Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפיאט 3 שנות אחריות ללא הגבלת ק"מ!, אם הרכב עדין לא בן 3 הוא עדין באחריות.

צריך לבדוק אם זה תקף גם לרכבי השכרה. לעיתים יש התניות מסוימות באחריות

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם (נערך)

פותח השרשור, האם זה הרכב?

 

20120218_124200.jpg

 

אוף, כמה שאני מתגעגע אליו :oops:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?517427

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?356539-ספר-לנו-על-רכב-הליסינג-שלך!&p=4242020&viewfull=1#post4242020

עריכה אחרונה על ידי אלעד

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
פותח השרשור, האם זה הרכב?

 

[ATTACH=CONFIG]377297[/ATTACH]

 

אוף, כמה שאני מתגעגע אליו

ץהרכב ניראה ממש טוב!

רכב מפנק ומאוד מיוחד.

איזה רכב החליף אותו אצלך?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

כל מיני. נכון לעכשיו אני עם פורד פיאסטה 1.6 רובוטית, כאשר לא ממש ברור האם היא תישאר אצלי או שאקבל הפתעה אחרת.

סיבוב של שבת עם הפיאסטה בנס הרים רק הדגיש לי כמה הבראבו טובה ממנה בכל פרמטר מדיד.

 

פותח השרשור, כיצד העיסקה מתקדמת? האם אפשר לברך על המוגמר? אם כן... תביא סיבוב לזכר הימים הטובים! :)

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
כל מיני. נכון לעכשיו אני עם פורד פיאסטה 1.6 רובוטית, כאשר לא ממש ברור האם היא תישאר אצלי או שאקבל הפתעה אחרת.

סיבוב של שבת עם הפיאסטה בנס הרים רק הדגיש לי כמה הבראבו טובה ממנה בכל פרמטר מדיד.

 

פותח השרשור, כיצד העיסקה מתקדמת? האם אפשר לברך על המוגמר? אם כן... תביא סיבוב לזכר הימים הטובים! :)

 

קצת מפתיע, חשבתי שהפיאסטה יותר טובה מבחינת התנהגות ואחיזה.

פורסם

מצטרף למצוטט אצלך. הבראבו הזו מגלה לדעתי, הלא מלומדת, יכולות מוטוריות והתנהגותיות מאוד מענינות. ומנסיון השוואתי עם לא מעט מכוניות, אני מוצא עצמי לא מעט מגרד את הפדחת בסוג של חוסר הבנה, איך זה שגם היצרן, גם קהל היעד, פיספסו אוטו בכלל לא רע שכזה.

יותר מזה, הפיאסטה מקבלת תישבחות על התנהגות ויכולת שהבראבו לא הצליחה מעולם לקושש, מה שהביא אותי למסקנה שבשורה הראשונה על טיבה ואיכותה של דעתי, שהרי שום אפשרות אחרת לא עולה על הדעת.

×
×
  • תוכן חדש...