Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו 4C הגיעה לישראל


eran.yablonski
שימו לב! השרשור הזה בן 3703 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

250K יורו והיא שלך :lol:

 

אחד החלומות. היא בטוח לא תהיה זולה לאחזקה, כמה שמכסה המנוע לא יעלה גבוה.

 

אגב, לפי התיזה בשרשור הזה היא בכלל לא לנצ'יה. היא או פיאט, או אבארט :wink:

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 600
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אפשר להתווכח על היותה של אלפא כלשהיא פיאט בתחפושת, הרבה יותר מסובך לנתק את לנצ'יה מפיאט, החל בדלתא שהיא פיאט בראבו מוארכת וכלה בייפסילון שהיא פנדה/500 עם מראה מוזר ( ושם כידוע זה נגמר ). ולא שיש בזה עלבון, אם שואלים אותי אין בקירבה לפיאט שום פחיתות כבוד, אולי להיפך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאני (שוב) מקפיץ עלי את כל מועדון אלפא לדורותיו אני אגיד שיש לי הרבה יותר רספקט למה שלנציה עשתה עם הפיאטים שלהם, מאשר אלפא.

 

לדעתי האישית, הדלתא היא הרבה יותר "לנציה" מאשר הג'ולייטה היא "אלפא".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול היתרון העיקרי של ה4C על הקאיימן הוא שה4C היא פשוט לא קאיימן, אלא משהו אחר.

 

בעיני זה לא מספיק ובטח שלא מצדיק את הפער בביצועים וההנאה מהנהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר הכי חשוב ב-4C זה לא אם היא טובה מהקיימן, יקרה מידי או שיש לה מתגים made in panda, אלא מה שהיא מייצגת וזו את תחייתה של אלפא רומיאו והתזוזה מהמקום של להיכנס למיינסטרים (ג'ולייטה ומיטו) ולחזור להיות מיוחדת (הנעה אחורית). אם ה-4C זו מכת הפתיחה, יש למה לצפות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיוון שהתכנון והייצור של ה-4C מנותק לחלוטין משאר כיוון הפיתוח של אלפות העתיד (שהוא לוטה כרגע בערפל), אני חושב שאתה מביע אופטימיות לא זהירה. אישית הייתי רוצה את האלפות במקום שהן היו, משהו יותר מיוחד מעדר הגרמניות, אפילו אם פחות טוב אובייקטיבית. הבעיה היא שזה לא הוכח כמקום רווחי...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיני זה לא מספיק ובטח שלא מצדיק את הפער בביצועים וההנאה מהנהיגה.

 

אני רוצה רק תובנה כאן.

 

זה שמכונית פחות טובה, בכל מיני פרמטרים אובייקטיבים כאלו ואחרים - לא אומר, בהכרח, שהיא פחות מהנה.

 

אפשר להנות מאוד גם עם ספורטיביות שיש בהן באגים. כל זמן שאתה לא מנסה לעשות זמנים במסלול, זה גם לא מציק. ברור שיש באגים שמשביתים שמחה (נטיית יתר לתת היגוי, הגה מעורפל), אבל צריך שיהיה רק מספיק דברים שהמכונית עושה טוב, כדי להנות לא פחות מאשר מכונית טובה יותר, אובייקטיבית. אני יכול למלא רשימה של דברים שהייתי משנה בלא מעט מכוניות שמאוד נהנתי בהן. פיאט קופה זו דוגמא מצויינת. פחות טובה משמעותית מ-328 קופה שהיתה לנו במקביל. לא אגיד שיותר מהנה, אבל זה לא שהייתי לוקח את ה-328 כל פעם.

 

__________

 

בדיוק אתמול העלתי זכרונות על הקופה עם אחותי הקטנה. יפה לראות איך אחרי כל השנים, אנחנו עדיין זוכרים איך היה צריך לנהוג אותה (הרבה משקל על האף בכניסה לסיבוב, ליישר הגה כמה שיותר מוקדם, מלא גז ביציאה, כשנותנים לדיפרנציאל לעבוד. לא לגלוש מתחת לטווח הגדישה...).

_________

 

אפשר לטעון, במידה רבה צדק, שבמחיר של האלפא ועם התכנון המפוקס שלה, יש מקום לפחות סלחנות. זה נכון. אבל עם זאת צריך לזכור שמאחורי הקאיימן עומדת פורשה, ומה שפורשה עושה עשרות שנים בהצלחה, קשה לשחזר עם מכונית שהיא, למעשה, יצירה חדשה לגמרי, ללא מסורת ופיתוח הדרגתי מאחוריה. אני חייב לציין שנהגתי לא מעט בקאיימן המקורית, ובאמת זו המכונית היחידה שאין לי שומדבר להגיד לגבי התנהגות הכביש שלה. היא פשוט מושלמת מהבחינה הזו. אבל... גם לקנות משהו שהוא קצת פחות מושלם, אבל עושה לך את זה מבחינות אחרות, זה עדיין לא לעשות קנייה של מכונית שהיא "פחות מהנה". כלומר, לא בטוח שהחיוך בסופו של היום יהיה קטן יותר בהרבה, אם בכלל.

כל החפירות בקטנות, זה טוב למבחני דרכים, שצריכים "מנצחת". בעולם האמיתי, זה הרבה פעמים משנה פחות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול בערב יצא לי להגיע לבהות קצת באלפא החדשה, באולמי סמל"ת. כן, אולי אני לא אובייקטיבי (למרות שבאמת אין לי פטיש מיוחד לאלפא :) ), אבל מבחינה עיצובית מדובר ברכב שהוא לא פחות ממדהים. זה מסוג הדברים שלא משנה כמה הם נראים טוב בתמונות, עדיין, בעולם האמיתי תמיד תקבל פרספקטיבה שונה ומרשימה הרבה יותר. יכול להיות שהקאימן טובה וכייפית יותר להניגה. יכול להיות שגם הבוקסטר ועוד הרבה רכבים אחירם. אבל לאלפא הזו יש ייחודיות ויופי, שאין לאף אחת מהמתחרות שלה, וגם לא לרכבים יקרים הרבה יותר (הכל בעיניי המתבונן, כמובן).

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא כריס האריס אומר שבעלי 4C כן יהנו ממנה בנהיגה, אבל עדיין לא ברמה של הפורשה. זה הכל.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב אלעד, מה אתה מבין... :-) פתחי האוורור הם של פונטו, האוטו פסול.

 

שבת שלום

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3703 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...