Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!! יש ברשותי מאזדה שנת 2000 ראיתי פה בשרשורים קודמים איך לנקות את הרדיאטור צריך עזרה במציאת פקק הפתיחה לשפיכת הלכלוך (תמונה מדויקת תעזור מאוד!)

 

 

 

 

תודה לעוזרים...

פורסם
אין לי צורך לנקות עד כדי כך רק להוציא את המים הישנים נהייה כמו בוץ ולמלא חדש

זה לא בוץ זה חלודה!

אתה חייב לנקות בלחץ של צינור גינה לפחות, או שתמצא דרך אחרת להעביר דרך הרדיאטור 20 ליטר מים.

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם

אני חושב שיש פקק ניקוז ואחרי הפתיחה אני יוכל להכניס צינור אם זה עיניין של לפרק את הרדיאטור אני כנראה יקח אותו למוסך השאלה איפה הפקק נמצא

 

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם

טל,

אתה מוזמן אלינו לעזרה אם צריך.

 

שמעון זוארץ

03-5333082

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

פורסם

יש פקק ריקון ממש בתחתית הרדיאטור, פקק עם חריץ + עליו. עדיין אני לא ממליץ לגוע בו מהסיבה שהוא עלול לא לאטום טוב או להישבר פשוט יותר לנתק צינור תחתון.

פורסם
תנתק את הצינור התחתון שמוביל לטרמוסטט זה נמצא בדרך כלל ליד המפלג.

 

אני רגיל לסוזוקי,טוב לדעת בכל מקרה.

אין שמה פקק ריקון כמו ברדיאטור של סוזוקי שיושב מלמטה?

 

 

האם יש רכבים שהצינור התחתון מתחבר לטרמוסטט? (דבר לא חכם לפי דעתי)

בכל מיקרה בסוזוקי ליאנה ויורו סוויפט זה צינור עליון.

פורסם
האם יש רכבים שהצינור התחתון מתחבר לטרמוסטט? (דבר לא חכם לפי דעתי)

בכל מיקרה בסוזוקי ליאנה ויורו סוויפט זה צינור עליון.

 

באפלהאוזים ובשריידים למיניהם.

פורסם

תודה חבר'ה כבר הסתדרתי ניתקתי את הצינור התחתון הכנסתי צינור מים שיוציא את שאר הלכלוך ולאחר מכן מילאתי מים ירוקים השארתי את הפקק פתוח והנעתי את הרכב שיצאו הבועות..

×
×
  • תוכן חדש...