Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש מישהו בקהל עם מסך סמסונג 55H4600 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

י .שלום

 

יום הוא כאן הוא יום הוא אומר שלום.

 

לא שיש לי מושג אם זה המצב האמיתי בשטח

 

אבל כאמור יש יבואן רשמי אחד סמליין מביא בקידומת UA היתר מביאים בקידומת UE

 

אבל יש גם יבואן רשמי לרשות הפלסטינית יושב באיזור עטרות מביא גם UA מוכר לאבי סופר ולמחסני חשמל. שירות חברה לא מוכרת לי לפחות.

 

היה על כל הסיפור הזה כתבה נרחבתhttp://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3641475,00.html

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תתחדש! תעדכן אותנו לגבי השירות אם תצטרך בעתיד.

 

לקוחות שלי שקנו את המסך הנ"ל במחסני חשמל עם אחריות של היבואן הפלסטיני טענו שה-WIFI לא עובד, הסברתי להם שצריך לפנות לנותן השירות. הם טענו שיצרו קשר ונכון לאותו הזמן נאמר להם שאין טכנאים זמינים (בכלל), אין לי מושג איך הם הסתדרו בסוף.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היום יצא לי לחבר הרדיסק 2tb עם סרטים mkv ripdvd 1080p ותרגום לא מובנה בעברית

 

עבד מצויין והציג את התקגום כראוי

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תגיד ללקוחות שלך שידליקו את ה WIFI

והסחורה שמגיעה מהרשות, היא רשמית לחלוטין אפילו רשום עליה סמיליין.

הרי זה נכנס לארץ בתור סמיליין מסמסונג העולמית ועובר לרשות מישראל.

השירות גם של מסלמני וגם של סמיליין פח אשפה ... אז כבר לא משנה.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ ומעדכן מחירים

 

55H6400, אחריות\יבואן סמיליין - 3 שנים

מחיר 5750 שקל באבי סופר (אפשר ב5300 להשיג אחריות של רייבי או כוח ישורון), מי שיודע להתמקח יכול להוריד עוד מאה שקל לדעתי

 

סה"כ מרוצה מהמסך, גרסה AS01 פאנל PSA של AU Optronics לפחות לפי המידה ברשת

כרגע לפני כיוונים, השחור טוב מאוד, למרות שה Dimming תוכנתי, לא רואה זליגת אור משמעותית, אין עננות, סה"כ אחידות טובה

תמורה טובה למחיר, בין הפעמים הבודדות שמחיר המוצר גבוה בכמה מאות שקלים מהמחיר באירופה וזה לא קורה כאן הרבה


×
×
  • תוכן חדש...