Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה שאני מעלה את זה עוד פעם אבל הפעם זה יותר מפורט וקונקרטי,

קניתי רכב מיד שניה ויש בו מערכת סאונד עם שני מגברים וסאב,



המגבר הראשון:

[h=1]DHD POWER CRUISER N7X2115 4 CHANNEL CAR AUDIO 700 WATT POWER AMPLIFIER[/h]השני:

mosfet power amplifier ST-502

street sound

 

אני רוצה להחליף את הCD כי הוא כבר מיושן,



הCD הנוכחי שלי הוא:

Pionner- DEH-P5950IB

 

ואני מעוניין לקנות :

JVC Arsenal KD-AR959BS

 

האם הוא יתאים למערכת של המגבר והסאב?

מה זה אומר שהוולט של הCD החדש הוא 4 ולא 2 כמו בישן?

האם אני אצטרך להחליף את הרתמה או שהיא תתאים? והאם זה מסובך להחליף?

האם שווה לי להחליף או שהCD החדש לא משהו?

(בעיקר מחליף כדי שיהיה לי בלוטוס ו USB)

 

 

סליחה על הבורות אני לא מבין בזה כלום...



ותודה על העזרה?



גל

פורסם

1.כן

2.זה יותר טוב ,סיגנל במתח גבוהה יותר מאפשר לך להוריד את הגיינים במגבר ולקבל

ריצפת רעש נמוכה יותר וסיגנל נקי יותר.

3.מדובר ב 1DIN סטנדרטי כך שהוא אמור להתאים בדיוק במקומו של הפיוניר הישן

זה לא מסובך אבל אם אתה לא יודע להתקין אני ממליץ לך להגיע לבעל מקצוע.

4.זה מכשיר טוב של JVC מסידרת הארסנל הגבוהה

פורסם
1.כן

2.זה יותר טוב ,סיגנל במתח גבוהה יותר מאפשר לך להוריד את הגיינים במגבר ולקבל

ריצפת רעש נמוכה יותר וסיגנל נקי יותר.

3.מדובר ב 1DIN סטנדרטי כך שהוא אמור להתאים בדיוק במקומו של הפיוניר הישן

זה לא מסובך אבל אם אתה לא יודע להתקין אני ממליץ לך להגיע לבעל מקצוע.

4.זה מכשיר טוב של JVC מסידרת הארסנל הגבוהה

 

אני יצרך לעשות שינוי בהגדרות של המגברים או רק להחליף את הCD?

×
×
  • תוכן חדש...