Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה תחשוף את המיאטה החדשה MX5 ND ONLINE


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שקודם כל לא תהיה מזעזעת חיצונית כמו ה NC. כל השאר בונוס.

על ה NB פשוט תענוג להסתכל וגם על ה NA.

 

ImageUploadedByTapatalk1409739143.371663.jpg

לדעתי הnc2 נראית טוב, בטח מהדורות הקודמים.

אגב לגבי המחיר ב2010 קיבלתי הצעה מדליק מוטורס לnc גג רך 178 על הכביש כולל איתורן ושטויות. כמו תמיד יש מחירון ויש מחיר סגירה.(גם טויוטה חשבו שימכרו את הgt86 ב240 ואחרי תקופה אנשים קנו ב200)

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
NB. תהנה יותר.

 

היו לי את שתיהן (NB כשגרתי בארה"ב ו-NC1 היום) .

ברגע שאתה מלביש קוילאוברים על ה-NC היא עולה על ה-NB בכל פרמטר.

 

לפי מדריך נהיגה מתקדמת האנ בי המיאטה הכי טובה!

אני מכיר את המדריך הספציפי הזה, יש לו NB בגראג' והוא קנאי לגביה וגם לא ממש אובייקטיבי :)

עריכה אחרונה על ידי HyperViper

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

NB שחורה במקרה?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אני מצפה לזה מאוד. ההגה החשמלי מדאיג וגם דור המנועים הנוכחי שאינו אוהב סל״ד.

מבחינה העיצוב הציפיות שלי מאוד גבוהות לאור הליין הנוכחי.

emotion of motion

פורסם
לפי השמועות 1000 קג מנוע sky active עם 200 כוחות סוס חלוקת משקל 50:50 ב 170-180 זו אחלה אופציה נחכה ונראה

 

היינו רוצים. כבר מזמן הטענות הן ליותר קרוב ל-1100 קילו ומנועי 1.5 ו-2.0 כשהאחרון לא יגיע ככל הנראה ל-200.

 

שקודם כל לא תהיה מזעזעת חיצונית כמו ה NC. כל השאר בונוס.

על ה NB פשוט תענוג להסתכל וגם על ה NA.

 

לדעתך...

 

אתם מאמינים גם בשלום בדורנו?

 

אין שום סיכוי שהיא תתומחר בפחות מ 240K.

 

ברור שאין שום סיכוי. כי הרי הדור הקודם נמכר בפחות מ-200 והיבואן בוודאות יוסיף לזה 20% כי הוא פשוט לא רוצה למכור מכוניות :-P

 

NB. תהנה יותר.

 

nope...

 

לפי מדריך נהיגה מתקדמת האנ בי המיאטה הכי טובה!

 

לפי סבתא שלי אתה טאמבל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני,

 

מה שאתה אומר על ה NC >> NB , זה כשאתה מתעלם מזה שהייתה לך NC כן? כאילו, בצורה אובייקטיבית.

 

מעניין אותי מה יקרה למחיר של ה NA , האמת שאני לא צופה שינוי, חבל שיש כול כך מעט אקזמפלרים ורובם נמכרים במחיר יקר.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

השידור מתחיל בעוד 10 דק' (3:30 לפנות בוקר), מי שמעוניין זה הזמן לפתוח.

בכ"מ אראה אותו וארשום כאן סיכום קצר על הדגם שיוצג, בנתיים מאזדה פרסמה בדף הפייסבוק שלה לינק לצפייה ועליו המון תגובות שטוענות שהמנוע הגדול ביותר של המאזדה יהיה 2000 עם 160 כ"ס ומשקלה יהיה 1025 ק"ג.

עוד אדם העלה תמונה שטוען שזו החדשה, בעוד 10 דק' נדע הכל.

 

10629812_10204087824307745_6987312938453276255_n.jpg?oh=9e8c06ef26b62ddc421f6bc2ed1c0b08&oe=546C5DC8

עריכה אחרונה על ידי yaari30

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם (נערך)

בשעון ישראל האירוע התחיל ב 3:30 לפנות בוקר

בשעון שלהם האירוע התחיל ב6:30 בערב

 

3:30 - 4:00

מוזיקת רקע והתארגנות של האירוע

 

4:00 - הצגת קליפ קטן עם מיאטה לדורותיה.

סיפור נחמד על מיאטה שהיא כיפית לנהיגה בניגוד לרודסטר אחרות.

סיפור נחמד על איזון בין קלאסיקה לחדשנות.

 

4:10 הכלה נחשפת

Untitled.jpg.

 

Untitled.jpg

2014-MX-5-Club-47.jpg

התמונות באיכות יוטיוב, למרות שהתמונה שפירסמתי למעלה זו אכן ה MX5 החדשה.

 

פנים הרכב דומה מאוד למאזדה 3 החדשה, עם המסך התקוע באמצע הדשבורד (על מה מה מאזדה חשבו שמיקמו אותו שם?)

 

לעוד מידע ותמונות אפשר להתעדכן כאן

עריכה אחרונה על ידי yaari30

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם (נערך)

צודק טעות שלי, גוגל הטעה אותי למרות שהיא מאוד דומה לה.

 

הנה הפנים:

במאזדה מאוד מרוצים שהצליחו לצבוע את החלק העליון של הדלת באותו הצבע כמו הצבע החיצוני.

Untitled.jpg

לא דיברו על מנוע.

עריכה אחרונה על ידי yaari30

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם
רוני,

 

מה שאתה אומר על ה NC >> NB , זה כשאתה מתעלם מזה שהייתה לך NC כן? כאילו, בצורה אובייקטיבית.

 

מעניין אותי מה יקרה למחיר של ה NA , האמת שאני לא צופה שינוי, חבל שיש כול כך מעט אקזמפלרים ורובם נמכרים במחיר יקר.

 

מה פתאום מתעלם? למה אתה חושב שבחרתי ב-NC? נהגתי ב-NC, נהגתי ב-NB, העדפתי NC. הכי פשוט. זכותך, אגב, להעדיף NB.

 

בכל מקרה, העיצוב החדש בסדר (אם כי אני אצטרך עוד להתרגל לפרונט עם הפנסים הקטנים והגריל הגדול). אני עדיין מחכה ל-specs מלאים בשביל לדעת עוד. ההצהרה על "100 קילו פחות" בינתיים לא אומרת לי הרבה כי יכול להיות שהיא מכוונת למנוע הקטן, ואז היא תצטמצם במנוע הגדול.

מההיגוי החשמלי, אגב, אני לא מפחד. ב-CX5 הם כבר הוכיחו שהם יודעים לעשות אותו מצוין.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...