סליחה שאני מעלה את זה עוד פעם אבל הפעם זה יותר מפורט וקונקרטי,
קניתי רכב מיד שניה ויש בו מערכת סאונד עם שני מגברים וסאב,
המגבר הראשון:
[h=1]DHD POWER CRUISER N7X2115 4 CHANNEL CAR AUDIO 700 WATT POWER AMPLIFIER[/h]השני:
mosfet power amplifier ST-502
street sound
אני רוצה להחליף את הCD כי הוא כבר מיושן,
הCD הנוכחי שלי הוא: Pionner- DEH-P5950IB ואני מעוניין לקנות : JVC Arsenal KD-AR959BS האם הוא יתאים למערכת של המגבר והסאב? מה זה אומר שהוולט של הCD החדש הוא 4 ולא 2 כמו בישן?
האם אני אצטרך להחליף את הרתמה או שהיא תתאים? והאם זה מסובך להחליף?
האם שווה לי להחליף או שהCD החדש לא משהו?
(בעיקר מחליף כדי שיהיה לי בלוטוס ו USB)
סליחה על הבורות אני לא מבין בזה כלום...
ותודה על העזרה?
גל