Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו 4C הגיעה לישראל


eran.yablonski
שימו לב! השרשור הזה בן 3703 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

proxima כתב דברים שאפשר כי נכונים .

יש הבדל גם בסוגי סגסוגות האלומיניום .

 

למעטפת מטוסי הנוסעים יש גמישות יחסית - ובמהלך הטיסה מעטפת המטוס משנה צורה ונמתחת קצת בגובה מעל 5000 רגל .

ומתחילה להתנפח יחסית - והמטוס משנה קצת צורה .

למטוס באויר יש אפשרות לשנות קצת מבנה , והוא עדיין ישאר במעטפת הטיסה המותרת באויר .

 

 

אייל .

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 600
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמו שבגירה אמר,אי אפשר לעשות השוואה ללחצים שעוברים על מטוסים ללחצים שעוברים על מכוניות,

גם בחלקי הטיטניום שבמטוסים,כמה שטיטניום חזק ועמיד יש בו סדקים,אלומיניום זה בית גידול לסדקים.

מנסיון.

חומרים מרוכבים זה העתיד של התעופה ורכבים לפי דעתי.

Vw Polo GTI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח מכונית ותן לה לחוות "כיס אויר" או סדרה של כיסי אויר וזה כבר יסביר על הבדלי העומסים שמטוס חווה לזה שמכונית חווה.

 

הפרשי לחצים בגבהים שונים, הפרשי טמפ' גדולים, מזג אויר בעייתי שבין היתר יוצר כיסי אויר והלחץ הגדול שמופעל על המטוס בהמראה ובעיקר בנחיתה, מכונית רחוקה מאוד מכל אלה.

 

אגב, זה נכון מאוד שיש למטוס גמישות מסויימת, היא בין היתר נועדה לכך שהמטוס לא "יישבר" מכל אותם לחצים שציינו ואתה גמישות היא גם מה שמאפשרת את אותו שינוי צורה שמישהו הזכיר (הכל חוזר "למקומו" בנחיתה כשהלחצים מתאזנים).

מטוס אחד בהיסטוריה אכן סבל במיוחד מעניין המרכב שלו שעבר מתיחה בטיסות וזה היה מטוס הקונקורד הצרפתי שבכל טיסה שלו בקו פריז ניו יורק\וושינגטון גופו התארך בכמה מילימטרים (לא היה חוזר לקדמותו), תוצר לוואי של מהירות הטיסה הגבוהה שלו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המטרה במכוניות ספורט היא לקבל שלדה חזקה ויציבה ללא תוספת משקל, פלדה גם תתעייף אבל אני התכוונתי להשוואה בין קרבון מול אלומיניום.

הגישה של להוסיף ולחזק במחיר משקל עובדת היטב במכוניות פאר כמו הפאטון הקשיחה יותר מפרארי F50 (הקלה ממנה כמעט פי 2).

ולאלו שטענו שגוף מטוס מאלומיניום חווה יותר מאמץ, במבחן המציאות כשמעטפת האלומיניום הדקיקה שבג'מבואים כבר קרסה, זה קרה לאחר שנים רבות ובנסועה של כמה מיליוני ק"מ לעומת עשרות אלפי הק"מ בפרוטוייפים של בוגאטי וכמה האלפים של הפורשה 917 טורבו (אם נניח שהנתונים נכונים, עד שאתחבר לארכיבים הממוחשבים של החברות הנ"ל כדי

לספק את הספקנים עד לרמת אכסיומות פיאנו) מסקנה היחידה היא שסוג המאמצים אותם חווה מכונית מחמרן מעייפים הרבה יותר מהר את האלומיניום מזה שבמטוס המשייט בשמיים.

 

הכוחות והמומנטים שמטוסים בנויים לעמוד בהם הרבה יותר גדולים מאלה שמכונית חווה בכל ימי חייה. הדבר הזה בא לידי ביטוי בתקנים שלפיהם בונים מכוניות ומטוסים. התקנים התעופתיים הרבה יותר מחמירים - לא סתם כל יצרן אופניים משוויץ שהאלומיניום שלו "תעופתי" ולא אוטומוטיבי. כמו שעידן אמר מעבר לכוחות הישירים מטוסים צריכים לעמוד בהפרשי לחצים וטמפרטורות שמכוניות פשוט לא חוות. הדברים האלה יוצרים מאמצים אדירים על המערכות השונות. גם "מבחן התוצאה" כפי שהבאת אותו לא מייצג. חוט וברזל ופטיש עשויים שניהם מפלדה אבל איכשהו בשימוש רגיל חוט מתעייף ונקרע הרבה יותר מהר. זה לא אומר שמאמצי ההתעייפות או הכוחות הפועלים עליו קטנים יותר, זה פשוט אומר שהוא מתוכנן להחזיק יותר זמן. זה בדיוק אותו דבר.

 

בכל מקרה, הייתי חושב פעמיים לפני שאני מכנה את השלדה של הפורשה 917 מצחיקה. מבחן התוצאה היה בוחר שם אחר :wink:

 

בהינתן הרצון והמשאבים אין בעיה לבנות שלדת אלומיניום שתחזיק המון זמן למכונית. אי אפשר לעשות אינדוקציה לגבי אלומיניום בתעשיית הרכב על פי הניסיון של בוגאטי. כמו שכבר נאמר מכוניות אלומיניום מסתובבות כבר במיליונים ואני לא מכיר בעיית התעייפות ספציפית. לעומת זאת מחיפוש מהיר באינטרנט חלקי פלדה בבאמוו ובפורשה 911 כן סובלים מהתעייפות. זה נכון שאלומיניום נוטה להתעייף יותר מפלדה אבל בתכנון נכון או בתחזוקה מונעת (כמו במטוסים) עם הכל אפשר להתמודד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרת כיסי אויר?

 

בטיסה הנוראית והמופרעת ביותר שחוויתי אי פעם, הטיסה היחידה שהייתי בטוח ש"פה אני מת", טסתי בג'מבו של דלתא מציריך לניו יורק, בדרך נפלנו בכיס האויר הגדול ביותר שנמדד ב 50 השנים האחרונות (נכון לתחילת שנות ה 90), "כולה" 9000 פיט. כן, זאת לא טעות, נפלנו מהשמיים 9000 פיט אפילו מוזכר כמה פעמים בתעופה בחקירה, יש לי בבית בסלון את הכרטיס עליה למטוס ממוסגר על הקיר (שזה ילד קטן לעומת ה 15K פיט שהאמירויות נפלו ב 2010, הם היו ברום של 17K פיט וצנחו חופשי עד 2000 פיט מהקרקע!!! :shock:)

 

 

הטיסה השניה הגרועה הייתה לוס אנג'לס-לאס וגאס, היה חורף, מזג אויר מאוד סוער ובדרך המטוס צריך לטפס את הרוקי'ז ולרדת אותם, כשהוא הגיע אליהם, פעמיים הוא נסק בכדי להגיע לרום של מעבר מעליהם אבל החליט לוותר וללכת סביב, בפעם השלישית הוא הצליח, רק ברגע שהגיע לרום של המעבר כל המטוס התחיל לקפץ בפראות וזה נמשך לכל אורך המעבר (איזה 15 דקות), שבהן הרגשנו כמו קוביות קרח בשייקר קוקטיילים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן,

 

כיסי אויר הם דוגמא מצויינת להתעללות שמטוס עובר.

לי גם זכורה טיסה אחת משנגחאי להונג קונג שרצה הגורל והמראתי כשיש התראת טייפון רמה 7 (ברמה 8 שהגיע שעה לאחר ההמראה סוגרים את שדה התעופה), אלה היו 4 שעות של טילטולים עזים ונפילות גובה כתוצאה מכיסי האויר הרבים שהטייפון יצר, הטיסה היתה כל כך זוועתית שאפילו ארוחה\שתיה לא הגישו.

אפילו הטויוטה היילקס מטופ גיר לא היתה שורדת את זה..

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרת כיסי אויר?

 

בטיסה הנוראית והמופרעת ביותר שחוויתי אי פעם, הטיסה היחידה שהייתי בטוח ש"פה אני מת", טסתי בג'מבו של דלתא מציריך לניו יורק, בדרך נפלנו בכיס האויר הגדול ביותר שנמדד ב 50 השנים האחרונות (נכון לתחילת שנות ה 90),

 

לקחת מקום שני בסיפורי הזוועות שאני מכיר.

 

המקום הראשון: בנדוד שהיה ברעידת אדמה של 7.6 בטאיוון, בקומה האחרונה במלון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרת כיסי אויר?

 

בטיסה הנוראית והמופרעת ביותר שחוויתי אי פעם, הטיסה היחידה שהייתי בטוח ש"פה אני מת", טסתי בג'מבו של דלתא מציריך לניו יורק, בדרך נפלנו בכיס האויר הגדול ביותר שנמדד ב 50 השנים האחרונות (נכון לתחילת שנות ה 90), "כולה" 9000 פיט. כן, זאת לא טעות, נפלנו מהשמיים 9000 פיט אפילו מוזכר כמה פעמים בתעופה בחקירה, יש לי בבית בסלון את הכרטיס עליה למטוס ממוסגר על הקיר (שזה ילד קטן לעומת ה 15K פיט שהאמירויות נפלו ב 2010, הם היו ברום של 17K פיט וצנחו חופשי עד 2000 פיט מהקרקע!!! :shock:)

באגירה, זה פשוט :shock2:דה פאק! כמה פעמים נישקת את הקרקע כשנחתת לבסוף? :shock:

.

 

לקחת מקום שני בסיפורי הזוועות שאני מכיר.

 

המקום הראשון: בנדוד שהיה ברעידת אדמה של 7.6 בטאיוון, בקומה האחרונה במלון.

 

סתם מתוך עניין, כמה קומות היו במלון? :shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באגירה, זה פשוט

:shock2:דה פאק! כמה פעמים נישקת את הקרקע כשנחתת לבסוף?

 

לא בקטע של נישוקי ריצפה אבל בשניה שירדתי מהשרוול לשדה התעופה התחלתי לבכות בהיסטריה (כמו איזה כוסית), זה עבר רק אחרי שלושה ימים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה להגיד האלפא 4C היא מכונית פולחן - קצת מדברים עליה ואנשים מרגישים כמו בתא וידוי...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם מתוך עניין, כמה קומות היו במלון? :shock:

 

מספיק כדי שכל המים מהבריכה על הגג ייזרמו לקומה למטה ושהוא ייראה את הרחוב מתקרב אליו דרך החלון עליו הוא נזרק...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה להגיד האלפא 4C היא מכונית פולחן - קצת מדברים עליה ואנשים מרגישים כמו בתא וידוי...

 

וידויים זה הטריטוריה של אסתי, במחילה...

 

אפרופו מוצרי מדבקה, נזכרתי פתאום באחד כזה מן העבר; אלפא רומיאו דופין, שלא היתה אלא רנו דופין ששווקה עם סמלי אלפא רומיאו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנות ה 30-60, גם אלפא, גם פיאט וגם לנציה ייצרו משאיות קלות.

זה היה דגם וייצור עצמאי לכל אחת מהחברות?

(שואל באמת מחוסר ידיעה)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבאתי ציטוט על סגירת מרכז התכנון של אלפא רומיאו, הראיתי שפיטרו את המהנדסים, שהעובדים מוחים על סגירת הפעילות במרכז אלפא רומיאו והראתי שבמפעל הישן של אלפא מייצרים פנדות.

הראיתי שמי שמתכנן את האלפות הבאות זה צוות חדש, שכולל את קרייזלר.

 

אם אתה אומר שלא הראיתי, אז אני מציע התערבות.

 

 

 

מה אנחנו רואים בסרטון?

 

למען הסר ספק:

 

http://www.caranddriver.com/features/2014-alfa-romeo-4c-25-cars-worth-waiting-for-20142017-future-cars

Production starts this May at Maserati's Modena, Italy, plant.

 

 

 

אם פורשה היתה מייצרת איביזות, הדוגמא שלך היתה רלוונטית.

העובדה היא שהאלפא הזו מיוצרת אצל מזראטי, במודנה.

____________

 

נ.ב. ראש צוות התכנון של אלפא הוא למעשה... ראש צוות התכנון של מזראטי, שמונה להיות, בנוסף, גם ראש צוות התכנון של מותג אלפא, ואז פותחה תחתיו ה-4C.

מהסוף להתחלה:

- זה בדיוק מה שכתבתי לך. מזראטי ואלפא הן יישות תחת הנהלה משותפת. זה רק מחליש את עמדתך.

- אתה מדבר על פיתוח, עיצוב, ייצור. פורשה היו מעורבים בפיתוח. אמנם זה נוח לסלף דברים ולהתאימם למציאות שאתה רוצה להעביר, אך בסופו של דבר הדברים הם כפי שהם. סה טו.

- בסרטון, אם לא צפית בו אני ממליץ לעשות כן, רואים חלק מתהליך הייצור של ה-4C במפעלי מזראטי. כמו כן, רואים כי אמבטיית סיבי הפחמן אינה מגיעה למזראטי.

- אני לא יודע בדיוק מי פוטר ומי לא, חלקם הועברו למחלקות אחרות בקונצרן.

 

 

רומן, מה מקביל פה?!

 

האיש מביא סרטון של הרכבת שלדת הרכב כדי להוכיח שהרכב לא מיוצר ע"י מזראטי.

יופי.

מה זה מוכיח? מה רואים שם?

 

את הרכב מיוצר ע"י מזראטי.

 

האיש עושה מעצמו צחוק.

 

[Adler Group היא הספק של האמבטיה מקרבון. ספק אחר מספק את חלקי האלומיניום. ספק שלישי את הפאנלים של הגוף וכו'.].

 

נ.ב. דרך אגב, Adler Group היא ספק שכבר מספק חלקי קרבון ל... לא. לא לאלפא רומיאו. למזראטי.

 

אז יש לנו מפעל של מזראטי, שמרכיב רכב שרכיבי שלדתו מסופקים ע"י עם ספקים של מזראטי, שתוכנן ע"י צוות תכנון שבראשו עומד המתכנן הראשי של מזראטי... אבל על הרכב יש סמל של אלפא רומיאו.

 

אבל הרכב הוא לא מזראטי... הוא אלפא טהורה.

אתה עושה מעצמך צחוק בעצם ההתעסקות בכל הנושא, ולא רק בעיניי, באחריות.

 

כפי שציינתי מקודם הסרטון ממחיש את העובדה שלא מזראטי מייצרים את השלדה, אני לא חולק על העובדה שהם כן מייצרים את ומרכיבים את הרכב. קבוצת אדלר מספקת חלקי קרבון למזראטי? בוא תספר לנו עוד על זה (מראות קרבון וכדומה לא נחשב).

 

זה אייטם בשבילו, כי העובדה שאלפא לא קיימת מבלבלת עליו את דעתו.

הדרך שלך "לעזור לחבר" היא להגיד שזה לא משנה שהוא כותב דברים שאינם אמת, כי בין כה וכה הויכוח לא מעניין...

 

זו טקטיקה פחדנית משהו מלהתמודד עם עובדות.

מה לעשות רומן, יש מעט מאוד ברכב הזה שמתקשר למה שהיתה חברת אלפא רומיאו. מהתכנון ועד לייצור, זו בייבי מזראטי,שתוכננה ע"י מזראטי ומיוצרת ע"י מזראטי.

אין בה שומדבר שאפשר לאמר שהוא פותח או יוצר בחברת אלפא רומיאו.

אייטם בשבילי? מבלבלת את דעתי? ממש לא.

האייטם כאן הוא שלך, אני לא מנסה לקדם כאן שום אג'נדה, בניגוד אלייך.

 

--------------------------------------------------------------------

 

תחת קונצרן פיאט (אולי זה יאפשר לך להמשיך לקרוא) מיוצרים שני דגמים של אלפא רומאו ועוד דגם נישה. בשביל לקיים את זה, בין היתר לאור העובדה ששני הדגמים העיקריים מבוססים על רכיבים אשר קיימים בתוך הקונצרן, אין הגיון להחזיק "יצרן רכב" ברמה של מרכזי פיתוח, עיצוב, ייצור עצמאיים.

 

למרות זאת, גם במצב הנוכחי, הם מצאו לנכון לפתח שלדה חדשה עבור הג'ולייטה, מנועים חדשים ועוד. מעבר לכך, דגמי אלפא רומאו הינם בעלי ייחוד (בשונה מסיאט לאון לעומת גולף).

בנוגע ל-4C. בשונה מפרוייקט ה-8C אשר אכן היה מזראטי/פרארי עם שמלה אחרת, 4C נולדה במסגרת פרוייקט ייחודי שמטרתו ליצור דגם של אלפא רומאו אשר עומד בקנה אחד עם "ערכי המותג" (אותם הזכרת קודם).

 

מעבר לכך, ככל הידוע כעת, בעוד כשנתיים מהיום היצע הדגמים יורחב משמעותית ואין כוונה לקחת דגמי קרייזלר ולהחליף להם סמל (כמו במקרה העגום של לנצ'יה). אז אמנם כרגע מדובר על ספקולציות, שכן אין מידע קונקרטי לגבי אופי וסוג הרכבים שיהיו, אני לא חושב שמישהו כאן מאמין שמדובר במוצרי מדבקה נוסח קבוצת VAG. במילים אחרות, אם רוח המותג, אופי הרכבים וכו' נאמנים לסמל אותו הם נושאים, המבנה הארגוני שעומד מאחורי כל העסק הזה פחות רלוונטי לצרכן.

 

נ.ב. מעניין יהיה לחזור לכאן עוד שנתיים, אולי אפילו פחות ולבחון את מצבה של אלפא רומאו, גם לפי קריטריונים של מתקני ייצור, פיתוח, עיצוב וכו'.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהסוף להתחלה:

- זה בדיוק מה שכתבתי לך. מזראטי ואלפא הן יישות תחת הנהלה משותפת. זה רק מחליש את עמדתך.

 

גם אבארט.

זה אומר שאבארט זו חברה עצמאית בקונצרן?!

לא.

זה מותג תחת פיאט.

כמו אלפא.

 

- אתה מדבר על פיתוח, עיצוב, ייצור. פורשה היו מעורבים בפיתוח.

 

של פיתוח של אביזור במנוע ויש פיתוח של כל הרכב.

באלפא רומיאו לא פיתחו את ה-4C, כי אין לאלפא רומיאו מרכז פיתוח.

 

- בסרטון, אם לא צפית בו אני ממליץ לעשות כן, רואים חלק מתהליך הייצור של ה-4C במפעלי מזראטי. כמו כן, רואים כי אמבטיית סיבי הפחמן אינה מגיעה למזראטי.

 

רואים כי אמבטיית סיבי הפחם, שהיא חלק מהשלדה, מורכבת במפעל של מזראטי במודנה. הסרטון שהבאת הוא ממזראטי.

לא במפעל אלפא רומיאו בטורינו.

 

- אני לא יודע בדיוק מי פוטר ומי לא, חלקם הועברו למחלקות אחרות בקונצרן.

 

אני לא יודע מי פוטר ומי הועבר, אבל בטורינו רק מרכיבים כעת פנדות, ויש גם עובדים של המוזיאון.

מרכז הפיתוח נסגר.

 

תחת קונצרן פיאט (אולי זה יאפשר לך להמשיך לקרוא) מיוצרים שני דגמים של אלפא רומאו ועוד דגם נישה. בשביל לקיים את זה, בין היתר לאור העובדה ששני הדגמים העיקריים מבוססים על רכיבים אשר קיימים בתוך הקונצרן, אין הגיון להחזיק "יצרן רכב" ברמה של מרכזי פיתוח, עיצוב, ייצור עצמאיים.

 

תחת קונצרן פיאט מיוצרת ה-4C, שפותחה תחת ניהול מקצועי של מזראטי, והיא מזראטי לכל דבר ועניין, להוציא את הסמל, והמיטו והג'ולייטה, שהן מכוניות של פיאט שמרכז העיצוב של אלפא, בטרם נסגר, תכנן את העיצוב שלהם.

 

ברגע שאלפא רומיאו, לדבריך, איננה קיימת כמרכז פיתוח, עיצוב וייצור עצמאי (או אפילו אחד מהם), הרי שאלפא רומיאו היא בסה"כ מותג, שבקבוצת פיאט שמים על מכוניות מסויימות. בדיוק כמו אבארט.

 

 

נ.ב. מעניין יהיה לחזור לכאן עוד שנתיים, אולי אפילו פחות ולבחון את מצבה של אלפא רומאו, גם לפי קריטריונים של מתקני ייצור, פיתוח, עיצוב וכו'.

 

אני כולי תקווה שאלפא רומיאו תקום מחדש, אבל ניסיון העבר מלמד שפיאט לא יודעים לעשות את זה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3703 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...