Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה היה רכב של אשתי. ביקר במוסכים הרבה, לא נמצאה התקלה מעולם!

נמכר בהפסד כספי.

 

ואז קנית את המיי כתחליף? מעניין. הספארק יכולה הייתה להיות שוברת שוק בקטגוריה בארץ, אבל היא לא מספיק בשלה לכך כנראה. חבל. כיום יש מתחרות טובות יותר, בלי כל קשר.

:idea:
פורסם (נערך)
אם אני עושה בדיקה במכון בדיקות, בודקים את הדברים האלה שם?

 

קשה לענות על זה.

 

מנוע לא נכבה סתם ככה, אלה מכמה סיבות נפוצות:

מערכת דלק.

הצתה.

עומס גדול מידי.

 

לדעתי הכלב קבור באחת מערכות הבקרה והפיקוד האלקטרוניות.

 

בעלי מקצוע מומחים יכולים לשער נקודתית איפה התקלה.

 

מעבר לכך שברולט העולמית צריכה לבדוק את התקלה במעבדות, לדעתי אם הייתה בקרת איכות קפדנית היו מוצאים את התקלה. (בעצם הלקוחות זה הבקרת איכות, זו בעיה שקוראת לכמה אנשים ככה שזה בעיית תכנון)

עריכה אחרונה על ידי nir100
פורסם

התקלה של זיוף וכיבוי המנוע, מתרחשים במזג אוויר חם מאוד. הרכב היה אצלנו בקיץ, לקראת החורף הכל היה בסדר, ושוב בחודשי הקיץ התקלה חזרה.

עקב כך, קיבלנו מ-UMI, עד 5% זיכוי בקניית הרכב הבא מהם. אבל כנראה שזה לא יקרה. מעניין אם גם הספארק 1000 סמ"ק סובלת מהבעיה הזו.

פורסם

לפחות אני עליתי על זה שזה קשור לטמפרטורה החיצונית הגבוהה. בוודאות.

הרכב היה במרכזי פעמיים, נבדק, ושוחרר. ובעוד מוסכים לפני כן. סתם בזבזתי זמן על זה, בתקווה שימצאו מה זה.

נמכר עם 5000 ק"ם בלבד. היינו בין הראשונים בארץ שקבלנו אותו. היה לנו מזל במכירה, בגלל שהייתה תקופת המתנה של 3 חודשים לחדש.

מצד שני נמכר די בזול, ובבדיקה יצא חדש ללא שריטה.

התכוונת לקנות סוניק גם ככה נכון? תנסה טרייד אין. בתנאי שלא יעליבו אותך עם המחיר.

פורסם (נערך)

האם ברכב הזה שמים כספת למחשב? ועוד מיגוני שקר בסגנון?

(אולי זה כיוון למשהו בהתחשב שזה קורה במזג אוויר חם מאוד)

 

כשקניתי סקודה חדשה, לפני שהתקנתי כספת הוצאתי אישור בכתב מסקודה ישראל, שהם מאשרים וכו׳.

ככה שאם חס וחלילה ובמקרה ו...

(המחשב הגיע מוצמד למין גוף קירור)

עריכה אחרונה על ידי nir100
פורסם

הרכב היה ללא שום סוג של מיגון. אפילו ללא קודנית.

לדעתי כל זה קרה בגלל חיישן מסויים שמשנה את תכונותיו בחום גבוה.

התקלה קרתה בשיא הקיץ. ביתר עונות השנה הכל היה בסדר.

פורסם

אצלי ברכב הותקנה קודנית ע"י היבואן בארץ למיטב הבנתי.

לא ידוע לי לגבי כספת.

לגבי הסוניק, אתה חושב שכדאי לסמוך על UMI שוב? נראה לי היום כול רכב שמיוצר יש לו כול מיני בעיות.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

למיטב ידיעתי הגרסא של הSonic RS מיוצרת בארה"ב והיא בנויה יותר טוב מהSonic שמגיעה מקוריאה, זה מה שאני הייתי לוקח, אבל אני כרגע מתאפק ומחזיק את עצמי כי אני מעדיף לקנות דירה וכל שקל חשוב..

פורסם

כולם מלכלכים על האירופאיות, שהן יקרות לתחזוקה (שקר וכזב לגביי חלק מהן) ושהן לא אמינות, זה ביזיון שרכב בן שנתיים וחצי נכבה באמצע נסיעה והיבואן לא נותן מענה!

 

לפחות לVAG יש שירות של רצון טוב לפעמים, ואפילו עם תקלות של AL4 לא ראיתי בפורום מישהו שהתלונן שהייתה לו צרפתיה או VAGית כלשהי שנכבתה באמצע הנסיעה.

תמיד אמרתי שדייהולט זה זבל, ואם לקנות קוריאנית אז יונדאי או קיה שמייצרות מכוניות אמינות ולא רעות בכלל בשנים האחרונות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
האם ברכב הזה שמים כספת למחשב? ועוד מיגוני שקר בסגנון?

(אולי זה כיוון למשהו בהתחשב שזה קורה במזג אוויר חם מאוד)

 

כשקניתי סקודה חדשה, לפני שהתקנתי כספת הוצאתי אישור בכתב מסקודה ישראל, שהם מאשרים וכו׳.

ככה שאם חס וחלילה ובמקרה ו...

(המחשב הגיע מוצמד למין גוף קירור)

 

בסקודה לא נתקלתי בבעיות בעקבות כספת. יש לי כבר כמה שנים כספת על המחשב כולל נסיעה לאילת, שלפחות בדרך חזרה המד הראה 42 מעלות בחוץ - וללא ציוץ של נורה דלוקה אי פעם (71KKM).

 

בעניין הספארק, הצלחתם לבודד את הבעיה לטמפ' חיצונית גבוהה - אני אישית לא הייתי נוסע ברכב כזה ובטח שלא הייתי נותן לקרובים אליי לנהוג בו בכזה מצב.

פורסם
בדיוק אצלי היה אותו דבר גם אתמול. בדקת את זה במוסך?
הדימום הוא בהאטה לפני רמזור

האם אתם מאיטים בניוטרל או הילוך משולב?


×
×
  • תוכן חדש...