Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצאתי פוסט שנוגע למדידת צריכת דלק ברכב פה בפורום, נאמר שם כדי לבדוק יש למלא מיכל מלא, לנסוע עד שהוא מתרוקן ולמלא שוב.

לחלק את מספר הקילומטרים שעבר הרכב בכמות ליטרים בתדלוק השני.

יצא לי 490 ק"מ מהתדלוק הקודם ואתמול תידלקתי 28 ליטרים.

יצא לי 17.5 ק"מ לליטר.

 

צרות של עשירים

יונדאי איי 10 שלנו אוכלת 1:10.5 בנסיעה משולבת

פורסם
למה איך היית בודק צריכת דלק עד עכשיו?

 

מתדלק מלא, נוסע 100 ק"מ ומתדלק שוב ואז זה היה נותן את הכמות ליטרים ל100 ק"מ.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
מתדלק מלא, נוסע 100 ק"מ ומתדלק שוב ואז זה היה נותן את הכמות ליטרים ל100 ק"מ.

 

תתדלק את הטנק ממש עד למעלה (לא עד שהשמאבה קופצת אלא מעבר לכך)ותיסע לפחות עד שיישאר רבע טנק ואז תחזור שוב לתדלק עד לפתח המיכל כמו בתידלוק הראשון ואז תחלק את מספר הקילומטים שנסעת במיספר הליטרים שניכנס לך בתילדלוק השני.

פורסם
מתדלק מלא, נוסע 100 ק"מ ומתדלק שוב ואז זה היה נותן את הכמות ליטרים ל100 ק"מ.

 

זו ממש לא הדרך לבדוק צריכה, ראה תגובתו של מאור. אני מציע לקרוא את המדריך הזה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
תתדלק את הטנק ממש עד למעלה (לא עד שהשמאבה קופצת אלא מעבר לכך)ותיסע לפחות עד שיישאר רבע טנק ואז תחזור שוב לתדלק עד לפתח המיכל כמו בתידלוק הראשון ואז תחלק את מספר הקילומטים שנסעת במיספר הליטרים שניכנס לך בתילדלוק השני.

 

מדוע לתדלק מעבר לכמות עד שהמשאבה קופצת?

פורסם

אם זאת אותה תחנה ההבדלים היו מאוד נמוכים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מדוע לתדלק מעבר לכמות עד שהמשאבה קופצת?

 

אין צורך לפוצץ את מיכל דלק אחרי שקפצה המשאבה וזה אפילו לא מומלץ רק שאתה מתדלק שנית כדי לעשות זאת באותה משאבה בדיוק לשם הדיוק

פורסם
החנקן לא עוזר,כיוון שהצמיגים יותר רחבים,יש יותר התנגדות לכן יש פגיעה בצריכה.

+1 גם אני חושב שהסיבה היא הגדלת מידת הצמיגים. ברכבים קטנים זה משמעותי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אין צורך לפוצץ את מיכל דלק אחרי שקפצה המשאבה וזה אפילו לא מומלץ רק שאתה מתדלק שנית כדי לעשות זאת באותה משאבה בדיוק לשם הדיוק

 

נכון, מה גם שצריך להשאיר מקום לאדי הדלק להתפשט במיכל.

עלייה בס"מ ברוחב הסולייה אינו בא לידי ביטוי בצריכת הדלק, ועם צריכה של 17.5 ק"מ/ל' בתנאים שתוארו זו צריכה מופתית.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
17.5 ק"מ לליטר זו צריכה מעולה , איך בדקת לפני כן ?

 

לא בדקתי באותה שיטה, פשוט שמתי לב שאני עובר פחות ק"מ למיכל. שיערתי שזה היה בסביבות 18 ק"מ לליטר.

לפי נתוני יצרן הרכב הזה יכול להגיע למצב של 20 ק"מ לליטר. השאלה איך מגיעים למצב הזה?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

pashok.tr הצריכת דלק שלי זהה לשלך, מיכל של 28 ליטר מספיק לי ל500 ק"מ +\- 30 ק"מ (תלוי בתנאי הדרך)

גם אני משום מה מרגיש בשבועות האחרונים עלייה קלה בצריכת הדלק, הרכב עושה בערך 50 ק"מ פחות ממה שהיה עושה בעבר,

ספארק 2013 ידנית מנוע 1.2.

פורסם

סע עם הרכב לאילת ותגיע לצריכה הזו. בזמנו שהיה לי סוזוקי אלטו הצריכה נעה סביב ה 18 קמ לליטר בנסיעה משולבת. בנסיעה לאילת הצריכה יצאה 22 קמ לליטר.

×
×
  • תוכן חדש...