Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו 4C הגיעה לישראל


eran.yablonski
שימו לב! השרשור הזה בן 3713 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סתם פיאט מעאפנה:

 

שימו לב למה משווים אותה.

 

אף אחד לא טען שזה אוטו רע.

 

כבודו טרח לא לציין את זה שהמבקר מעיד על עצמו שהוא "H-U-G-E ALFA FAN":wink:

 

בכל מקרה, אם מדובר בחיית כביש, יש לה את החסרונות והיתרונות שלה, אם מדובר בחיית מסלול, כמעט כל מבחן שאני רואה (כולל זה שאתה העלת פה) ציין תת היגוי מוחשי ותחושה מעורפלת בחרטום.

 

ועדיין, רכב מגניב שככל הנראה לעולם לא יהיה לי!

(אהבתי את האופטימיות שכתבתי ככל הנראה :lol:)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 600
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

Bagira,

לא ביססנו. יש להבדיל בין דעתו לבין פרשנותו.

 

זה שלדעתו ברכב כמו ה-4C (במחיר הנדרש) הוא צריך לקבל חומרי דיפון טובים יותר, זו זכותו. פרשנותו כאילו מדובר על שוד או לא יודע במה, זו בסה"כ פרשנותו.

יש דוגמא ל-"4C" מוצלחת יותר, כזאת עם מתגבים איכותיים יותר? כי אני לא מכיר.

 

לגבי הסרטון, חובב אלפא הוא הכתב, לא הנהג המקצועי.

 

נ.ב. אף אחד לא היה מתנגד לאיכות פנים גבוהה יותר, אך תקציב הפיתוח הוא נתון ויש גם מחיר מטרה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים יקרים, חשפתם אותי ולפני שתגלו באופן סופי את האמת אודותי, בחרתי לבוא אל הפורום להתוודות ואולי לזכות במעט חמלה בבחינת מודה ועוזב ירוחם.

 

גרמתי לכם לחשוב שאני כמוכם - מבלה כל יום מימי באימוני נהיגה מתקדמים, בכבישי נהיגה מהוללים ובמסלולי מרוץ אקזוטיים, אבל אני בעוונותיי נאלץ מידי פעם גם לעבוד כדי להתפרנס ואינני מבלה את כל עיתותי תוך שריפת האספלט על מכוניות כגון האלפא נושא השרשור.

לא זו אף זו, להבדיל ממכם אין ביכולתי הכלכלית לרכוש את הרכב (600K ₪) רק לצורך אימוני נהיגה והוא - אוי לבושה - צריך לשמש אותי גם לנסיעות מנהלתיות בחיי היום-יום.

ולבסוף - ועל זה באמת שאין מחילה או כפרה (:oops:) - לעתים אני נוהג להציץ גם בתכני הפורום הסמוך של הדיטיילרים.

 

זו האמת, אלה הסיבות שגרמו לי לחלל את הקודש ולדון בפלסטיקה ובמתגים של ה- 4C.

 

מקווה שתדעו לבחור גם במידת הרחמים כשאתם דנים בענייני.

בהכנעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה, לכל אחד יש כמובן זכות לדעה משלו. אם לא הייתי רוצה לקרוא דעות של אנשים, לא הייתי גולש לכאן ולא הייתי קורא ביקורות ולא כלום. לפעמים רק צריך לזכור שמדובר בדעה. כי חלק מהמגיבים נוטים לשכוח את זה, וכותבים כאילו שהם באמת מכתיבים את הטון ליצרניות הרכב עולם. הבעיה שלי היא ממש לא עם חוסר החיבה הפרטנית של כל אחד למותג כזה או אחר. אני פשוט מנסה להבין, לפעמים, מה גורם לאנשים להחזיק בדעה שהם מחזיקים בה, ועוד בכזו צורה נחרצת כאילו מדובר בעובדה. זה סופר לגטימי והגיוני לכתוב את מה שאומרים דורקי ועידן, ואני מזדהה עם זה. יכול להיות שאם הייתי יותר עשיר ובאמת מסוגל לקנות רכב ב500,000, ולא מסתכל על זה כפנטזיה, גם לי היה צורם שהיצרנים שלו בחרו להתפשר על חלק מהרכיבים ולחקו אותם מרכבים זולים הרבה יותר. אבל בסוף לא אני ולא מר פרוקסימה כאן, בלי להעליב, לא בדיוק שני האנשים שקובעים מה ואיך ייוצר ועובדתית הרכב מוכר, נכון? אז מה הטעם בקביעות הנחרצות האלו של "לא מקובל"?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בסדר עופר, אנחנו פשוט מגיעים מגישות שונות, לשיטתך ברכב ספורטיבי אמורים להתעניין רק בביצועיו הדינמיים.

 

לא ברכב ספורטיבי.

ברכב הספורטיבי הזה ובמטרות שהוגדרו בתכנון שלו.

 

איכות ייצור, סטייל ושיק לא נחשבות יותר מילים גסות גם בסגמנט ההארד-קור

 

איך להגיד את זה בעדינות... אפשר לקרוא לזה "סטיל" וגם "שיק" ויש גם מטרו-סקסואלים... אבל בוא נודה באמת - מדובר בכוסיות נטו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יבגני,

תראה כמה אלפא מתכננת לבנות וכמה בוקסטר מוכרים ותבין שככל הנראה, אצל מרבית האנשים שלא חולים במחלת ה"אלפיטיס וולגריס", ה 4C היא לא הבחירה האוטומטית.

 

יסלחו לי כל חובבי המותג אבל הרכב הזה יקר מאוד בעיקר בגלל שהוא משתמש בטכנולוגיות שלדעתי האישית, מיותרות.

הריצפת קרבון המיותרת הזו, מוכרת את הרכב טוב בברושורים אבל הלכה למעשה, מאוד מייקרת את הרכב ולא נותנת לו שום ייתרון עם הכביש/ מסלול מול המתחרות(ממה שראיתי בסרטונים, לדאבוני ב 4C לא נהגתי), בעיקר מול המתחרה הגרועה הזו עם טכנולוגיה מיושנת של "רצפת ברזל, הגה חשמלי ומנוע אחורי של חיפושית ":wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יבגני,

תראה כמה אלפא מתכננת לבנות וכמה בוקסטר מוכרים ותבין שככל הנראה, אצל מרבית האנשים שלא חולים במחלת ה"אלפיטיס וולגריס", ה 4C היא לא הבחירה האוטומטית.

 

1. אתה עוד פעם מרגיז אותי עם המנטרה האלפיסטית שלך. אלפא לא מתכננת ולא בונה. פיאט מתכננת ומזראטי בונה.

2. לא יודע מה זה "בחירה אוטומטית", אני הייתי קונה את האלפא הזו וההשוואה לפורשה לא הוגנת. לא סתם פורשה זה יצרן הרכב הכי רווחי בעולם, הם אלופי היקון בייצור מכוניות ספורט יוצאות דופן באיכותן, באופן סדרתי, בכמויות גדולות, ובמחיר ללא תחרות.

לאף אחד אין היכולות של פורשה, בגלל זה פיאט עשו משהו שונה.

ואני הייתי קונה את הפיאט, סליחה, מזא... אלפא, וואטאבר, הזאת, כי יש לה הגה ובפורשה כבר אין.

ולא, לא נהגתי לא בזו ולא בזו, אבל אני קונה את הבטחות ההיגוי החשמלי כמו שאני קונה שלשגל עם קונדום זה "אותו הדבר".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. ואתה מרגיז בהתעקשות ש"זה לא אלפא" :wink:

 

2. הרעיון שההשוואה לפורש לא הוגנת משוללת כל יסוד, מה זה "לא הוגן"? זה נשמע כמו ילדים בגן שמתלוננים לגננת ש"זה לא פייר". זאת המתחרה, היא יותר זולה ואלפא צריכים להתמודד מולה עם התוצאה ועם המכירות.

 

3. הרעיון של "הגה מכני תמיד יהיה יותר טוב מכל הגה כח ומכל הגה חשמלי" לא ממש רלוונטי היום. עדיף להתנער מדעה כזו כי בתזזיות של עולם הרכב היום, היא כבר מיושנת וממש לא תמיד נכונה.

 

תנהג בשתיהן ותחליט שההגה של האלפא עדיף, ואני אכבד מאוד את דעתך, אבל מין קביעה ערטילאית שכזו לא מקובלת עליי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. ואתה מרגיז בהתעקשות ש"זה לא אלפא" :wink:

 

2. הרעיון שההשוואה לפורש לא הוגנת משוללת כל יסוד, מה זה "לא הוגן"? זה נשמע כמו ילדים בגן שמתלוננים לגננת ש"זה לא פייר". זאת המתחרה, היא יותר זולה ואלפא צריכים להתמודד מולה עם התוצאה ועם המכירות.

 

3. הרעיון של "הגה מכני תמיד יהיה יותר טוב מכל הגה כח ומכל הגה חשמלי" לא ממש רלוונטי היום. עדיף להתנער מדעה כזו כי בתזזיות של עולם הרכב היום, היא כבר מיושנת וממש לא תמיד נכונה.

 

תנהג בשתיהן ותחליט שההגה של האלפא עדיף, ואני אכבד מאוד את דעתך, אבל מין קביעה ערטילאית שכזו לא מקובלת עליי.

 

1. מה לעשות, אין תחת חברת אלפא שום פעילות.

2. מה לעשות, זה לא פייר, הקאיימן לא יותר זולה והאלפא מצליחה להיות מספיק שונה כדי להציע משהו שהוא מספיק אחר.

3. עובדה שרלוונטי, כי יש מכונית עם הגה לקנות (עולם הרכב איננו תזזיתי, הוא מקובע. פשוט אין ממי לקנות יותר מערכות תגבור הידראוליות לרכבים חדשים).

ותביא לי חוות דעת אחת של איש מקצוע שאומר שההגה החשמלי בפורשה החדשות טוב כמו ההגה של הקודמות. ואם פורשה לא מצליחים... מי כן?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

איך להגיד את זה בעדינות... אפשר לקרוא לזה "סטיל" וגם "שיק" ויש גם מטרו-סקסואלים... אבל בוא נודה באמת - מדובר בכוסיות נטו.

 

עזוב שטויות,

אני הולך למלא את אמבטיית הקארבון של ה-4C בקצף ורוד ולזרוק כמה ברווזונים צהובים בפנים.

 

אתה בא?

 

:)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך להגיד את זה בעדינות... אפשר לקרוא לזה "סטיל" וגם "שיק" ויש גם מטרו-סקסואלים... אבל בוא נודה באמת - מדובר בכוסיות נטו.

 

כוסיות שמוסיות, כן בטח, ספר את זה למתכננים של ה 205T16 שדאגו למיזוג אויר בגרסאת גרופ B אחרי שגילו שביצועי הנהגים סובלים בלעדיו,

ספר את זה לאיירטון סנה (זה יהיה קצת קשה אבל אפשרי) שנהנה ממערכת מיתלים פניאומטית אקטיבית בלוטוס של שנות ה 80, ויצא בסוף כל מירוץ

כאילו שייט בסיטרואן C5, הלוואי עלי להיות בחבורת כוסיות כמוהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כוסיות שמוסיות, כן בטח, ספר את זה למתכננים של ה 205T16 שדאגו למיזוג אויר בגרסאת גרופ B אחרי שגילו שביצועי הנהגים סובלים בלעדיו,

ספר את זה לאיירטון סנה (זה יהיה קצת קשה אבל אפשרי) שנהנה ממערכת מיתלים פניאומטית אקטיבית בלוטוס של שנות ה 80, ויצא בסוף כל מירוץ

כאילו שייט בסיטרואן C5, הלוואי עלי להיות בחבורת כוסיות כמוהם.

 

ברור ששיפורי מתלים ומיזוג אוויר חשובים בדיוק כמו הפלסטיקה של ידיות האיתות...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3713 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...