Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

1+, נדלקה אצלך מנורת צ'ק אנג'ין ולא היה קוד תקלה??

אצלי בכלל לא נדלק כלום.

אני יודע שהיו בעיות ברכבי UMI שרכב נכבה בזמן נסיעה, היתה כתבה בYNET אומנם לא בדגם הזה אבל אולי יש קשר.

עריכה אחרונה על ידי pashok.tr

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התקלה הייתה מאוד מוזרה.

בסרטון הראשון המנוע מגמגם קשות, מעלה ומוריד טורים לבד,[כפי שניתן לשמוע], אך אינו מדליק שום מנורה.

בסרטון השני, מניע ונוסע רגיל, אך עם מנורה CHECK ENGINE דלוקה כל הזמן.

פורסם

קצת בעייתי, במיוחד שלא מוצאים או מחפשים טוב. ככה זה האחריות בארץ.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

לפי דעתי וזאת רק דעתי, כנראה לרכב הייתה תקלת אלטרנטור, ככה זה היה אצלי למשל, תבדוק אלטרנטור

Hu: Pioneer Deh-80prs| Amp:Jl Audio Slash 450.4v2| Mono amp: Jl Audio Slash 500.1v2| Comp:Hertz Mille legend1650.3 active| Subwoofer: JlAudio 10w7AE2

פורסם
לפי דעתי וזאת רק דעתי, כנראה לרכב הייתה תקלת אלטרנטור, ככה זה היה אצלי למשל, תבדוק אלטרנטור

 

איך הגעת לתקלת אלטרנטור ברכב כזה חדש?

 

אני רואה לא מעט בעלי ספארק, צריכים להתאגד ולתת ליבואן בראש.

פורסם

חבובציק תקשיב לעצה מאיש חכם, תעיף את הרכב הזה.

 

הייתה לי ספארק 2011 כשנה.היא נקנתה עם 30 אלף אם אני לא טועה.

לאחר מספר חודשים התחילו כיבויי מנוע(גם בעמידה בניוטרל וגם תוך כדי נסיעה איטית).

מה ששבר את גב הגמל זו נסיעה אחת לאילת(אסור לנסוע עם הרכב הזה לאילת ובטח שלא ביולי-ספט).

במהלך הנסיעה הרכב עשה מספר כיבויים.בדרך חזור מאילת הקלאץ החדש החליט שהוא לא עומד בעומס והתחמם ולא הכניס הילוכים.ונאלצנו לחכות שעה וחצי ב40 מעלות עד שהקלאץ יחזור לעצמו.

 

למחרת הפכתי חצי עולם ודיברתי עם מנהלים בחברה וכו..דבר לא עזר כי זו חברה דפוקה מהיסוד שלה עם זבל של רכבים וזבל של שירות.

 

שמע לי טוב,

תשכח מהחיסכון הזה של 200-100 שקל בחודש על דלק,גם אני התלהבתי מזה בהתחלה וזה עבר לי כשהתפכחתי.

ביננו,הרכב הזה לא נוח,פשוט מדי,חלש מאוד ופשוט להתענות בשביל חיסכון שולי ביותר.

 

אל תשבור עם ה"חברה" הזו את הראש כי אתה לא תצא מהם נשכר.

מכור את הגרוטאה הזו ותקנה משהו יפני נורמלי 1600.

 

בברכה,

ערן

פורסם

כמה נתונים מדאיגים ששמתי להם לב לגבי השרשור הזה -

 

1. האם יש בספארק מערכת עצור סע? - כי נאמר כאן דבר דומה לגבי מאזדה 6 והחדשות אכן מצויידות במערכות כאלה.

 

2. פאשוק הוא חובב מערכות סטריאו לרכב - רכבים כאלה הם לרוב תחת עומס חשמלי גדול יותר ולכן חיי אלטרנטור ומצבר צפויים להיות קצרים יותר - האם האלטרנטור נמצא תקין? - תבקש במוסך לעשות בדיקת טעינה תחת עומס יתכן ותגלו כי ישנה שם בעיה.

 

3. תעיף את הרכב הזה - אתה משחק רולטה רוסית עם החיים שלך

 

4. שלך מיד כתבה לאימייל האדום בYNET שיתחילו לעשות מזה מטעמים - חיים של בני אדם תלויים בכך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שלום לאנוס,

ברכב הזה לפחות בדגם שלי אין מערכת עצור סע.

התקנתי מערכת ברכב כולל שני מגברים לפני שנתיים, גם אז וגם בבדיקה מוסך נבדקו מתחים ולא היה משהו חריג. קשה לי להאמין שזה יכול להיות הגורם כי זה לא קורה תמיד.

אם כבר מדברים על כתבה ושהיבואן לא עושה עם זה ואפילו לא מצא תקלה אחת אז באמת צריך להתאגד, חשבתי רק אצלי זה קורה מתברר שזה קורה הרבה.

צריך בהחלט להציף את הנושא איפשהו שהיבואן יתחיל להזיז משהו.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

יש שתי אופציות -

 

לעשות באלאגאן שלם מהנושא הזה ולקבל התייחסות כי זה יפגע להם באופן ישיר במכירות.

 

או לחכות שהקרבן הראשון ישלם בחיים שלו או ישרוד להצטער על זה.

 

תחליט מה בא לך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
שלום לאנוס,

ברכב הזה לפחות בדגם שלי אין מערכת עצור סע.

התקנתי מערכת ברכב כולל שני מגברים לפני שנתיים, גם אז וגם בבדיקה מוסך נבדקו מתחים ולא היה משהו חריג. קשה לי להאמין שזה יכול להיות הגורם כי זה לא קורה תמיד.

אם כבר מדברים על כתבה ושהיבואן לא עושה עם זה ואפילו לא מצא תקלה אחת אז באמת צריך להתאגד, חשבתי רק אצלי זה קורה מתברר שזה קורה הרבה.

צריך בהחלט להציף את הנושא איפשהו שהיבואן יתחיל להזיז משהו.

 

אולי שווה לעשות בדיקה מקיפה בעוד מוסך בלתי תלוי? בלי לטפל אני מניח כי אחרת תאבד אחריות, אבל אולי יעלו על משהו שבמוסך המורשה לא עלו (לפחות עד שיקבלו תשובה במייל).

 

 

פורסם

הייתה לנו אותה תקלה ברכב השכרה מהעבודה.

לרכב היה משהו כמו 40 אלף קילומטר ללא כל תקלה והתראה מראש.

לפי חברת הליסינג הממיר הקטליטי התפרק לחתיכות וסתם את היציאה.

פורסם

אם אני עושה בדיקה במכון בדיקות, בודקים את הדברים האלה שם?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650


×
×
  • תוכן חדש...