Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה תחשוף את המיאטה החדשה MX5 ND ONLINE


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתם לא נורמלים!

הפרונט נראה מעולה,פשוט תתרגלו למראה החדש,אני חושב שמאזדה עשו פורנט לא שיגרתי ומעניין לעין בגדול העיצוב יפה הצד קצת משעשם וסולידי מידי והמושבים לא נראים כל כך תומכים,אבל בגדול מאזדה עשתה עבודה טובה להשאיר את ההתלהבות בתא הנוסעים.

Porsche 944 turbo

פורסם

במילה אחת: איכס. רכב מכוער ממש. היה עדיף לדבוק בעיצוב הנוכחי.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

נראית מעולה.

 

אפשר לראות שלקחו אלמנטים מה-Z4 ומהיגואר, אבל לשתיהן עיצוב מעולה, אז למה לא? :-D

 

אם רק היה לי מספיק כסף.

פורסם
בהתחלה לא הבנתי את העיצוב, אבל ככל שאני מסתכל יותר בתמונות אני אוהב אותו יותר. יש לי תחושה שבמציאות היא תהיה מאוד יפה.

מאכזב שעשו עניין גדול מהשקה שבסופו של דבר לא נתנה כמעט מידע. עזבו נתונים בסיסיים שזה צריך להיות מאסט, אבל אתם מראים לנו את הבפנים של האוטו ולא מסבירים מה אנחנו רואים? מה זאת החוגה הזאת באמצע? והחוגה הקטנה מאחוריה? איך נראה המסך? איך הבפנים נראה מנקודת מבט של הנהג? מה לגבי רמות אבזור?

 

 

 

המסך אכן נראה קצת באדג'ט אבל אחכה לראות במציאות. צריך לראות איך הוא נראה מנקודת המבט של הנהג לפני שמחליטים אם הוא יפריע או לא.

ברור שהמחסור בבורג חמישי זה סתם שטות. אגב, הצמיגים בתמונות הם 16 אינץ' ואין לי ספק שהאוטו ייראה יותר טוב עם 17.

 

במאזדה 3 החוגה הגדולה היא לשליטה על המסך, בסגנון I-DRIVE והחוגה הקטנה היא לווליום של המערכת.

 

אני לא מת על העיצוב החיצוני, אחרי כמה מבטים ארוכים בתמונות החלטתי ששתי הבליטות מעל הגלגלים הקדמיים מפריעות לי אבל אחרי כמה מבטים ברכב עם החישוקים הגדולים יותר הן קצת מתמתנות.

הפנסים האחוריים קצת מזכירים את הדור הראשון לדעתי, היו בתוך הפנס אלמנטים עגולים וזה משום מה מזכיר לי אותו.

 

תא הנוסעים נראה נהדר, בסגנון מאזדה 2, שבירת הסימטריה בפתחי האוורור דווקא מוסיפה קצת עניין (בניגוד למה שקרה בוולבו S60 למשל). נראה כאילו הכל עוטף את הנהג והרכב מתרכז בו בלבד. את הפלסטיקה בצבע הרכב אני לא מחבב ומקווה שהוא רק אופציה.

פורסם

העיצוב הפנימי מעולה נראה איכותי ומכוון לנהג, העיצוב החיצוני לא שלם, פשוט נראה חסר פרופורציות. אוכל לסלוח לה על זה, רק תתנהג כמו שמיאטה יודעת, ולפי הנתונים יש למה לצפות.

פורסם

אחד העיצובים המוצלחים של מזדה לטעמי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כבעלים לשעבר של NB, שפחות התחבר לעיצוב ה-NC, אני מוצא את החדשה משגעת. יודעים מה, סקסית.

 

מיאטה תמיד היתה הרבה דברים, אבל העיצוב החדש הופך אותה לנחשקת ברמות שנהגים שבעבר לא רכשו מיאטה - עשויים כעת לשקול אותה ברצינות.

 

וזאת עוד לפני שדיברנו על הפחתת המשקל ושאר ירקות.

 

אגב, תמונות העתונות הראשונות של מאזדה יצאו די מחורבנות. התמונות הבאות מציגות גם את המכונית עם לוחית מקדימה - ואז הגריל נכנס לפרופורציה...

 

http://www.km77.com/fotos/Mazda/MX-5_2016/index.html

 

וגם הסרטון הבא עושה עבודה לא רעה:

 

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

וגם הסרטון הבא עושה עבודה לא רעה:

 

 

טוב, הסרטון שכנע אותי סופית שהיא נראית מ-ע-ו-ל-ה.

*מתחיל לחסוך*

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים


×
×
  • תוכן חדש...