Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה תחשוף את המיאטה החדשה MX5 ND ONLINE


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1.5 תהיה לדעתי חלשה מדי. זה לא רק ההספק אלא גם המומנט. היא תהיה זריזה, אבל לא יותר.

 

בכל מקרה, אם היא עולה 19000 פאונד בבריטניה, זה מחיר דומה לשל מאזדה 3 2.0 אוטומטית בסיסית שם (גרסה קצת שונה ממה שנמכרת בארץ, אבל עדיין). זה אומר שגם עם 150 הם ירוויחו, ולכן אין סיבה שהיא תעלה יותר מ-160-170. גרסת ה-2.0 של המיאטה החדשה ככל הנראה תהיה יקרה משמעותית, ולכן לצערי בארץ עשויים לתת לה תג גבוה מ-200 (אם כי זו בפירוש תהיה טעות).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה עם הסיבה "זה רכב ייחודי\נדיר ולכן תתכונן לשלם הרבה יותר"? אני מתקשה להאמין שדלק ימכרו את גרסאת הבסיס בתוספת פרמייה שולית בלבד לעומת ה-3 עם מנוע ה-2 ל'.

:idea:
פורסם (נערך)

ההימור שהעלתי הוא גם 150 לגרסה בסיסית וכ220 - 230 לגרסה החזקה, שזה בעצם מקביל למחירים של הברז.

מקווה שאני טועה, או לחילופין -שהבסיסית תרגיש זריזה כמו ה-500 שלי, שזה מספיק עבורי, גם אם זה לא הכי מהיר בקטגוריה

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

הלוואי שהמחיר יהיה אטרקטיבי, אבל איכשהו יש לי הרגשה שזה יהיה קייס של "גג נפתח -> תוספת 50 אלף".

 

מחכה בקוצר רוח ! :)

!AWDSOME

פורסם (נערך)

הייתי בתערוכת פאריז בשנה שעברה והמיאטה הוצגה שם. אפשר לאהוב את העיצוב החדש ובאותה נשימה אפשר גם לאהוב אותו פחות. משהו בקווי העיצוב החדשים גורמים לך למעין בלבול, מעין תחושה מעורפלת. מהצד היא נראית מיליון דולר. זה אין ספק. אך בחזית פנסי הרכב הצרים קטנים מידי, היה טוב עם מאזדה הייתה מגדילה אותם במעט, אבל ממש מעט. מאחור ישנה בליטה שמהצד היא נראית סקסית, אך במבט מול אותה בליטה משהו חסר. אני דווקא חושב שפנים הרכב נראה מצויין. מסך המולטימדיה אינו בולט מידי והוא מתיישב יפה עם העיצוב הכללי של הדשבורד.

 

הפעם מאזדה בחרה למקם את משאבת המים מחוץ למנוע. בעבר משאבת המים הייתה מוסתרת על ידי מכסי הטיימינג. הפעם היא חשופה. ההגה איבד את המשאבה ההידראולית ועתה הוא מוגבר חשמלי.

 

סה"כ המכונית נראית טוב וניכר כי מאזדה עשתה עבודה טובה.

 

20141003_132833.jpg

 

20141003_132019.jpg

 

20141003_131318.jpg

 

20141003_132947_LLS.jpg

 

20141003_131210.jpg

עריכה אחרונה על ידי Shmulik_Miata

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

סליחה על ההקפצה, אבל הפרטים לגבי המיאטה די מעטים האינטרנט, למישהו ידוע מה הצפי להגעתה? ומה המפרט של המכונית?

פורסם

היום התחיל הייצור והמכונית הראשונה ירדה מפס הייצור. המכירות יחלו בחודש יוני ויפן תהיה הראשונה שתקבל את הדגם. לאחר מכן בשווקים שונים בעולם.

 

לגבי מידע, רק לקראת יוני נגלה את הפרטים המלאים והמדוייקים (בעיקר על מנוע 2.0 ליטר). לארץ היא כנראה תגיע ברבעון האחרון של השנה.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

מבחינתי יהיה מאוד נחמד לראות כמויות יפות של הרכב הזה בכבישי ארצנו.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אחחח כמה נעימה המחשבה על מיאטה ב150K ש"ח. במחיר כזה היא הופכת מחלום על מכונית משומשת לאפשרות ריאלית לרכב חדש.

 

1.5 ליטר, 131 כ"ס ו8.5 ל100 בהחלט מספיקים לי, ויחד עם עלויות אחזקה שפויות זאת בהחלט אופציה לרכב הבא.

 

אבל זה הכל חלומות, בטח נתעורר לתג מחיר של 170K.

פורסם

חלומות נועדו להגשמה. אם תג המחיר יהיה נמוך מספיק, אני מעמיד את המיני למכירה. ובכל זאת, בסתר ליבי, אני מקווה שהיא תהיה יקרה מכדי שאוכל לקנות אותה.. אה, ובל נשכח שהיא לא פרימיום. ;)

:idea:
פורסם
ובל נשכח שהיא לא פרימיום. ;)

זה נכון, אבל בדורות האחרונים של ה-3,6 והמיאטה מאזדה עשו קפיצת מדרגה רצינית בעיצובים (לפי דעתי ה-3 וה-6 הכי יפות בקטגוריה) ובאיכות החומרים וההרכבה והם כבר לא ממש רחוקים מאיכות של סמי-פרמיום (מיני, אלפא, וכד') למרות שהם עדיין לא ממותגים ככאלו. בקיצור, Value for money גבוה.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים


×
×
  • תוכן חדש...