Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו 4C הגיעה לישראל


eran.yablonski
שימו לב! השרשור הזה בן 3726 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב הזה משווק את עצמו טוב מאוד גם בלי סיבי פחמן.

 

אבל תודה שזה מזה כיף וסקסי להגיד "יש לרכב שלי שלדת סיבי פחמן"...

 

אולי אני טועה אבל לעניות דעתי שלדת סיבי הפחמן והמבנה הייחודי ביחד עם מגבלת הייצור נועדו כולם יחד למטרה פשוטה- ליצור רכב עם ערך אספני, בדומה לגרסאות "500 אבארת' טרבוטיו פרארי אנזו פאביה ספורט", רק שבמקרא של האלפא מדובר ברכב עם ערך מוסף אמיתי ולהערכתי גם ערך אספני אמיתי כי זה באמת רכב מיוחד.

 

אם רק היו ידיות איתות אחרות.....

:twisted:

 

(בלי מכות, נכתב בהומור).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 600
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ידוע כי שלדת הקרבון שוקלת 65 ק"ג, אני לא מכיר נתוני קשיחות. זאת לא הנחה פרועה ש: שלדת אלומיניום כבדה במעט אך חלשה בהרבה/בעלת קשיחות דומה אך כבדה בהרבה.

 

מעניין מאוד - תודה. כמה להערכתך תשקול שילדה בעלת מאפייני חוזק דומים מאלומיניום?

הבעיה עם מרכב אלומיניום לעומת סיבי פחם (חוץ ממחיר פי 20) היא עייפות החומר שלו, אחרי 30K הקשיחות מצטמקת ב- 20%.
תראה, אני לא מבין בהנדסת חומרים ויתכן שאתה צודק, מצד שני מטוסים נבנים כדי שישמשו שנים ארוכות והם בנויים מאלומיניום, כך שנשמע לי מוזר מה שכתבת.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מטוסים טסים באוויר לא על הכביש, הם לא חווים את אותה התעללות שחווה מרכב מכונית על אספלט,

גם במטוסים האלומיניום מתעייף, אם כי אחרי תקופה ארוכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה ברצינות משווה טלטלות כביש לעומסי טיסה ב 3-4G? :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מטוס נוסעים מגיע ל 3-4 G ?

ויש להבדיל גם בין סוג העומס, מי אמר שעומס הדרגתי ורצוף של 4G מעייף את המרכב כמו עומס נמוך יותר אך פתאומי ומהיר כמו שחווה מכונית על אספלט משובש ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרמוז שמכונית עוברת עומסים גדולים ממטוס זה בערך כמו לרמוז שכדור הארץ שטוח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מטוס נוסעים מגיע ל 3-4 G ?

ויש להבדיל גם בין סוג העומס, מי אמר שעומס הדרגתי ורצוף של 4G מעייף את המרכב כמו עומס נמוך יותר אך פתאומי ומהיר כמו שחווה מכונית על אספלט משובש ?

עכשיו שכנעת אותי סופית שזו שטות. לאלפא שדרה מרכזית מקרבון ותת מסגרת קדמית ואחורית מאלומיניום. שים לב שמכונית סופגת פגיעה בגלגלים ואז הזעזוע מתפשט אל שאר חלקי המרכב - אז מה אתה בעצם אומר שחלקי השלדה שאוחזים בגלגלים עשויים מאלומיניום ולכן יאבדו יכולת והשדרה המרכזית היא שתשרוד? שהאלומיניום אליו מחוברים הגלגלים חזק אבל האלומיניום של השדרה המרכזית (אם היו משתמשים בחומר) יקרוס?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה עם אאודי שמתהדרת כבר שנים בשלדות האלומניום של רכביה?

ובעצם מה עם כל היצרניות פרמיום שמתהדרות בשלדות אלומניום?

 

כמו שציין דורקי, בסופו של יום אותה אמבטיית קארבון (עם או בלי קצף וברווזונים) מחוברת ל-2 תתי שלדות מאלומניום, זו הקדמית נושאת את הסרן הקדמי על מכלולי ההיגוי שלו וזו האחורית נוסעת בנוסף לסרן האחורי גם את המנוע וגיר, הן לא נועדו לשרוד רק 30K קילומטרים זה בטוח ולהזכיר שהמבנה הזה קיים בלא מעט מכוניות אקזוטיות שעוברות חיים הרבה יותר קשים מה-4C.

 

זה מבנה (אמבטיה+2 תתי שלדות) מאוד אקזוטי ומרשים לשימוש במכונית שכביכול אינה "אקזוטית" אבל השימוש בקארבון לא נועד פה באמת לפצות על החלשות החומר שמתואר פה לגבי אלומניום.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מבנה (אמבטיה+2 תתי שלדות) מאוד אקזוטי ומרשים לשימוש במכונית שכביכול אינה "אקזוטית" אבל השימוש בקארבון לא נועד פה באמת לפצות על החלשות החומר שמתואר פה לגבי אלומניום.

 

יש פה מישהו שמהנדס חומרים ושלדות או שכולם מבלבלים במוח, בלי שום מושג אמיתי?

 

אני לא מבין כמעט כלום, רק יודע שאלומיניום בה בכל מיני תרכובת ושקרבון קל יותר, אבל גם בה בכל מיני תרכובות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מטוסים טסים באוויר לא על הכביש, הם לא חווים את אותה התעללות שחווה מרכב מכונית על אספלט,

גם במטוסים האלומיניום מתעייף, אם כי אחרי תקופה ארוכה.

מטוסים נתונים ללחצים הרבה יותר גדולים מרכב. הפרשי לחץ, הפרשי טמפרטורה בין פנים וחוץ ובגלל הגובה בנוסף על המהירות וזרמי האויר מיצרים לחצים פיזיים משמעותית גבוהים מעל כל רכב.

לכן מטוסים מתוחזקים במשטר הרבה יותר כבד מאשר מכוניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם השרשור הזה ידרדר לשאלה "למי יש חיים קשים יותר? למטוס או לרכב" אפשר יהיה בכיף לנעול אותו כבר, גם ככה רוב השרשור הזה הוא התווכחת על ריק.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה מישהו שמהנדס חומרים ושלדות או שכולם מבלבלים במוח, בלי שום מושג אמיתי?

 

אני לא מבין כמעט כלום, רק יודע שאלומיניום בה בכל מיני תרכובת ושקרבון קל יותר, אבל גם בה בכל מיני תרכובות.

 

אתה צודק, מושג אמיתי היה למתכננים במקלארן ובוגאטי :

"

Anyhow and OT, apart from the fact that McLaren wanted to build a landmark car that reflected contemporary Formula 1, the F1 could never have been built from aluminium. Ally differs from carbon in it's fatigue response; Bugatti learned as much when they were developing the five aluminium EB110 prototypes and found that the aluminium chassis lost 20% of it's torsional stiffness after 30,000 km testing - hence the carbon production car. (That Bugatti was a very thoroughly developed car, the quote about the chassis stiffness is again from EVO, March 2005). The drop off in performance with fatigue would not have been acceptable to GM."

 

 

צריך גם לקחת בחשבון שמרכב הקרבון במקלארן F1 עלה 200,000 פאונד, ולמרות שיש בשנים האחרונות ירידה

במחיר, שתתגבר בשנים הבאות, CF יקר פי כמה וכמה מאלומיניום, ומהווה מרכיב משמעותי בעלות הרכב.

 

עריכה אחרונה על ידי proxima
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא ברצינות מביא לי ציטוטים מפורום באינטרנט?

 

ועוד ממשתמש עם 215 הודעות בלבד. מילא, אם היו לו 2,000 הוא בטח היה מתקבל ישר לשנה שנייה בטכניון...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3726 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...