Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו 4C הגיעה לישראל


eran.yablonski
שימו לב! השרשור הזה בן 3713 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יבגני,

תראה כמה אלפא מתכננת לבנות וכמה בוקסטר מוכרים ותבין שככל הנראה, אצל מרבית האנשים שלא חולים במחלת ה"אלפיטיס וולגריס", ה 4C היא לא הבחירה האוטומטית.

 

יסלחו לי כל חובבי המותג אבל הרכב הזה יקר מאוד בעיקר בגלל שהוא משתמש בטכנולוגיות שלדעתי האישית, מיותרות.

הריצפת קרבון המיותרת הזו, מוכרת את הרכב טוב בברושורים אבל הלכה למעשה, מאוד מייקרת את הרכב ולא נותנת לו שום ייתרון עם הכביש/ מסלול מול המתחרות(ממה שראיתי בסרטונים, לדאבוני ב 4C לא נהגתי), בעיקר מול המתחרה הגרועה הזו עם טכנולוגיה מיושנת של "רצפת ברזל, הגה חשמלי ומנוע אחורי של חיפושית ":wink:

החומר ממנו עשויה הריצפה או האמבטיה, נועדו לשמר משקל נמוך מאוד בלי לפגוע ביכולות הדינמיות, זה עיקר ייחודו של האוטו הזה להבנתי המוגבלת. אין לי מושג מהיכן נלקחת הקביעה או ההערכה הזו שלך שזה מיותר, אולי מצידו השני של המטבע הזה לו אתה קורא "חובבי המותג".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 600
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חברים יקרים, חשפתם אותי ולפני שתגלו באופן סופי את האמת אודותי, בחרתי לבוא אל הפורום להתוודות ואולי לזכות במעט חמלה בבחינת מודה ועוזב ירוחם.

 

גרמתי לכם לחשוב שאני כמוכם - מבלה כל יום מימי באימוני נהיגה מתקדמים, בכבישי נהיגה מהוללים ובמסלולי מרוץ אקזוטיים, אבל אני בעוונותיי נאלץ מידי פעם גם לעבוד כדי להתפרנס ואינני מבלה את כל עיתותי תוך שריפת האספלט על מכוניות כגון האלפא נושא השרשור.

לא זו אף זו, להבדיל ממכם אין ביכולתי הכלכלית לרכוש את הרכב (600K ₪) רק לצורך אימוני נהיגה והוא - אוי לבושה - צריך לשמש אותי גם לנסיעות מנהלתיות בחיי היום-יום.

ולבסוף - ועל זה באמת שאין מחילה או כפרה (:oops:) - לעתים אני נוהג להציץ גם בתכני הפורום הסמוך של הדיטיילרים.

 

זו האמת, אלה הסיבות שגרמו לי לחלל את הקודש ולדון בפלסטיקה ובמתגים של ה- 4C.

 

מקווה שתדעו לבחור גם במידת הרחמים כשאתם דנים בענייני.

בהכנעה.

טיפונת מרומז מדי הסרקזם הזה שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג מהיכן נלקחת הקביעה או ההערכה הזו שלך שזה מיותר, אולי מצידו השני של המטבע הזה לו אתה קורא "חובבי המותג".

 

בהתבוננות במתחרות (ללא הריצפת קרבון הזאת), במשקל שלהן, בביצועים הכוללים שלהם וביכולת הדינמית שלהן, די ברור שאם לא מיותר, אז בטח OVER ENGINEERING.

 

וזה דווקא, באופן מסורתי, הצד החזק של הגרמנים! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים יקרים, חשפתם אותי ולפני שתגלו באופן סופי את האמת אודותי, בחרתי לבוא אל הפורום להתוודות ואולי לזכות במעט חמלה בבחינת מודה ועוזב ירוחם.

 

גרמתי לכם לחשוב שאני כמוכם - מבלה כל יום מימי באימוני נהיגה מתקדמים, בכבישי נהיגה מהוללים ובמסלולי מרוץ אקזוטיים, אבל אני בעוונותיי נאלץ מידי פעם גם לעבוד כדי להתפרנס ואינני מבלה את כל עיתותי תוך שריפת האספלט על מכוניות כגון האלפא נושא השרשור.

לא זו אף זו, להבדיל ממכם אין ביכולתי הכלכלית לרכוש את הרכב (600K ₪) רק לצורך אימוני נהיגה והוא - אוי לבושה - צריך לשמש אותי גם לנסיעות מנהלתיות בחיי היום-יום.

ולבסוף - ועל זה באמת שאין מחילה או כפרה (:oops:) - לעתים אני נוהג להציץ גם בתכני הפורום הסמוך של הדיטיילרים.

 

זו האמת, אלה הסיבות שגרמו לי לחלל את הקודש ולדון בפלסטיקה ובמתגים של ה- 4C.

 

מקווה שתדעו לבחור גם במידת הרחמים כשאתם דנים בענייני.

בהכנעה.

 

בתור לקוח טויוטה זה מובן לחלוטין שאתה מדבר על החלק הכי פחות חשוב ברכב כמו ה4C,על הפלסטיק של הכפתור,ובכלל,השרשור על רכב מסוגו נראה לך כמו גיבריש למתקדמים,כמו שרשמת,הדבר אינו בדמך,כי אתה גם מתפרנס..

בפעם הבאה לפני שאתה מגיב ונכנס לויכוחים,גם עניינים,למען השרשור וכבודך העצמי,לפחות תוודא שאתה בכלל מבין על מה מדובר,ויותר חשוב,על מה אתה מדבר!.

במחילה וכפרה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהתבוננות במתחרות (ללא הריצפת קרבון הזאת), במשקל שלהן, בביצועים הכוללים שלהם וביכולת הדינמית שלהן, די ברור שאם לא מיותר, אז בטח OVER ENGINEERING.

 

וזה דווקא, באופן מסורתי, הצד החזק של הגרמנים! :wink:

כמה מתחרות אתה מכיר בעלות משקל דומה, בעלות חוזק מבני דומה במחיר דומה?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק קצף של mr. pink, כן? :-D

 

בטח, קודם מלחמת כריות סקסית ואחרי זה אמבט (קארבון) קצף ורוד וברווזים....

 

אני פרשתי מהשרשור כי זה כבר מגיע לרמות יהירות ותקיפות אישיות שזה מגוחך בדיון על מכונית, אבל לבריאות.

 

דבר אחרון, רועי למה זה מיותר להשתמש באמבטיית קארבון (שלא למטרת אמבטיית קצף ורודה)?

 

כי אנחנו לא מדברים פה על מכונת מסלול סופר חזקה וקיצונית שמתוכננת ״על הקצה״, זו מכונית שאומנם יש לה מבנה ייחודי (אמבויה ו-2 תתי שלדות) אבל השימוש בקארבון לטעמי הוא לא יותר מ״גימיק״ (יאללה, כנסו בי עכשיו!).

לוטוס עושה את אותו דבר כבר הרבה שנים ובהצלחה מרובה רק שהיא משתמשת באלומניום (AKA רצפת אוטובוסים של פעם...).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפעם הבאה לפני שאתה מגיב ונכנס לויכוחים,גם עניינים,למען השרשור וכבודך העצמי,לפחות תוודא שאתה בכלל מבין על מה מדובר,ויותר חשוב,על מה אתה מדבר!.

במחילה וכפרה..

הבנת הנקרא כנראה איננה מהצדדים החזקים שלך.:brickwall:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי אנחנו לא מדברים פה על מכונת מסלול סופר חזקה וקיצונית שמתוכננת ״על הקצה״, זו מכונית שאומנם יש לה מבנה ייחודי (אמבויה ו-2 תתי שלדות) אבל השימוש בקארבון לטעמי הוא לא יותר מ״גימיק״ (יאללה, כנסו בי עכשיו!).

 

אני לא יודע אם זה גימיק או לא - יכול להיות שכן.

מה שחשוב זה שהמכונית הזו קטנה וקלה (היא יותר קלה מהקליאו ספורט Mk1 שלי!).

אילו שני מאפיינים נ ה ד ר י ם למכונית ספורט, בייחוד לכביש, ויחסית לרמת הממוקדות של התכנון ביכולות דינמיות, היא גם מאובזרת נאה.

היכולת להגיע לביצועים כאלו עם מנוע שאיננו אקזוטי במופגן, זה יתרון, לא חיסרון.

 

יתרון הגמישות של מנועים מגודלים נעלמו עם יישום מנועי הטורבו המודרנים, והרעש... כבר מזמן תקנות סגרו את הקונצרט. נשארנו רק עם מהנדסי הפליטה,עם החיקויים שלהם לאיך צריך להשמע אגזוז (רק אגזוז מחרחר נשמע יותר כמו וונאבי מכל דבר אחר...).

 

נחזור לעצבים על מלקקי הפלסטיקה.

 

אי אפשר להתווכח עם הרב, אבל החיבה, שלא לאמר ה-fetish, להקלקת כפתורים, חפינת ריפודים ופינוק דיPונים הביאה את היצרנים לייצר את מה שהשוק רוצה - מכונית-כאילו-ספורטיביות.

מלא כאלה.

 

וכן, מייצרים גם מפלצות. אבל מפלצות, בוא נאמר את האמת, אין אפשרות למצות את הביצועים שלהם בכביש ציבורי.

במכונית כמו האלפא - אפשר.

זה כל כך יותר קל לנהוג במכונית קטנה וקלה על המגבלות...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גימיק או לא, החומר הזה משמש בלא מעט מכוניות אקזוטיות ויקרות בין במרכב בין בחלקי ריצפה או אפילו עיצוב פנים, לא זוכר מין לעג כזה, מושחז וחינני, שם. ואולי קצת מגוחך הענין הזה, מצד אחד הפלסטיק לא מספיק מכובד כי הוא מזכיר בעיצובו פלסטיק של פנדה מהצד השני הריצפה מדי מפונפנת כי היא לא. אפשר להערכתי פשוט להסיק שבסך הכל לא מתאימה כאן לחלק מהחברים מין הרמת ראש כזו של המותג מהבינוניות שחשוב להם להצמיד לו.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל מהסוף- אני חובב אלפא!!!

 

אתה יכול לומר שאני לא מחובבי VAG ואומר לך שאתה צודק, את אלפא אני דווקא מאוד אוהב.

 

לא אמרתי שהרצפה מקרבון פייבר מיותרת (למרות שרצפת אלומניום היתה עושה אותה עבודה), כן אמרתי שאם כבר שמים רצפת קארבון מגניבה- תזרמו עם הקו המיוחד עד הסוף.

 

די פשוט (שלא חלילה לומר הגיוני ומתבקש).

 

לגבי היכולת לנצל יכולות של מפלצות בכביש ציבורי, נכון, אי אפשר לנצל יכולת של 458 לצורך העניין ב-100% בכביש ציבורי אבל אל תשכח שכבר ב-50% שלה שכן אפשר לנצל היא כבר מעבר למה שהאלפא המדוברת יכולה לנצל לכן אין פה באמת מקום להשוואה.

 

ה-4C מאוד מסקרנת ומעניינת, אין צל ספק, יחד עם זאת אם אני צריך לשים כסף על מכונית שלא הולכת לחנות במסלול אלא בבית שלי- אני מסתכל על הכל כולל איכות הסאונד בסטריאו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע אם זה גימיק או לא - יכול להיות שכן.

מה שחשוב זה שהמכונית הזו קטנה וקלה (היא יותר קלה מהקליאו ספורט Mk1 שלי!).

אילו שני מאפיינים נ ה ד ר י ם למכונית ספורט, בייחוד לכביש, ויחסית לרמת הממוקדות של התכנון ביכולות דינמיות, היא גם מאובזרת נאה.

היכולת להגיע לביצועים כאלו עם מנוע שאיננו אקזוטי במופגן, זה יתרון, לא חיסרון.

 

מסכים לגמרי. האם יש לך ידיעה/הערכה כמה ק"ג במשקל העצמי חוסכת האמבטיה בהשוואה - נאמר - לאמבטיה מאלומיניום?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי היכולת לנצל יכולות של מפלצות בכביש ציבורי, נכון, אי אפשר לנצל יכולת של 458 לצורך העניין ב-100% בכביש ציבורי אבל אל תשכח שכבר ב-50% שלה שכן אפשר לנצל היא כבר מעבר למה שהאלפא המדוברת יכולה לנצל

 

 

50% זה באיזור השעמום.

 

ושיהיה ברור, אני לא חובב אלפא. אני לא חובב מותגים (או יצרנים) בכלל.

קונה מה שמתאים לי לתקציב ו-אפס נאמנות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לגמרי. האם יש לך ידיעה/הערכה כמה ק"ג במשקל העצמי חוסכת האמבטיה בהשוואה - נאמר - לאמבטיה מאלומיניום?

ידוע כי שלדת הקרבון שוקלת 65 ק"ג, אני לא מכיר נתוני קשיחות. זאת לא הנחה פרועה ש: שלדת אלומיניום כבדה במעט אך חלשה בהרבה/בעלת קשיחות דומה אך כבדה בהרבה.

 

----

 

למה שאלפא יטרחו לייצר שלדת קרבון, מהלך אשר כרוך בהוצאה כספית לא מבוטלת ותכנון מתקדם, בשביל מחלקת השיווק? הרכב הזה משווק את עצמו טוב מאוד גם בלי סיבי פחמן.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שאלפא יטרחו לייצר שלדת קרבון, מהלך אשר כרוך בהוצאה כספית לא מבוטלת ותכנון מתקדם, בשביל מחלקת השיווק? הרכב הזה משווק את עצמו טוב מאוד גם בלי סיבי פחמן.

 

1. העיתונאים מתים על זה.

2. זה מקדם מכירות ענק.

3. זה אחלה נושא שיחה, כל פעם שישוו את ה C4 עם המתחרות, ישר יקפצו, אבל יש לה ריצפת "קארבון".

4. זה בטוח קל יותר וחזק יותר מאלומיניום. עד כמה זה קל ועד כמה זה חזק יותר? אין לי תשובה.

5. למה מזדה מתעקשת שנים על גבי שנים להמשיך עם הקשקוש וונקל הזה?

נראה לך שהם עושים שם כסף במנועים האלה? הרי RX לדורותיהן היו מסתדרות מעולה עם מנוע גודש.

הרבה פעמים חברה מוציאה לא מעט כסף, בכדי להיות במרכז השיח של הענף והציבור מבלי שיש למה שהם עושים הצדקה אמיתית מעבר ליחסי ציבור.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה עם מרכב אלומיניום לעומת סיבי פחם (חוץ ממחיר פי 20) היא עייפות החומר שלו, אחרי 30K הקשיחות מצטמקת ב- 20%.

עריכה אחרונה על ידי proxima
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3713 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...