Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה תחשוף את המיאטה החדשה MX5 ND ONLINE


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לטעמי העיצוב מעולה. מזכירה את המזראטי גראנטוריזמו מקדימה ויגואר F-Type מאחורה. עיצוב הפנים נראה ממש מעולה לדעתי.

emotion of motion

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוהה בתמונות כבר שעות, לא מצליח להבין אם אני אוהב את העיצוב או לא...

מוזר.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

לטובה או לרעה- העיצוב יצר גלים.

 

 

מישהו ראה באיזה אתר תמונה שלה עם הגג לא מקופל? אולי זה יתן לנו זווית אחרת על העיצוב.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

רק אני אהבתי מאוד? עד כה המיאטה נראתה כמו אוטו של כוסיות, סוף סוף היא נראית קצת אגרסיבית וגברית.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

אני אהבתי, לדעתי הדור הכי יפה.

למרות זאת העדפתי את הקונספט הזה בהרבה:

2015-mazda-mx-5-rendering-will-give-you-a-reason-to-live-75176_1.jpg

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

בהתחלה לא הבנתי את העיצוב, אבל ככל שאני מסתכל יותר בתמונות אני אוהב אותו יותר. יש לי תחושה שבמציאות היא תהיה מאוד יפה.

מאכזב שעשו עניין גדול מהשקה שבסופו של דבר לא נתנה כמעט מידע. עזבו נתונים בסיסיים שזה צריך להיות מאסט, אבל אתם מראים לנו את הבפנים של האוטו ולא מסבירים מה אנחנו רואים? מה זאת החוגה הזאת באמצע? והחוגה הקטנה מאחוריה? איך נראה המסך? איך הבפנים נראה מנקודת מבט של הנהג? מה לגבי רמות אבזור?

 

רוני, הייתי מצפה שהמסך יהיה מובנה בצורה יותר ארגונומית בקונסולה המרכזית או לפחות יהיה עם אפשרות "pop up".

המחסור בבורג חמישי הוא יתרון שולי מדי לדעתי, לדעתי המסך התקוע ישפיע יותר בזמן נהיגה אתגרית מאשר דקה נוספת בפיט.

וכמו שעידן ציין, נותן מראה זול יותר.

 

המסך אכן נראה קצת באדג'ט אבל אחכה לראות במציאות. צריך לראות איך הוא נראה מנקודת המבט של הנהג לפני שמחליטים אם הוא יפריע או לא.

ברור שהמחסור בבורג חמישי זה סתם שטות. אגב, הצמיגים בתמונות הם 16 אינץ' ואין לי ספק שהאוטו ייראה יותר טוב עם 17.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני אהבתי, לדעתי הדור הכי יפה.

למרות זאת העדפתי את הקונספט הזה בהרבה:

2015-mazda-mx-5-rendering-will-give-you-a-reason-to-live-75176_1.jpg

 

אמנם יפה יותר, אבל אתה לא מצפה שייקחו את הפרונט והאחורה של מאזדה 6 וילבישו על הדור החדש.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לטובה או לרעה- העיצוב יצר גלים.

 

 

מישהו ראה באיזה אתר תמונה שלה עם הגג לא מקופל? אולי זה יתן לנו זווית אחרת על העיצוב.

 

2015-Mazda-MX-5-8.jpg

!AWDSOME

פורסם
עד שהסתכלתי בתמונות באיכות גבוהה גם חשבתי שהעיצוב על הפנים, כרגע לדעתי העיצוב מצוין.

 

ואולי יש תקוה למחיר פתיחה אטרקטיבי, כי מנוע בסיסי יהיה 1.5 משודרג.

 

אני דווקא חושב שייקחו את זה לכיוון השלילי.

לדגם הפתיחה ייתנו את תג המחיר של סביב ה-205-210 אלף שקל, והגרסה החזקה יותר תהיה סביב ה-230-240.

 

אמרו פה לפניי שהם לא רוצים למכור, והשוק בארץ ידוע כיקר להחריד.

פורסם

נראית הרבה יותר טוב בתמונה של איש המערות.

מתי יהיה קיט סופר צ'ארג'ר של flying miata? :evilbat:

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
בהתחלה לא הבנתי את העיצוב, אבל ככל שאני מסתכל יותר בתמונות אני אוהב אותו יותר. יש לי תחושה שבמציאות היא תהיה מאוד יפה.

מאכזב שעשו עניין גדול מהשקה שבסופו של דבר לא נתנה כמעט מידע. עזבו נתונים בסיסיים שזה צריך להיות מאסט, אבל אתם מראים לנו את הבפנים של האוטו ולא מסבירים מה אנחנו רואים? מה זאת החוגה הזאת באמצע? והחוגה הקטנה מאחוריה? איך נראה המסך? איך הבפנים נראה מנקודת מבט של הנהג? מה לגבי רמות אבזור?

 

 

 

המסך אכן נראה קצת באדג'ט אבל אחכה לראות במציאות. צריך לראות איך הוא נראה מנקודת המבט של הנהג לפני שמחליטים אם הוא יפריע או לא.

ברור שהמחסור בבורג חמישי זה סתם שטות. אגב, הצמיגים בתמונות הם 16 אינץ' ואין לי ספק שהאוטו ייראה יותר טוב עם 17.

מסכים עם כל מילה !

כאחד שנוהג על מיאטה, חיכיתי וציפיתי אתמול להשקה והתאכזבתי ממנה, מאותן סיבות שמנית ואחרים מנו.

אגב, כאחד שנהג על חלק מהאקזוטיות והיקרות שבמכוניות הספורט בפלנטה, אני יודע להעריך את המכונית הזו היטב.

היתרון הגדול ביותר מבחינתי, שלא צריך לנסוע מהר בשביל לקבל ריגושים. מהירות של 60 קמש מרגישה כמו 120 (או יותר)במכונית על. את גלאי הרדאר שהיה לי במכוניות הקודמות הורדתי, סוף סוף אני לא חושש שאעבור את המהירות המותרת מבלי לשים לב...

פורסם (נערך)
בהתחלה לא הבנתי את העיצוב, אבל ככל שאני מסתכל יותר בתמונות אני אוהב אותו יותר. יש לי תחושה שבמציאות היא תהיה מאוד יפה.

מאכזב שעשו עניין גדול מהשקה שבסופו של דבר לא נתנה כמעט מידע. עזבו נתונים בסיסיים שזה צריך להיות מאסט, אבל אתם מראים לנו את הבפנים של האוטו ולא מסבירים מה אנחנו רואים? מה זאת החוגה הזאת באמצע? והחוגה הקטנה מאחוריה? איך נראה המסך? איך הבפנים נראה מנקודת מבט של הנהג? מה לגבי רמות אבזור?

 

 

 

המסך אכן נראה קצת באדג'ט אבל אחכה לראות במציאות. צריך לראות איך הוא נראה מנקודת המבט של הנהג לפני שמחליטים אם הוא יפריע או לא.

ברור שהמחסור בבורג חמישי זה סתם שטות. אגב, הצמיגים בתמונות הם 16 אינץ' ואין לי ספק שהאוטו ייראה יותר טוב עם 17.

 

המנחה אמר שהמאזדה שהוצגה בתוך האולם נועלת 16' , אך מחוץ לאולם מחכה אחת לקהל עם 17', לצערי השידור הגיע לתומו כשהקל יצא החוצה לראות אותה ולכן לנו לא יצא לראות אותה.

אך עם זאת אני בטוח שיש תמונות שלה מסתובבת באינטרנט עם 17'.

 

לדעתי העיצוב הכללי שלה יפה מאוד חוץ מהחלק האחורי, שאולי יקח לי זמן להתרגל אליו אבל הוא פשוט לא מתאים לרכב, לא מתאים.

 

2016-mazda-mx-5-miata-32(1).jpg

 

17'

Untitled.jpg

עריכה אחרונה על ידי yaari30

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

יופי של מכונית. ללא ספק לשניה. יש לה את זה.

בתקווה שלנהג השאירו את המקום הראוי לו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני חושב שהחדשה הרבה יותר יפה מהדור הנוכחי ובטח יותר יפה מהדור השני שהיה מכוער במיוחד.

אהבתי את החזית, סוף סוף רכב בלי פנסים שמכסים את כל הקדימה. אהבתי את הקו של הצד, שעולה למעלה מאחורה, מזכיר מכוניות ספורט יקרות יותר.

הפגוש האחורי קצת מוזר והבפנים בסדר אבל לא מלהיב.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)


×
×
  • תוכן חדש...