Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה תחשוף את המיאטה החדשה MX5 ND ONLINE


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שם 6 מתחילה ב$4K פחות, בערך.

 

בתרגום לישראלית; לא פחות מ₪200K.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

'צטער, אבל זה מחיר לא אטרקטיבי במיוחד.

 

טויובארו מתחיל בפחות מזה.

 

מוסטנג וקאמארו מתחילות בפחות מזה. גם צ'אלנג'ר.

 

ניסן 370Z מתחילה מ-30K.

 

היתה לי מיאטה. מת על האוטו, אבל לא בכל מחיר...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

וואי חלום

יד שניה במחיר של 20000$ ואקנה ביבוא אישי:roll:

קרוב לודאי שהמיאטות בארץ יקבלו מכה במחירון כשיגיע הדגם החדש יותר.:idea:

אולי אפשר למצוא NC-FL במחיר שווה בEBAY..

CT200h

MX-5 :-P

Mini Cooper S - Sold

MX-5 - Sold:twisted:

פורסם
הבסיס הסטנדרטי הזה נראה לי לא רע בכלל.

The 2016 Miata comes standard with:

2.0liter four-cylinder engine - מי צריך יותר? האירופאים מקבלים פחות...

17inch wheels - יוסי, אמרת גלגלים? האירופאים מקבלים 16"

six-speed manual transmission מעולה

LED headlights מיותר בעליל

a leather-wrapped shift knob מעולה

a USB audio input אוקיי, אבל לא חייב.

Bluetooth connectivity מיותר (אוטו לנהיגה או התנהלות?)

 

נכון, לא אמרו מילה על מתלים, בלמים ו- LSD, אבל זה זול. ואפילו הייתי חוסך את קשקושי הבלוטוס והלד, שבטח היו מוזילים בכמה שקלים את החבילה.

 

האירופאים מקבלים פחות כבסיס, אבל גם באירופה אפשר יהיה לקנות את ה-2.0 כמובן.

פנסי לד בכלל לא מיותר, בטח שלא כשמשווים לידית הילוכים עטופת עור (באמת? זה יותר חשוב לך?).

כניסת USB ובלוטות' שימושי גם שימושי, איפה אתה חי? להוריד יחסוך אולי שקל וחצי.

LSD צריך להיות בגרסת ה-2.0 כסטנדרט.

 

גרסת ה-2.0 הכי מאובזרת של ה-NC עולה בגרמניה 27700 יורו. לפי החישוב הזה ה-ND תעלה אולי 28500 בגרסה מקבילה, שזה עדיין סביר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בלוטוס ולד, לדעתי, הם מיותרים. באוטו כזה אני רוצה לנהוג, לא להתנהל, ואני רואה טוב מאוד גם עם נורות הלוגן. לדים מסנוורים אותי. כנראה שהראיה שלי בהירה יותר משלך?

מצד שני, אני נוגע בהגה וידית הילוכים, ולכן מעדיף אותם מצופי עור. שוב פעם, זה אני, ואלו ההעדפות שלי, לא שלך. זה לא ויכוח, רק נקודת המבט שלי לגבי איפה אפשר להוזיל כמה דינרוס. (ואגב, אין מה להשוות עלות של פנסי לד לעלות של ציפוי עור לידית. זה כמה מאות או אלפים, השני כמה עשרות אולי)

 

לגבי LSD אני איתך, אבל זה כבר ייקר משמעותית את הבסיס.

פורסם

סלח לי אבל: יאללה יאללה. אתה כזה נהג על שבלוטות' ו-USB רק יפריעו לך לנהוג. הרי 99% מהזמן אתה נוהג "דלוק" ולא בפקקים או בתוך העיר. מה, לא? ומה תעשה אם תקבל טלפון, תעצור בצד? באמת, שווה לוותר על זה בשביל לחסוך שקל וחצי. :-P

חוצמזה, כנראה שאתה לא כזה נהג-על, כי אחרת היית מעריך את היתרון המשמעותי של פנסי לד בתנאי תאורה קשים כמו דמדומים או לילה.

ולסיום, אני מעריך ש-LSD לא יגיע כסטנדרט ב-1.5 ליטר, וזה בסדר. ב-2.0, אם אתה מתכנן לקנות אותה כדי לנהוג, לא כדי להתנהל, אז אתה פשוט חייב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

פנסי לד מלא זה הבדל מאוד משמעותי, שלא מוערך מספיק.

משדרג את הראות ונהיגת הלילה בכמה רמות.

איך אפשר לרכוש רכב חדש היום בלי usb ובלוטוס?

זה כמו לרכוש מחשב נייד בלי חיבור wifi. כי לא חייב.

עריכה אחרונה על ידי SHAI-SPORTWAGON
פורסם
:roll:

קרוב לודאי שהמיאטות בארץ יקבלו מכה במחירון כשיגיע הדגם החדש יותר.:idea:

 

אל תבנה על זה, המיאטה כבר היום בדור שלישי והדורות הקודמים עדיין מחזיקים את המחיר מצויין. אם אתה מוצא אקסמלפר שמור משנת 95 (דור ראשון) אתה עדיין יכול לשלם עליו יותר ממה שתשלם על מרצדס S קלאס מאותו שנתון.

 

בעיקר כי הרכב נמדד לא בהיותו חדש ונוצץ (כמו S Class) אלא בהיותו עדיין רכב נהיגה מדהים, גם 3 עשורים אחרי שיצא לראשונה ואולי אפילו יותר כי כבר כמעט ואין היום רכבי ספורט במשקל הזה עם הגה הידראולי וגיר ידני מכני ומדוייק וגם בשל היותו רכב עם אמינות מברזל ועלויות אחזקה נמוכות אפילו בשביל רכב בן 20+.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

sronis - כבר ציינתי, שאני לא מתכוון לנהל איתך שום ויכוח. מה שאני מעדיף זה מה שאני מעדיף. אם כל דבר באוטו היה אופציה שצריך לבחור, הייתי מסמן הגה וידית הילוכים מצופי עור הרבה לפני שדרוג למערכת התאורה והקישוריות עם הסמארטפון.

 

וברוח מה שכתבת, אז וכן, אני נהג על שמסוגל לראות את הדרך בלי לפתוח בכלל את העיניים, פנסים קדמיים זה לחלשים. יודע מה? אני מסוגל גם לנהל שיחה בנייד כשהוא סגור ובכיס, בכלל לא צריך בלוטוס. ובאותה רוח גם רדיו זה מיותר, ואפשר לשיר כל הדרך.

פורסם

גם לדעתי פנסי LED/קסנון זה מאסט ברכב כזה ( ובכלל בכל רכב שיוצא במעל 250K מהחברה , עדיין מבחיל אותי לראות סדרות 5 חדשות עם פנסים צהובים) ויתרום המון למראה הכללי של הרכב שחשוב להרבה מהקונים הפוטנציאליים לא פחות מההתנהגות והביצועים, בנוסף לעובדה שמבחינה בטייחותית זה גם פלוס גדול.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

פורסמו המחירים באנגליה:

 

2.0 ליטר בסיסית - 20,095 פאונד

2.0 ליטר 'ספורט' - 22,695 פאונד (בספורט מקבלים - בילשטיינים, חישוקים שונים, Keyless, מערכת של Bose, מושבים מחוממים)

 

LSD סטנדרטי בכל ה-2.0

 

http://www.pistonheads.com/news/ph-japanesecars/mx-5-prices-announced/32037

 

לשם השוואה:

 

BRZ ידנית בסיסית (זהה לזו שעולה בארץ 227,000 לפני מיקוח) - 22,495 פאונד

 

 


×
×
  • תוכן חדש...