Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע TSI 1.2 - תקציב 60K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין ספק ש80K לאיביזה חדשה עם שנתון 2014 זה מחיר מפתע.

 

העניין הוא ש60K זה כבר התקציב המתוח אצלי ואין לי יכולת להוסיף עוד עוד כ-20K לחדשה.

 

אם תשאל אותי אני מעדיף לקנות את הדגם הנוכחי (2010-2011) ב-40-45K כמו שציינת.. השאלה מתי זה יקרה (אם בכלל).

פורסם (נערך)

הכל שאלה של כמה אתה לחוץ כי שינוי במחיר יהיה.

 

פער של 20k בין רכב חדש לבין רכב בן 3-4 הוא לא הגיוני.

גם אצל מלכת המכירות, ואולי הרכב היחיד שנמכר במחירון הפיקנטו הפער גדול יותר.

 

לך אומנם אין כסף להוסיף, אבל הרבה קונים אחרים יעדיפו להוסיף/ לקחת הלוואה ולקנות חדש.

יהיו פחות קונים שמוכנים לשלם 60 על רכב בן 4 והמחיר ירד בוודאות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

נשמע לי הגיוני לחכות.. יחסוך לי עוד כסף כי מלכתחילה לא התכוונתי לקנות רכב חדש.

 

השאלה היא האם זו תקופה של חודש - חודשיים או אפילו יותר..

פורסם

היתרון בכך שאתה מקובע על דגם מסוים, ויש לך סבלנות הוא שאתה יכול לדוג מציאות.

תעבור על לוח יד 2 ובחר את הרכבים הטובים ביותר, ותתחיל להתקשר לאנשים, וכן לדבר איתם על מחיר בלי להתבייש.

אם אף אחד לא יענה לחיזוריך פשוט תחכה ותן להם להתייבש/לעוד רכבים לעלות ללוח.

לאט לאט אתה תראה מי נתקע ולא מוכר ותוכל להתקשר שוב. לאט לאט האפקט של המבצע יתן אותותיו בשוק. חתכו 25K מהמחיר של הדגם זה המון כסף וזה חייב להשפיע על השוק.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

סע באיביזה ב 80k קודם, אני בתור בעלים של איביזה fr כרגע פשוט הזדעזעתי מרמת הגימור, כיסויי מושבים ב 20 שקל (ריפודים נוראיים פשוט אין מיחה אחרת) אין מחשב רכב, טאסות, פלסטיקה אחרת לגמרי מהדגם המאובזר, פנסים... ומה לא. בקיצור מי שרוצה מנוע וגיר זה בשבילו, אם תרצה לקבל "רכב" ממליץ על ה fr בחום.

פורסם

לדעתי אם כבר סיאט איביזה אז רק ידני תחסוך לך את הכאב ראש חבל...

אני גם עכשיו מחכה שהמחירים יירדו קצת מעוניין גם בדגם ה3 דלתות, נחכה ונראה

ובלי קשר לזה שמעלי גם לדגמים שללא האותיות FR יש ג'נאטים , קרוז קונטרול , מחשב רכב , מושבי ספורט , גג פנורמי ובטח עוד כמה שטויות.

פורסם

הפולו זה משהו,אחר,המרווח הרבה יותר גדול היא בין המרווחת בקטגוריה,איכות חומרים הרבה יותר טובה.

אבל היא יקרה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבנתי..

 

אם ככה אני אתן יתרון לפולו על האיביזה כי במילא אני מתכוון לקנות יד שנייה.

 

ואיך הפאביה לעומת הפולו מבחינת האבזור והמרווחים ?

 

האמת היא שאת העיצוב של הפאביה הכי פחות אהבתי.

פורסם

איבזור לא זוכר אםצאני זוכר נכון היא מעט פחות מרווחת מהפולו אבל יותר מהאיביזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אגב איך הקליאו החדשה לעומת הגרמניות ? (איביזה,פאביה,פולו)

 

העיצוב שלה ממש יפה..

 

שמתי לב שהקליאו יקרה יותר כי היא מתחילה מ2013.

פורסם

לדעתי היא ממש טובה,זריזה נראית מעולה,מאובזרת,מאחור לא הכי מרווחת,זה מה שאני הייתי קונה היום.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...