Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו 4C הגיעה לישראל


eran.yablonski
שימו לב! השרשור הזה בן 3702 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מותג אלפא רומיאו נמצא תחת אותה הנהלה.

כבר הראיתי לך, מלבד זאת אין מה לנהל באלפא רומיאו.

 

פורשה נתנו קצת עזרה טכנית לסיאט, כמקובל, וסיאט השתמשו בלוגו של פורשה, בלי רשות. היה סקנדל.

 

יחי ההבדל בין פורשה, שסייעה בפיתוח רכיב, לבין מזראטי, שמייצרת את שלדת האלפא ומרכיבה את המכונית במפעל שלה...

יש ועוד איך ובעתיד הקרוב יהיה עוד יותר מה לנהל. אתה לא הראית שום דבר מלבד הצגת דעתך בנושא.

 

מזראטי אינה מייצרת את השלדה של האלפא רומאו, כבר הראיתי לך מי כן.

למען הסר ספק:

 

לגבי פורשה, התגובה האחרונה שלך כלל אינה רלוונטית. בנוסף, מהי עמדתך לגבי התערבות פורשה בפרוייקטים של יונדאי והארלי?

 

נ.ב. יחסית לאדם שמצהיר אשר אין לו כל עניין במותגים, ההתעסקות האובססיבית שלך בנושא נוגדת את הצהרותייך.

 

-------------

 

Bagira, אנחנו לא מתעסקים בשריפת נייר, רק אנשים. כבר הסברתי את זה לdorki. :twisted:

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 600
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש ועוד איך ובעתיד הקרוב יהיה עוד יותר מה לנהל. אתה לא הראית שום דבר מלבד הצגת דעתך בנושא.

 

הבאתי ציטוט על סגירת מרכז התכנון של אלפא רומיאו, הראיתי שפיטרו את המהנדסים, שהעובדים מוחים על סגירת הפעילות במרכז אלפא רומיאו והראתי שבמפעל הישן של אלפא מייצרים פנדות.

הראיתי שמי שמתכנן את האלפות הבאות זה צוות חדש, שכולל את קרייזלר.

 

אם אתה אומר שלא הראיתי, אז אני מציע התערבות.

 

מזראטי אינה מייצרת את השלדה של האלפא רומאו, כבר הראיתי לך מי כן.

למען הסר ספק:

:twisted:

 

מה אנחנו רואים בסרטון?

 

למען הסר ספק:

 

http://www.caranddriver.com/features/2014-alfa-romeo-4c-25-cars-worth-waiting-for-20142017-future-cars

Production starts this May at Maserati's Modena, Italy, plant.

 

לגבי פורשה, התגובה האחרונה שלך כלל אינה רלוונטית.

 

אם פורשה היתה מייצרת איביזות, הדוגמא שלך היתה רלוונטית.

העובדה היא שהאלפא הזו מיוצרת אצל מזראטי, במודנה.

____________

 

נ.ב. ראש צוות התכנון של אלפא הוא למעשה... ראש צוות התכנון של מזראטי, שמונה להיות, בנוסף, גם ראש צוות התכנון של מותג אלפא, ואז פותחה תחתיו ה-4C.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך ללמד את השרשור הזה (או לפחות את רובו) כדוגמא לסובלנות מופתית בניהול ויכוח מעגלי. כל הכבוד.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן, מה מקביל פה?!

 

האיש מביא סרטון של הרכבת שלדת הרכב כדי להוכיח שהרכב לא מיוצר ע"י מזראטי.

יופי.

מה זה מוכיח? מה רואים שם?

 

את הרכב מיוצר ע"י מזראטי.

 

האיש עושה מעצמו צחוק.

 

[Adler Group היא הספק של האמבטיה מקרבון. ספק אחר מספק את חלקי האלומיניום. ספק שלישי את הפאנלים של הגוף וכו'.].

 

נ.ב. דרך אגב, Adler Group היא ספק שכבר מספק חלקי קרבון ל... לא. לא לאלפא רומיאו. למזראטי.

 

אז יש לנו מפעל של מזראטי, שמרכיב רכב שרכיבי שלדתו מסופקים ע"י עם ספקים של מזראטי, שתוכנן ע"י צוות תכנון שבראשו עומד המתכנן הראשי של מזראטי... אבל על הרכב יש סמל של אלפא רומיאו.

 

אבל הרכב הוא לא מזראטי... הוא אלפא טהורה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עפר, אף אחד חוץ ממך לא סבור שהוא עושה מעצמו צחוק. אף אחד חוץ ממך לא מוצא עניין רב בלהוכיח שאלפא לא קיימת. זה פשוט לא מספיק אייטם לאף אחד חוץ ממך. לכן יש כמה ויכוחים מקבילים - זהותה של אלפא, מהות ה-4C וענייני קרבון/אלומיניום. במחילה ממך, הראשון לא מעניין.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(עכשיו בפורום אלפא שורפים תמונות שלי):lol:

 

האמת היא שרובנו איבדנו מזמן עניין בשרשור.

 

אנחנו עסוקים יותר במפגש הצפוי עם ה-4C.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואחרי זה הם הפסיקו לעשות שטויות, הלכו ללמוד אצל היפנים, תכננו מחדש את קו המוצרים (קירור שמן ובוקסטר), וכעבור עשור מכרו פי עשר.

החברה הזו היא דוגמא נהדרת לאיך תופסים נישה יוקרתית (אבל לא מדי), מצטיינים בה ועושים בוחטה.

 

בין לבין, הם איבדו את האמינות ואת איכות היצור המדהימות שהיו לכל 911 עד ל-993. החל מ-1996, הבוקסטר וה-996, שחלקו ביניהן לא מעט מכללים, הוכיחו שלא משנה עד כמה יתקלקלו(וזה קרה הרבה, עם מנועים שבקושי החזיקו 100KKM, גירים אוטומטיים בעייתיים ושאר ירקות), הציבור ימשיך ויקנה אותן בכמויות מכובדות :roll:.

 

כעבור עשור הם מכרו פי עשר בעיקר בזכות הקאיין, לא משום סיבה אחרת.

 

אבל אין ספק שפורשה יודעים היטב מה המיצוב שלהם וחולבים את הפרה עד הסוף, עם המאקאן החדש ועם מתחרה עתידית לגיבלי ולסדרה 5.

 

תודה לאל שלפחות מכוניות הספורט שלהם נותרו ממוקדות - ומסוגלות ללמד את המתחרות דבר או שניים...

 

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

תוספת: בהקשר של תפקידה של ה-4C

Alfa Romeo 4C in US dealerships in June

 

להלן ציטוט מתוך המקור שהבאת, לעניין שיווק המכונית בארה"ב;

 

As we knew already, this will mostly take place by means of the Maserati dealer network. Where there is no Maserati-dealership at hand, though, the 4C will be exhibited in the more upmarket Fiat-showrooms in America

All of them already know whether they’re getting the honor or not.

 

וכעת לסיפור האמיתי. במקור, המכונית היתה אמורה להיות משווקת ע"י סוכני פיאט בארה"ב, שגם רצו להכניס מעט גלאם לאולמות, גם רצו שיהיה להם מה למכור חוץ מ-500 ו-500L וגם קיוו לייצג את אלפא-רומיאו, כשזו סוף סוף תושק מחדש בארה"ב.

 

אלא שאז נכנסו סוכני מאזרטי לתמונה, טענו שהם אלו שצריכים למכור אלפות בארה"ב וש-4C מתאימה לאולמות שלהם כמו כפפה ליד, מה גם שהקשר במקרה של 4C די ברור.

 

הגיעו עם העניין לאדון מרקיונה שהתלבט והתחבט, עד שהחליט מה שהחליט.

 

ימים יגידו אם ההחלטה המבולבלת הזו התגלתה כנכונה - ואם המכונית תצליח בשוק האמריקאי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עפר, אף אחד חוץ ממך לא סבור שהוא עושה מעצמו צחוק. אף אחד חוץ ממך לא מוצא עניין רב בלהוכיח שאלפא לא קיימת. זה פשוט לא מספיק אייטם לאף אחד חוץ ממך.

 

זה אייטם בשבילו, כי העובדה שאלפא לא קיימת מבלבלת עליו את דעתו.

הדרך שלך "לעזור לחבר" היא להגיד שזה לא משנה שהוא כותב דברים שאינם אמת, כי בין כה וכה הויכוח לא מעניין...

 

זו טקטיקה פחדנית משהו מלהתמודד עם עובדות.

מה לעשות רומן, יש מעט מאוד ברכב הזה שמתקשר למה שהיתה חברת אלפא רומיאו. מהתכנון ועד לייצור, זו בייבי מזראטי,שתוכננה ע"י מזראטי ומיוצרת ע"י מזראטי.

אין בה שומדבר שאפשר לאמר שהוא פותח או יוצר בחברת אלפא רומיאו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו לא דרך לעזור לחבר, זו דרך להגיד שהמנטרה שלך לא קשורה לשרשור ולא מי יודע מה משנה. יש מרכז פיתוח, אין מרכז פיתוח - מספר תיק הניכויים שכתוב בתלושים של אלה שעבדו עך ה-4C לא יכול לעניין פחות את כולם, חוץ ממך.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עייפות היא פונקציה של מאמץ בעיקר. אם תהיה מוכן לחזק את השלדה בעוד חומר ומשקל אין סיבה ששלדת אלומיניום לא תחזיק כמו שלדת פלדה (גם פלדה עלולה להתעייף רחמנא לצלן).

 

המטרה במכוניות ספורט היא לקבל שלדה חזקה ויציבה ללא תוספת משקל, פלדה גם תתעייף אבל אני התכוונתי להשוואה בין קרבון מול אלומיניום.

הגישה של להוסיף ולחזק במחיר משקל עובדת היטב במכוניות פאר כמו הפאטון הקשיחה יותר מפרארי F50 (הקלה ממנה כמעט פי 2).

ולאלו שטענו שגוף מטוס מאלומיניום חווה יותר מאמץ, במבחן המציאות כשמעטפת האלומיניום הדקיקה שבג'מבואים כבר קרסה, זה קרה לאחר שנים רבות ובנסועה של כמה מיליוני ק"מ לעומת עשרות אלפי הק"מ בפרוטוייפים של בוגאטי וכמה האלפים של הפורשה 917 טורבו (אם נניח שהנתונים נכונים, עד שאתחבר לארכיבים הממוחשבים של החברות הנ"ל כדי

לספק את הספקנים עד לרמת אכסיומות פיאנו) המסקנה היחידה היא שסוג המאמצים אותם חווה מכונית מחמרן מעייפים הרבה יותר מהר את האלומיניום מזה שבמטוס המשייט בשמיים.

 

 

 

הנתון שהבאת (אם אמיתי) הוא ספציפי מאד ולא גורף לגבי כל שלדת אלומיניום, ממש לא. באותו נושא, ל-917 המיתולוגית של פורשה הייתה שלדת צינורות אלומיניום קלה ובעלת נטייה חזקה להתעייפות. כדי להתגבר על הבעיה הוסיפו ונטילים לשלדות וניפחו אותם באוויר לפני כל מירוץ. בסוף המירוץ היו בודקים את לחץ האוויר ומוודאים שאין ירידת לחץ כתוצאה מסדקים, הסממן הראשון להתעייפות.

 

נכון, אבל אם העובדות שצוטטו ממגזין EVO בזמנו נכונות, אזי השיקולים שהנחו את מהנדסי מקלארן ובוגאטי אז,

עדיין אמורים להיות תקפים היום, מצד שני האודי R8 הזולה יחסית (כנראה בעלת שלדת האלומיניום החזקה מכולן) בנויה היטב ומסיבי הרבה יותר מערימת הצינורות המצחיקה שבפורשה המיתולוגית, נראה מה יקרה אחרי 200,000 ק"מ על אספלטים שאינם כליל השלמות.

11_0G1q_7.jpg

Porsche-917-30-004_DV-10-RA_e02.jpg

 

 

 

 

r88.jpg

 

audi-r8-aluminium-space-frame.jpg

 

ולגבי הבוגאטי (ממישהו עם יותר ממאתיים פוסטים )

"The EB110 initially had an aluminium chassis but this proved unsatisfactory having lost 20 per cent of its stiffness after 30,000 test kilometres, so Bugatti turned to the French aeronautics company Aerospatiale whose rocket division had experience with carbonfibre. Aerospatiale agreed to help develop and produce the tub, making the EB110 the first "production car with a carbonfibre superstructure.

 

http://yo.spc.free.fr/EB110_Registry.htm

עריכה אחרונה על ידי proxima
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עפר, אף אחד חוץ ממך לא סבור שהוא עושה מעצמו צחוק. אף אחד חוץ ממך לא מוצא עניין רב בלהוכיח שאלפא לא קיימת. זה פשוט לא מספיק אייטם לאף אחד חוץ ממך. לכן יש כמה ויכוחים מקבילים - זהותה של אלפא, מהות ה-4C וענייני קרבון/אלומיניום. במחילה ממך, הראשון לא מעניין.

 

לא הגבתי בנושא אבל אני בהחלט מסכים עם דעתו של עופר ובמיוחד בנושא המותגים. הערצה עיוורת למותג היא דבר טיפשי מאין כמוהו ומעיד על חוסר יכולת לחשיבה עצמאית.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו לא דרך לעזור לחבר, זו דרך להגיד שהמנטרה שלך לא קשורה לשרשור ולא מי יודע מה משנה. יש מרכז פיתוח, אין מרכז פיתוח - מספר תיק הניכויים שכתוב בתלושים של אלה שעבדו עך ה-4C לא יכול לעניין פחות את כולם, חוץ ממך.

 

לגמרי צריך לעניין.

 

הרי אתה אוהב מותג כי מאחוריו עומדות איכויות. ליצירת האיכויות הללו נדרשים אנשים. אם האנשים הללו מנותקים מאלו שייצרו את האיכויות הללו בעבר, אז מה משמר את האיכויות שהיו למותג?

מה הופך את האלפא הזו להמשך של קודמתה?

לאלפא?

 

 

אם מחר VAG ייקנו את מותג אלפא רומיאו (חס וחלילה) ויתחילו לייצר מכוניות שעליהן יתנוסס הסמל אלפא, זה יספיק כדי שהן אכן תחשבנה כ-אלפות?

 

אם מחר תקום טויוטה ותחליט שהיא עושה רכב שהוא בדיוק עם האיכויות של פורשה, ותשים את כל המשאבים (ונתעלם מכדאיות כלכלית), היא תצליח?

לא.

כי אין בחברה את היידע שנוצר בפורשה ונשתמר בארגון, דרך האנשים שעובדים בו.

אפילו אם יעשו "הנדסה לאחור" של פורשה קיימת - לא יצליחו (אולי ליצור העתק חד פעמי).

 

אם מחר יקום מישהו בארה"ב ויחליט שהוא יעשה סדנת עיצוב כמו פינינפארינה, ויקים אותה מאפס, הוא יצליח?

לא.

אפילו אם הוא יירכוש את המותג פינינפארינה...

 

לארגון, לקבוצה של אנשים, יש זיכרון קיבוצי. זה סוג של DNA, שעובר מדור לדור ומשתמר למרות התחלופה הפרסונלית הקיימת. כל מי שעבד במקום עבודה זמן רב, בייחוד מקום עבודה מוצלח, מכיר (ומוקיר) את זה.

אני יודע שלא הרבה אוהבים את העיצוב של מיטו והג'ולייטה (בייחוד המיטו), אבל אי אפשר שלא להכיר בכך שהוא מיוחד ונאה ושונה ומאוד אלפא רומיאו.

העיצובים הללו, עם כל זה שהם כסות על מכוניות של פיאט, נולדו במרכז התכנון של אלפא רומיאו.

 

המרכז הזה נסגר.

 

מה נשאר מהיידע והיכולות שהיו לאנשים שעבדו בו?

האם הם נשתמרו בתוך פיאט בכלל?

 

____________________

 

וגם אם לא צריך לעניין, העובדות הן עובדות, והחבר עדיין מתעלם.

וכל זה לא קשור שאין היום רכב בעולם שעושה לי את זה אישית יותר מה-4C.

יושבת פונקט על החלומות שלי לגבי רכבים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המסקנה היחידה היא שסוג המאמצים אותם חווה מכונית מחמרן מעייפים הרבה יותר מהר את האלומיניום מזה שבמטוס המשייט בשמיים.

 

אתה עושה לעצמך חיים קלים ואני לא אתן לך!

אם אתה רוצה להשוות באוינג, נשווה אותו ל A8, שנייהם "משייטים להם בניחותא".

הדוגמא שלך למכונית היא וויירון ו917? אתה תשווה את העומסים ל F15!

ובכל מקרה, כל מטוס נוסעים עובר על ההמראה הראשונה עומסים ששום מכונית לא תראה לעולם, לא יודע מאיפה הנתונים שלך אבל זה שהאוויר שקוף, לא אומר שהוא לא מפעיל עומסים על המטוס, אחרת, כידוע, המטוס לא היה ממריא.

 

 

 

מצד שני האודי R8 הזולה יחסית (כנראה בעלת שלדת האלומיניום החזקה מכולן) בנויה היטב ומסיבי הרבה יותר מערימת הצינורות המצחיקה שבפורשה המיתולוגית, נראה מה יקרה אחרי 200,000 ק"מ על אספלטים שאינם כליל השלמות.

יש לך A8, ו S8 מאלומיניום שנוסעות על כבישי העולם כבר כמה? 20 שנים?

אני עוד לא שמעתי שום ריקול על סדקים בשילדה שלהן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3702 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...