאהוב את הקטע הזה של ללכת לסוכנויות לעשות לבדוק רכבים 8)

פורסם

האמת שאם יש בשורה אחת משמעותית עם הספורטאז' 1.6 הוא שהוא באמת אלטרנטיבה לגיטימית לרכב משפחתי מרווח.

אני לא חושב שהדרישות מרכב משפחתי יהיו שהוא "יקרע את האספלט", אלא יותר אספקטים של נוחיות ותמורה למחיר

פורסם
+1 ויהיה ביקוש, אין לי ספק, כי המוצר הבסיסי אכן אטרקטיבי לחובבי הז'אנר.

 

הבעיה היא שהיבואן הספציפי איטי ושמרן - ולכן אני לא רואה את זה קורה כל כך מהר. יבוא הפיקנטו 'ספורט' היה בצנרת למעלה משנה, עד שזה קרה. הסיד/פרוסיד GT לא הגיעו עד היום וספק אם יגיעו.

אני ראיתי בעבודה קיה סיד קופה מהדגם החדש.

פורסם (נערך)

הבוקר לקחתי את מנהלת הבית לעשות סיבוב על הספורטאז', לראות שהיא מסתדרת איתו. היה רק הדגם של ה 2.0 ליטר.

אח"כ נהגתי בעצמי באוטו.

השורה התחתונה ה 2.0 ליטר בהחלט יותר חזק, אבל בנהיגה מנהלתית רגילה זה לא מורגש. זה מורגש כשמדביקים את הדוושה לפח.

נתנה אישור. עכשיו צריך לנסות לסגור עסקה.

עריכה אחרונה על ידי discoTD5

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

בדרך כלל אני לא קורא שרשורים כאלה ארוכים (באמת שאין לי סבלנות), אבל הספורטאז' החדשה די מעניינת אותי למרות שאין סיכוי בעולם שיהיה לי את הכסף בזמן הקרוב (סטודנט עני לתואר שני בכל זאת). בכל מקרה נראה שקיה שיחקו אותה עם הקטע של להפוך את הספורטאז' לקרוסאובר. אם הייתי צריך לקנות קרוסאובר עכשיו לא הייתי חושב פעמיים. שלעומת הקרוסאוברים האחרים המצועצעים אין ספק שיש פה אלטרנטיבה שהיא יותר איכותית ומעט אפילו יוקרתית מהאחרות

פורסם

סוף סוף יש ג'יפ במחיר נורמלי... ברור שלא ג'יפ לשטח, אבל כן משהו שנותן תחושה עם ביצועים טובים. אנסה לשכנע את אבא שלי להביא במקום משפחתית חדשה את הרכב הזה...

פורסם
בשוק הרכב הישראלי, כמו שהוא בנוי כיום, לא יהיו הנחות/ מבצעים משמעותיים על רכבים שמשתתפים בשוק הליסינג.

זו הסיבה שלא תראה שום מבצע משמעותי לא על המזדה 3/6 ולא על הפוקוס/מונדאו ומקבילותיהן.

הכל עניין של היצע, ביקוש ותיזמון.

כאשר רכב חדש מגיע לשוק אין שום סיכוי לקבל עליו הנחה, חבר שלי בזמנו בירר לגבי I30 סטיישן החדשה כאשר הגיעה לארץ, יד ראשונה מליסינג והוא קיבל הצעה של מחיר מלא - 128 אלף ש"ח, משמע בלי הנחה בכלל.

לעומת זאת היום לאחר ששוק הליסינג מיצא את הפוקוס, ניתן למצוא אותן גם יד ראשונה 0 ק"מ ב 90-95 אלף ש"ח.

להזכירך היחידות האחרונות של מזדה 3 נמכרו ב 105 אלף ש"ח עבור גרסת ה 2 ליטר, וזה עוד ישירות מהיבואן.


×
×
  • תוכן חדש...