Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

כמה שאלות יש לי אליכם.

 

כמה עולה בדיקה במכון בדיקה בימנו?

 

האם ניתן להזמין במכון בדיקה לפני קנייה רק בדיקת שלדה (לאיתור תאונות) ללא בדיקה מכנית. אם כן, כמה זה מוזיל את עלות הבדיקה.

 

בהנחה ואני מעוניין לרכוש רכב עם ק"מ נמוך (נניח פחות מ 10K) והרכב עדיין באחריות מלאה של היצרן, האם יש מקום בכלל לבדיקה מכנית, הרי הרכב ממילא באחריות יצרן?

 

תודה מראש

פורסם

1.בדיקה עולה 500 פלוס מינוס, אפשר לעשות בדיקת שלדה ב 200-300 שקלים.

2.לגבי בדיקה מכנית-האחריות לא תקפה על תקלות שנגרמו מבלאי ולמרות הקילומטר הנמוך במידה והקלאץ לדוגמא גמור הוא לא יוחלף במסגרת האחריות וזה תוצאה של נהיגה לא נכונה אתה תחוייב על כך, לכן ממליץ לבדוק במכון ולהוסיף עוד 200 שקלים ולעשות בדיקה מקיפה.

Miata ND2

 

פורסם
1.בדיקה עולה 500 פלוס מינוס, אפשר לעשות בדיקת שלדה ב 200-300 שקלים.

2.לגבי בדיקה מכנית-האחריות לא תקפה על תקלות שנגרמו מבלאי ולמרות הקילומטר הנמוך במידה והקלאץ לדוגמא גמור הוא לא יוחלף במסגרת האחריות וזה תוצאה של נהיגה לא נכונה אתה תחוייב על כך, לכן ממליץ לבדוק במכון ולהוסיף עוד 200 שקלים ולעשות בדיקה מקיפה.

 

בקומפיוטסט אתה יכול לבצע בדיקת שילדה בלבד.

נכנסתי לקנות טולדו חדשה - אשתי אמרה שזה אוטו של זקנים ->

ובאותה נשימה שאלה מזה הרכב היפה הזה ->

בסוף יצאתי עם לאון 1.2TSI MK3 !

×
×
  • תוכן חדש...