Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי שברולט ספארק שנת 2011, 43K ק"מ.

שמתי לב בחודש האחרון שהדלק מבוזבז\ נגמר יותר מהר.

הנסיעות שלי לרוב במהלך שבוע הן לא ארוכות כ20-30 ק"מ סה"כ ליום (לעבודה וחזרה כ10 דקות כול כיוון).

מהירות הנסיעה שלי היא סבירה בהתאם לכביש, לא נוסע בצורה פרועה ועל סל"ד גבוהה.

מאז תחילת הקור (חורף) הדלק פשוט נגמר מהר יותר למרות שהנסיעות לא השתנו לעומת הקיץ. בקיץ הייתי נוסע אותו דבר עם מזגן והייתי עובר משהו כמו 550-520 ק"מ למיכל מלא (30 ליטר). היום המיכל מספיק לכ50-100 ק"מ פחות.

הרכב מתקרב למועד טיפול 45K, הוספתי תוסף K44 במחשבה שזה ינקה את מערכת ההזרקה וזה ישתפר, אבל לא השתנה הרבה.

יש לציין שלפני חודש החלפתי מידת צמיגים מ155 70 R14 ל 165 65 R14 (הוחלף לצמיגים יוקוהומה AE 01), בצמיגים מולא חנקן משאמור "לחסוך" בצריכת הדלק. בהתחלה היה נראה שזה אכן חוסך בדלק אבל כרגע הצריכה גבוהה יותר. אני ניסיתי לתדלק ביותר מתחנה אחת.

איזה גורמים יכולים לגרום לצריכת דלק גבוהה?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

החנקן לא עוזר,כיוון שהצמיגים יותר רחבים,יש יותר התנגדות לכן יש פגיעה בצריכה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האם הוחלפו מצתים ברכב ? אם לא בדוק בספר הרכב אם הגיע הזמן.

בלי קשר,היו שבועות די קרים מבחינת מזג האוויר,לרכבים לקח יותר זמן להגיע לטמפ' עבודה מה שאומר צריכת דלק גבוהה יותר בד"כ.

אצלי למשל לפני כשבועיים בשיא הקור, הרכב צרך יותר דלק משבוע שעבר וגם באותם תנאי נסיעה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מצתים הוחלפו בטיפול הקודם (30K), לפי ספר רכב צריך להחליף פעם הבאה בטיפול 60K.

השאלה האם הקור באמת משמעותי מבחינת השפעה על הצריכה של הדלק.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

זה עוד יותר גרוע.

אין חוכמות, בנסיעות קצרות הבלאי למנוע ומכלולי הרכב רב וצריכת הדלק גבוהה בעשרות אחוזים. אני משער שמזג האוויר הקר הוא הגורם העיקרי לעלייה בצריכה (למרות שגם הקטנת את קוטר הגלגלים, אך זה לא אמור להתפרש בעלייה של 50-100 ק"מ למיכל). אם היית מבצע נסיעות ארוכות יותר כנראה שלא היית חש בשינוי.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אז לפני כול נסיעה עדיף לחמם את המנוע כמה דקות?

 

על תחמם מנוע עם גז, זה לא בריא. תן לו לעבוד 2 דקות ואז תתחיל נסיעה.

פורסם

גם בזה אין שום צורך. מניעים ונוסעים. עידן הצ'וק והשמנים העתיקים תם לפני כמה עשורים.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זה לא עבודה בעניים אבל לא לצפות מזה ניסים ונפלאות

לגבי תצרוכת דלק זה פשוט שומר על לחץ אויר תקין להרבה מאוד זמן ומי שמקפיד על לחץ אויר תקין בצמיגים באופן קבוע לא ירגיש הבדל

גם אני חושב שהתצרוכת דלק שהוחרפה היא תוצאה של נסיעות קצרות בתנאי מזג אויר קר ולא תקלה כלשהי ברכב

פורסם
גם אני חושב שהתצרוכת דלק שהוחרפה היא תוצאה של נסיעות קצרות בתנאי מזג אויר קר ולא תקלה כלשהי ברכב

 

בכול הרכבים זה ככה?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

מצאתי פוסט שנוגע למדידת צריכת דלק ברכב פה בפורום, נאמר שם כדי לבדוק יש למלא מיכל מלא, לנסוע עד שהוא מתרוקן ולמלא שוב.

לחלק את מספר הקילומטרים שעבר הרכב בכמות ליטרים בתדלוק השני.

יצא לי 490 ק"מ מהתדלוק הקודם ואתמול תידלקתי 28 ליטרים.

יצא לי 17.5 ק"מ לליטר.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

למה איך היית בודק צריכת דלק עד עכשיו? :shock:

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...