Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חיפשתי בכלל פיג׳ו 206xs או 307 ידנית.

המבחר היה מצומצם והרכבים שבדקתי היו במצב לא משהו, אז התחלתי לפזול לכיוונים אחרים עד שיום אחד התפרסמה מודעה לגולף ידנית עם קילומטראז׳ נמוך יחסית ויד 2.

לאחר כשבוע שדיברתי עם בעלי הרכב מדי כמה ימים נסעתי לראות את הרכב, הרכב היה במצב מצויין והוחלט לקחת אותו לבדיקה ביום ראשון על הבוקר.

הבדיקה יצאה יחסית נקייה, סגרנו על מחיר עם בעל הרכב ונסענו לדואר לעשות העברת בעלות, אך כמובן שפה הכל השתבש והרכב נתקע בדרך לדואר, לא משהו גדול רק שטאנגה שהתנתקה, כנראה שיחקו איתה בבדיקה...

לא נורא לאחר מספר ימים הרכב תוקן וקיבלתי אותו סוף סוף.

סליחה על ההקדמה הארוכה, עכשיו לרשמים מהאוטו:

הגולף היא הרכב הראשון שלי, אני נהג חדש אז נסיון רב אין לי עדיין אבל בכל זאת יצא לי לנהוג על מספר רכבים עד היום.

הדבר הראשון ששמתי לב אליו בגולף הוא השקט בתא הנוסעים, למרות שהרכב לא חדש בכלל הוא יחסית שקט גם בכביש המהיר, דבר ההופך את הנסיעה לנינוחה ונעימה.

דבר נוסף הוא נוחות הנסיעה שלטעמי טובה למדי, יצא לי לנסוע על רכבים נוחים למדי - לנד רובר דיסקברי לדורותיו ואני חושב שהגולף משכחת מהמורות בצורה לא רעה והמושבים הקידמיים נוחים במיוחד ומשענת היד מוסיפה לתחושת הנוחות.

מבחינת הנסיעה עצמה הגולף שלי מצוידת במנוע 1.6 16v וגיר ידני עם חמישה הילוכים קצרים, הרכב אינו מהיר במיוחד אבל למרות כל האזהרות שקראתי לפני הקניה הגולף נוסעת בסדר גמור ויכולה לנסוע במהירויות גבוהות אם רוצים.

בנוסף הרכב יציב מאוד, ההיגוי אינו מתקשר בכלל אבל מרגיש בטוח ומדוייק.

דבר אחד שאני מעט מאוכזב ממנו הוא ההילוך החמישי הקצר במיוחד, מה שגורר שיוט בסלד גבוהה במיוחד 100 על 3000 סיבובים, ו120 על משהו בסביבות ה-3500...

בעתיד אולי אחליף את הג׳נטים לכאלה של גולף ג׳נריישן או v5 כדי להצעיר טיפה את המראה של האוטו

 

מקווה שהסיכום יהיה יעיל לאנשים המתעניינים ברכב,

 

שקד

DSC_0028.jpg

DSC_0029.jpg

DSC_0030.jpg

DSC_0032.jpg

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש. לא נתת ניתונים על הרכב (יד, ק"מ וכו').

 

גם לי בתור נהג חדש הייתה אחת כזאת 2.0 ידנית.

 

הבעיה היום שהמכוניות האלה מאוד מאוד גניבות, אז תשמור עליה טוב!

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

כן שחכתי לציין הרכב שנת 2002 ואני היד ה-3, רמת גימור comfortline.

אם יש לכם רעיונות מקוריים על איך להגן מפני גניבות אשמח לשמוע!

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

תתחדש !

מכל הרכבים שהיו ברשותנו - הגולף סימן 4 היתה אהובה מאוד עליי וגם על אשתי (שזה צירוף נדיר מאוד שאנחנו שנינו אוהבים את אותו הרכב...). שרתה אותנו בנאמנות ואמינות (למרות כל מה שנרשם).

alfa 156 2.5.

פורסם
כן שחכתי לציין הרכב שנת 2002 ואני היד ה-3, רמת גימור comfortline.

אם יש לכם רעיונות מקוריים על איך להגן מפני גניבות אשמח לשמוע!

 

אני באופן אישי לא הייתי ישן טוב בלילה אם היה לי גולף\סקודה בלי ביטוח מקיף.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

תתחדש ותהנה.

לגולף מרכב מוצק ואיכות בנייה מצויינת, מה שמקנה להן מראה רענן גם לאחר 13-14 שנה על הכביש.

למיטב זכרוני לגולף 1.6 (וגם ל 2.0) מנוע בעל 8 שסתומים, פשוט ואמין מאד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תודה לכולם!

בנוגע למנוע אכן רוב הגולף mk4 הם עם מנוע 1.6 בעל 8 שסתומים אבל מסתבר שישנן כאלה עם מנוע עם 16 שסתומים כמו שיש אצלי ברכב.

איכות הבנייה של הרכב טובה מאוד בסך הכל ואין זמזומים בזמן נסיעה.

בעיה אחת היא הפלסטיקים בעלי מעיין ציפוי גומי שמתקלף עם השנים אבל למיטב הבנתי זאת בעיה בכל הפולקסווגנים מהשנים האלה, וגם הריפודים בדלתות שנופלים, אבל חוץ מזה הרכב מרגיש מוצק ואיכותי.

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

תתחדש! הרכב נראה שמור היטב ביחס לגילו, ואני מאוד אוהב את עיצוב הפנים הרגוע של הקונצרן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תתחדש על הרכב.הוא נראה ממש שמור. לגבי הפלסטיקים המתקלפים והרייפוד בדלתות זאת אכן בעייה של רכבים אחרים גם כן. בכל אופן את הריפוד בדלתות ניתן לסדר, כמו כן גם את רוב הפלסטיקים.

פורסם

לפי דעתי הגולף היפה ביותר (חולקת את המקום הראשון עם ה-GTI דור שני).

הייתה בזמנה פופולרית בקרב חובבי החצאיות, הפנסים הכחלחלים וכו'. אולם למעשה מדובר ברכב מאוד מיושב בדעתו, בעל ביצועים בינוניים, לא מרגש במיוחד (צ"ל לא מרגש כלל), אבל בהחלט מרגיש "מוצק" על הכביש.

סך הכל רכב מצוין לנהג בתחילת דרכו. רק בבקשה תכבד את העיצוב של פיטר שרייר ואל תכער אותו עם כל תוספות ושיבורים.

פורסם

Doc Slow אני ממש סולד מכל התוספות וה״שיבורים״ למניהם הדבר היחיד שחשבתי לשנות הוא להחליף לג׳נטים מקוריים של גולף במידה 16 אינצ׳ שכן אלה שנמצאים עכשיו על הרכב קטנים בצורה מגוחחת ועם מידת צמיג הזויה של 175/80/14.

עוד שני דברים שרציתי להוסיף הם שהמזגן ברכב ממש מצויין ותוך מספר דקות של פעולה ניתן להעביר אותו לעוצמה נמוכה והאוטו נשאר בטמפרטורה נעימה.

דבר נוסף נחמד הוא שלמרות שמדובר ברכב בן 12 יש בו פיצ׳רים נחמדים כמו תאורה בכל מני מקומות שגם היום לא רואים בכל המשפחתיות כמו במראות בסכי השמש בתא הכפפות, תאורת שלוליות בדלתות, מאחור לכל נוסע כלומר בכל צד וכמובן בבגאז׳ וגם עוד דברים קטנים ונחמדים כמו מנגנון במגש של הדלת האחורית המקפל את החוט שמחבר את המגש אל הדלת בעזרת גליל קפיצי כזה כדי שהחוט לא יתבלגן.

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

הגולפים מאוד גניבים, זה נכון. אבל לדעתי בגיל הזה היא כבר פחות סחורה חמה. אתה יכול לישון בשקט.

 

נראה לי שעשית קניה טובה.

 

כמה עלתה לך? כמה ק"מ? כמה זמן החזיק אותה הבעלים הקודם?


×
×
  • תוכן חדש...