Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500/רובוטית/0 ק"מ/2013/יד1 מאוויס/82K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמידע לציבור - לא להתנפל - בשת"פ סוף שנה של גרופון עם אוויס מוצע למעוניינים הדיל הבא :

 

פיאט 500, שנת 2013 עם 0 קילומטר . מנוע 1.2 ליטר עם גיר אוטומטי .(האמת רובוטי חד מצמדי).

מגוון צבעים לבחירה: קפוצ'ינו, לבן, בלו מידנייט, אדום פסטל, שחור אלגנטי, אפור עכבר או אפור.

מדובר בדגם 500 פופ . נפח מנוע – 1242 סמ"ק , אבזור הכולל: נעילה מרכזית, 2 חלונות חשמל, רדיו דיסק מקורי, מראות חשמליות, 7 כריות אויר, בקרת יציבות, ABS, מזגן, הגה כוח ועוד.

 

1000 ₪ ישולמו לגרופון, בפריסה של עד 6 תשלומים , יתרת התשלום בסך 81,000 ₪ לחברת AVIS.

המחיר כולל אגרת רישוי.

ברור שהרכב ירשם כיד ראשונה מליסינג והקונה המאושר/ת יהיה יד 2.

משתלם ? דובר על כך רבות. כל איש ודעתו הלגיטימית.

מה שכן , מומלץ למי שילך על זה לבקש מאוויס מסמך רשמי שיאשר שהרכב נקנה באופן כזה עם 0 ק"מ - למען מכירה עתידית.

 

http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/avis-006C000000mlovfIAA/31890630?nlp=&CID=IL_CRM_1_0_0_356&a=2022

1387448405487.jpg

פורסם

עסקאות מהסוג הזה (אם לא מצויין במפורש) הן עסקאות מזומן.

 

ששת התשלומים המוזכרים הם ל-1000 ש"ח השמולמים לגרופון. בתכלס הייתי בודק גם אצל היבואן לפני שהייתי רץ לקנות.

 

בכל מקרה כאן מוצע הרכב בפחות מ-80000 ש"ח כך שהעסקה של גרופון לא אטרקטיבית בכלל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ייתכן שהעסקה מצויינת - אולם מה שלא אהבתי בהצעה הינה העובדה שצרפו שתי תמונות של פיאט 500 ב"מדי אוויס" כאשר

אני בטוח לחלוטין שהדגמים המסופקים לא יהיו ברמת האיבזור המצולמת.

 

ראו את ה - 500 אוויס האדומה - בדגם ה POP לא יסופקו חישוקים קלים אלא "טאסות" פשוטות ולא יהיה גג זכוכית שחור.

 

ראו את ה - 500 אוויס האפורה מטאלית בגימור יוקרתי שעולה עוד 20-30K.

 

ואפילו לא רשמו "התמונות להמחשה בלבד"...

avis500.jpg

1387448405487.jpg

פורסם

בזמנו רכשתי את ה-500 בתנאי מימון סופר נוחים. אתה מוזמן לחבר אלי את החבר אם הוא רוצה לרכוש מהיבואן, נראה איך אפשר לעזור לו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
עסקאות מהסוג הזה (אם לא מצויין במפורש) הן עסקאות מזומן.

 

ששת התשלומים המוזכרים הם ל-1000 ש"ח השמולמים לגרופון. בתכלס הייתי בודק גם אצל היבואן לפני שהייתי רץ לקנות.

 

בכל מקרה כאן מוצע הרכב בפחות מ-80000 ש"ח כך שהעסקה של גרופון לא אטרקטיבית בכלל.

 

בגרופון המחיר כולל אגרת רישוי

פורסם

ועדיין, מדוע לא לגשת ליבואן, להתמקח - ולרכוש ידנית בפחות?

 

או את הדגם המהודר לאונג' בקצת יותר(כיום מיובא גם לאונג' 1.2).

 

אני מאד אוהב את ה-500, אבל שלושה שבועות עם רובוטית שכורה רק הדגישו עד כמה הידנית עדיפה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...