Jump to content

Gal Rosen

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Gal Rosen

  1. אהה ותודה על התגובה המהירה קודם
  2. אני יצרך לעשות שינוי בהגדרות של המגברים או רק להחליף את הCD?
  3. סליחה שאני מעלה את זה עוד פעם אבל הפעם זה יותר מפורט וקונקרטי, קניתי רכב מיד שניה ויש בו מערכת סאונד עם שני מגברים וסאב, המגבר הראשון: [h=1]DHD POWER CRUISER N7X2115 4 CHANNEL CAR AUDIO 700 WATT POWER AMPLIFIER[/h]השני: mosfet power amplifier ST-502 street sound אני רוצה להחליף את הCD כי הוא כבר מיושן, הCD הנוכחי שלי הוא: Pionner- DEH-P5950IB ואני מעוניין לקנות : JVC Arsenal KD-AR959BS האם הוא יתאים למערכת של המגבר והסאב? מה זה אומר שהוולט של הCD החדש הוא 4 ולא 2 כמו בישן? האם אני אצטרך להחליף את הרתמה או שהיא תתאים? והאם זה מסובך להחליף? האם שווה לי להחליף או שהCD החדש לא משהו? (בעיקר מחליף כדי שיהיה לי בלוטוס ו USB) סליחה על הבורות אני לא מבין בזה כלום... ותודה על העזרה? גל
  4. שלום, קניתי רכב מיד שניה ויש בו מערכת סאונד עם מגבר וסאב, אני רוצה להחליף את הCD כי הוא כבר מיושן, הCD הנוכחי שלי הוא: Pionner- DEH-P5950IB ואני מעוניין לקנות : JVC Arsenal KD-AR959BS האם הוא יתאים למערכת של המגבר והסאב? מה אני צריך לבדוק כדי שהם יתאימו? סליחה על הבורות אני לא מבין בזה כלום... גל
×
×
  • תוכן חדש...