Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי שברולט ספארק 2011 עם 53K ק"מ.

היום במהלך נסיעה נכבה לי המנוע. זה קרה במהירות של 30 קמ"ש הייתי באמצע סיבוב ופתאום הרגשתי שההגה לא מגיב, למזלי הצלחתי לבלום לפני שעמוד בלם אותי.

מיד לאחר מכן הנעתי והרכב נסע כרגיל.

קניתי את הרכב חדש לפני שנתיים וחצי ומעולם לא קרה לי דבר כזה, לא נדלקו שום מנורות בלוח מכוונים.

מה יכול לגרום לזה? האם עוד מישהו נתקל בזה ברכב כזה?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה לא היחיד, שמעתי על תקלה כזאת אצל חבר שעושה משלוחים על ספארק, רק שלה יש בערך 15 אלף קמ.

לא יודע אם טיפלו בה ואיך.

פורסם

עד כמה זה יכול להיות מסוכן? האם אסור להמשיך לנסוע ברכב במצב כזה?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

קרה לחבר של אבא שלי עם מזדה 6 החדשה ב2200 קילומטר.כמעט איבד את חייו.

אם אני לא טועה הרכב כמעט חצי שנה היה במוסך עד שלא החליפו חצי אוטו.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)
עד כמה זה יכול להיות מסוכן? האם אסור להמשיך לנסוע ברכב במצב כזה?

 

אתה ענית כבר:

 

היום במהלך נסיעה נכבה לי המנוע. זה קרה במהירות של 30 קמ"ש הייתי באמצע סיבוב ופתאום הרגשתי שההגה לא מגיב, למזלי הצלחתי לבלום לפני שעמוד בלם אותי.

 

בהחלט יכול להגמר בכריות אוויר פתוחות במקרה הטוב.

 

בינתיים עד שאתה מגיע למוסך, תדע שכשנכבה המנוע נשאר לך 1-3 לחיצות בברקס (אחת מלאה בוודאות) אחרי זה הוא ניהיה קשה ואי אפשר לבלום בכוח.

ככה שהתגובה שלך צריכה ליהיות חדה ובקור רוח.

ההגה מגיב אבל צריך כוח.

 

זאת הגיר ידני?

שחרור של הקלאץ' לא הניעה המנוע בחזרה? (במידה והרכב היה בהילוך שני ומעלה)

 

 

בקיצור לך למוסך, תגיד להם שאתה מפחד מהרכב וזה סכנת נפשות לנהוג בו, שיאתרו את התקלה.

ושוב אתה לא היחידי, חבר שלי גם כן קרה לו בספארק, ואם תחפש טוב בחו"ל אולי תמצא עוד כמה עשרות טובות.

עריכה אחרונה על ידי nir100
פורסם

זאת הגיר ידני?

 

כן.

 

שחרור של הקלאץ' לא הניעה המנוע בחזרה?

 

לא הבנתי למה התכוונת?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

עדכון, הייתי במוסך מורשה של UMI, שם עשו בדיקת דיאגנוזה למחשב. לא מצאו תקלות או משהו שמעיד על הבעיה.

המכונאי שעשה את הדיאגנוזה אמר ששלח מייל לUMI עם הבעיה ומחכה לתשובה שלהם.

בנתיים אמרו לי אם זה יקרה שוב תחזור.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

קרה לי בספארק חדשה עם 6,000 ק"מ, האטה לפני רמזור - באיזור ה-30 קמ"ש ופתאום קולט שהרכב כבוי, הוא נכבה כל כך בשקט שקשה לקלוט, אין שום נורה בלוח מחוונים, ישר הספקתי להניע ולבלום

פורסם

בדיוק אצלי היה אותו דבר גם אתמול. בדקת את זה במוסך?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
בדיוק אצלי היה אותו דבר גם אתמול. בדקת את זה במוסך?

לא בדקתי במוסך

 

די מטריד.. יש ברכבים האלו מערכת "עצור וסע"? יתכן שהיא מסיבה כלשהי נדרכת ב 30~ קמ"ש במקום בעצירה מלאה.

לא קיימת מערכת כזאת ברכבים האלו

פורסם

הסרטון הזה:

 

וזה:

 

הרכב היה עם פחות מ-4000 KM. לא רציתי לעשות את זה כי הרכב הזה מזמן נמכר.

זה היה רכב של אשתי. ביקר במוסכים הרבה, לא נמצאה התקלה מעולם!

נמכר בהפסד כספי.


×
×
  • תוכן חדש...