Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה תחשוף את המיאטה החדשה MX5 ND ONLINE


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

וגם הסרטון הבא עושה עבודה לא רעה:

 

 

הסרטון הזה שכנע אותי סופית.

 

אפילו שמו מוזיקה של פורנו

עריכה אחרונה על ידי DJI

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

NC, הדגם הנוכחי (דור שלישי) שיצא ב-2005 אחרי מתיחת פנים גדולה ב-2009 (נקרא גם NC2) ועדיין משווק בעולם עד להגעת המחליפה.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הקפצה ראויה.

 

השתפכו עליה ברמות אחרות, אז צריך לקחת בפרופורציה. אבל עדיין, עם משפטים כמו:

As a pure driving proposition, it's entirely superior to nearly every other sporting vehicle on the market.

והפסקה המסיימת:

Is it the best Miata ever? Clearly—but that's like calling What's Going On "a really great Marvin Gaye record." It's more than a great Miata. It's a wake-up call to the people who build cars around the world, a flag thrust defiantly in the faces of the people who consider porcine heft business as usual and power-to-weight ratios a problem best solved by hiking both to irresponsible levels. But it's also a wake-up call to drivers around the world. As the purest mass-market car in decades, this MX-5 is a chance for customers to reward that purity. Were this car half as good as it is, it would be good enough—but instead, it's truly great. They built it; will you come?

 

עושה רושם שהיא הולכת להיות משהו מיוחד באמת. אני צריך.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

איזה יופי... נקווה שתגיע.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
עושה רושם שהיא הולכת להיות משהו מיוחד באמת. אני צריך.

 

מאזדה תמיד פילצנו טקסטים בגדול עם יציאתה של כל מיאטה.

אבל, הם לא פישלו עד עכשיו, אז אין סיבה שיתחילו, מה גם שקונצרן פיאט בונה עליהם שסופסוף תהיה להם פיאט (אלפא או אבארט) ראוייה לנהיגה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
8.5 ל 100 , מנוע 1.5 ומהירות מירבית של 190 קמ''ש.

אז, אני עם תוכנה של APR אמור לאכול אותו עם ה 1.2T שלי :D אולי לא בפניות,אבל בקו ישר?

 

וביחס פאן לשקל הוא יאכל אותך בלי מלח.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
131 כ"ס ועכשו מחכים לתג מחיר ... מעניין.

http://www.cartube.co.il/מאזדה-MX-5-החדשה-1-5-ליטר-131-כ-ס

 

בהתבסס על המחיר הצפוי לגרסת הבסיס בבריטניה, אני משער שאנחנו מדברים על פוטנציאל למחיר של 150K בארץ.

 

במחיר כזה, המיאטה הבסיסית תמכר בכמויות שטרם נראו במקומותינו, על אף מחסור בתיבה אוטומטית, שהיתה זמינה ב-NB.

 

היא גם תציע הנאת נהיגה טהורה, מהסוג שאף הוט האץ' בסביבת המחיר שלה(208GTI, פולו GTI, קורסה OPC, מיטו תלתן) לא תוכל להשתוות אליה, על אף ביצועי מנוע חזקים משמעותית.

 

בדיוק אתמול נזדמן לי לנהוג סיבוב קצר על NA של אחד ממכריי, מבאי הפורום. מכונית מעט בלויה, פרוייקט לשיפוץ איטי תוך כדי שימוש קל במכונית, אך עדיין, כל תמצית המיאטה, ה-DNA היחודי שלה, בלט במכונית וגרם לי לחייך ולהרגיש רגעים של אושר.

 

בשל אילוצים כספיים, המיאטה החדשה אינה באה בחשבון מבחינתי(היתה לי NB חדשה בעבר, כשעוד היינו זוג צעיר ללא ילדים) בנוסף לרכב המשפחתי, שאמור לענות גם על המשבצת הספורטיבית(זו גם הסיבה שלא רכשתי בסוף טויובארו). עם זאת, אני ממליץ לכל מי שכיסו ומצבו המשפחתי מאפשרים זאת, לא לוותר על חוויית הבעלות על מיאטה לפחות פעם אחת בחייו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

150 אלף?! ברצינות? אתה מסתמך על מחיר הכניסה בבריטניה? הרי ידוע שככל שסקאלת המחירים מאמירה, כך גדל הפער היחסי - וודאי זה האבסולוטי - בין התמחור המקומי לזה האירופאי. זה פשוט נשמע טוב מכדי להיות אמיתי..

 

בכל אופן, אם ב-150 אלף עסקינן אני עלול שלא לעמוד בפיתוי, וזאת דווקא אחרי שכבר קניתי רכב חדש. :|

:idea:
פורסם
8.5 ל 100 , מנוע 1.5 ומהירות מירבית של 190 קמ''ש.

אז, אני עם תוכנה של APR אמור לאכול אותו עם ה 1.2T שלי :D אולי לא בפניות,אבל בקו ישר?

אתה מפספס לחלוטין את הפואנטה של המיאטה. אני משער שזה כי לא נהגת באחת. זה כמו להגיד בכתבה על ריינג' רובר או רנגלר "הקאיין/X6 שלי לא רואה אותן ממטר".

 

אני לא מאמין שתג המחיר יעמוד על 150. דלק מוטורס יהיו חייבים להפוך אותה ללא אטרקטיבית, אז אני מעריך שנתחיל יותר בכיוון ה-180.

 

לדעתי, היא גם תהיה טובה מספיק עם ה1.5.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...