Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנת נעליים מ-buy2usa (אמזון)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי לכולם,

חשקה נפשי להזמין לאימי היקרה נעלי asics, הנמכרות במחיר זול משמעותית (200 ש״ח פחות) מבארץ.

 

עכשיו, הם לא שולחים לארץ ובשיטוט בחנות שבכותרת, הם מוכרים בעצמם (רוכשים מאמזון) ובשילוב קופון paypal יוצא אף זול יותר מלהזמין ישירות מאמזון ולהשתמש בשילוח שלהם.

 

את הדגם, המידה והצבע אני יודע במדויק (מדדה בארץ).

 

השאלה, האם אני יכול לסמוך על הקניה הזו ולהיות בטוח שאקבל נעל מקורית (באמזון זה prime ורשום שהמוכר הם אסיקס עצמם)?

 

ובהזדמנות זו, יש אתרים מומלצים אחרים לרכוש מהם נעליים בהשקט ובבטחה?

 

תודה מראש לעוזרים

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לסמוך על הקניה- כן, בהחלט.

מצד שני - רק לוודא שאתה יודע-

הקופון של פייפאל לא יכול להוריד את המשלוח אל מתחת ל20$,

ונעליים דרך ביי2 זה מחיר קבוע של 20$,

כך שהקופון לא יעזור לך פה...

פורסם

לגבי לסמוך על הקניה, הכוונה שלי זה האם לסמוך על buy2usa? כאמור, הרכישה היא מהם ולא מאמזון כאשר השילוח בלבדו הוא דרכם.

 

לגבי הקופון, באתר שלהם, לקראת סיום הרכישה, הזנתי אותו ומ404 ש״ח ירד למחיר סופי של 365 ש״ח, כלומר עבד ולהבנתי הוא של paypal בכלל.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אתה יכול להיות שקט, המוצרים מהם מקוריים, ונרכשים ישירות מאמאזון והספקים שנמצאים באמאזון.

לגבי המחיר, אם אתה משתמש בקניה ישירה, המחיר הוא סופי וודאי, ולא תידרש לתוספת כלשהי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אה, חשבתי שמדובר בקופון בלאק פריידיי של ביי2יואסאיי, לא מכיר את הקופון של פייפאל.

אם אתה לא סומך על השירות שלהם אז תקנה בעצמך מאמאזון ותשלח אליהם-

מעולם לא השתמשתי בשירות "קונים בשבילך" כך שאני לא יכול להעיד עליו,

אבל באופן כללי קניתי המון דרך ביי2יואסאיי ולא היו שום בעיות בינתיים,

קשה לי להאמין שהם ימכרו משהו שלא באמת מגיע מאמאזון כי דבר כזה יחסל בשניה את השת"פ שלהם ואת השם שלהם באופן כללי.

פורסם

לפני שאתה קונה ישירות מB2U יש קופונים לנעליים באמזון כדאי לבדוק קודם אם יוצא יותר זול לקנות ולשלוח לבד. גם מבחינת אחריות אמזון אחראים כלפיך ולא כלפי B2U.

 

תחפש את הנעל אולי היא נמצאת כאן. 25% הנחה.

 

http://www.amazon.com/b/?_encoding=UTF8&camp=1789&creative=390957&field-enc-merchantbin=ATVPDKIKX0DER&linkCode=ur2&node=10552106011&tag=ret-20&linkId=QXZ6GTRSYNCSYCZM&ascsubtag=uuu0920652A-C4DD-4891-AD27-D3DE0F225EE4

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם (נערך)

לעוף למאדים,

 

היה לי איתם ניסיון אחד ויחיד בו מכרו לי מוצר שלא יכלו למכור אבל מוכן לנסות שוב. לגבי רכישה מאמזון ושילוח על ידם, בשילוב הקופון וגם בלעדיו יוצא יותר יקר מאשר לקנות דרכם.

 

בן

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

Car_me

תודה על הטיפ, אנסה, למרות שאני לא בטוח כמה זה טוב, כי נראה לי שזה מסבך לי את העניינים עם השילוח, מיסים מע״מ וכו אבל אבדוק

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

ואגב, אני יכול ללכת עם המידה האמריקנית (8) שהייתה רשומה בנעל בארץ?

 

תודה לעוזרים,

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

התכוונתי שאתה יכול לנסות לקנות באמזון ולשלוח למחסן של b2u. בגלל שאולי זה יותר זול.

אני מניח שלנעל אין מיסים כי היא עולה פחות מ75 דולר.

 

בקשר למידה אם זה אותה חברה כמו הנעל הישנה, אני מניח שהמידה האמריקאית תהיה זהה.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

הבנתי אותך, עשיתי סימולציה, זה לא יוצא יותר זול

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
ואגב, אני יכול ללכת עם המידה האמריקנית (8) שהייתה רשומה בנעל בארץ?

 

תודה לעוזרים,

בן

 

במידה ומדובר באותה חברה, אז כן -

קניתי 2 זוגות של טימברלנד, המידה מדוייקת - אפילו יותר מדוייק מהמידות בארץ,

שכן בארץ יש רק מידות שלמות, בארה"ב יש עוד מידות ביניים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לעוף למאדים,

 

היה לי איתם ניסיון אחד ויחיד בו מכרו לי מוצר שלא יכלו למכור אבל מוכן לנסות שוב. לגבי רכישה מאמזון ושילוח על ידם, בשילוב הקופון וגם בלעדיו יוצא יותר יקר מאשר לקנות דרכם.

 

בן

 

מה הכוונה, מכרו לך מוצר שלא יכלו למכור?

פורסם

בדיוק כך. לצערי, כרגע אני עוד מעדיף שלא לפרט שכן נפתחה מחלוקת ב-PAYPAL ואני ממתין לזיכוי.

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מי מכר לך? שירות "קונים בשבילך באמאזון" של BUY2?

×
×
  • תוכן חדש...