Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני מעוניין לקנות אייפון חדש והתקציב שלי מתאים לאייפון 5s 16 גיגה.

הפחד הגדול שלי הוא שאני אתבאס מכמות נמוכה של מקום באייפון.

בסך הכל יש באייפון 13.5 גיגה סך הכל אחרי קיזוז של מערכת ההפעלה.

אז חברה איך מחלקים נכון 13.5 גיגה?

imprza new age

פורסם

הצהרה מוגזמת.

תלוי מה השימוש שלך, אם תמונות אתה מעביר למחשב ומוזיקה מחליף בכל פעם שבא לך משהו אחר אפשר להסתדר יופי.

 

אם אתה מאלה שסוחבים את כל הבית על הגב , בעיקר בצורת תמונות מיום גיבוש 2010 וכל אוסף המוזיקה הפרטי שלך אז גם 64 לא יספיק.

 

אני מוחק מידי פעם תמונות שכבר אין בהן צורך , ומחזיק אוסף של מוסיקה שמתחלף ( ע״י סינכרון) בהתאם למה שבא לי לשמוע.

יש לי 4 גיגה פנוי …

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

מה הסיפור? 16GB זה המון.

מעולם לא הגעתי לסוף של ה-16GB.

 

סה"כ מה כבר צריך... יוטיוב, ווצאפ, פייסבוק ועוד כמה שטויות, זה תופס גג ג'יגה.

כל התמונות ישקלו לך אחרי שנה של צילום בכמות לא רעה במידה ולא תמחק כלום

בערך עוד 3-4GB, יש לך מלא מקום למוזיקה ואתה מסודר.

 

יש לך גם ענן של אפל ודרופבוקס, קיצור- המון מקום.

פורסם

אתה שוכח בנוחות שיש אנשים בעולם שהם לא אתה, והם רוצים לצלם יותר מ-3 תמונות ביום ואולי להוסיף גם איזה סרטון או שניים, וגם להאזין ליותר מ-30 אלבומים באיכות נורמלית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אתה שוכח בנוחות שיש אנשים בעולם שהם לא אתה, והם רוצים לצלם יותר מ-3 תמונות ביום ואולי להוסיף גם איזה סרטון או שניים, וגם להאזין ליותר מ-30 אלבומים באיכות נורמלית.

לא צריך להגזים, ממילא לא שומעים הבדל גדול מעל 320kbps באייפון בגלל הכרטיס קול

וכנראה שהאוזניות שלו גם לא HIGH END, סתם לשמוע שיר פה ושם בדרך לאנשהו לא דורש ממך 30 אלבומים.

 

יש לי 545 תמונות, מתוכן 20 סרטונים+- כשחלקם דיי ארוכים.

הקלטות קוליות, אפליקציות, מוזיקה, סידייה ועוד כל מיני שטויות ויש לי 7.5 ג'יגה זמין.

אם אני מפנה קצת תמונות זבל יהיה לי 10 ג'יגה בכיף.

פורסם

לרוב האנשים שאני מכיר אכן זה לא מספיק.

אני לא מדבר על כמה יחידי סגולה שאין להם מידע כלל במכשיר.

בנוסף, מספיק שאתה נמצא בכמה קבוצות של אנשים חופרים ב"וואטסאפ" אתה מהר מאוד תמצא את עצמך עם מאות תמונות וסרטונים שתופסים לך מקום.

מוזיקה? מי רוצה כל הזמן לרענן רשימות? למחוק או להחליף כי אין לך מקום זה די מבאס.

תמונות? זה תלוי. אם אתה מאלו שמצלמים כל דבר או מאלו שלא מצלמים כלל.

 

לדעתי, 16GB זה מאוד גבולי. במיוחד שחלק ניכר נתפס על ידי מערכת ההפעלה.

פורסם
לרוב האנשים שאני מכיר אכן זה לא מספיק.

אני לא מדבר על כמה יחידי סגולה שאין להם מידע כלל במכשיר.

בנוסף, מספיק שאתה נמצא בכמה קבוצות של אנשים חופרים ב"וואטסאפ" אתה מהר מאוד תמצא את עצמך עם מאות תמונות וסרטונים שתופסים לך מקום.

מוזיקה? מי רוצה כל הזמן לרענן רשימות? למחוק או להחליף כי אין לך מקום זה די מבאס.

תמונות? זה תלוי. אם אתה מאלו שמצלמים כל דבר או מאלו שלא מצלמים כלל.

 

לדעתי, 16GB זה מאוד גבולי. במיוחד שחלק ניכר נתפס על ידי מערכת ההפעלה.

הקבוצות האלה בווטסאפ מהר מאוד נמאסות וכולם יוצאים משם בסוף, לוקח גג יומיים עד שזה קורה.

בקשר למוזיקה, אף אחד לא אמר שאתה צריך לרענן רשימות, שמים איזה 20-30 שירים שאוהבים באיכות טובה,

בנוסף, מורידים איזו אפליקציה מהסידייה שתאפשר לך להוריד שירים לאייפון, ואם יש איזה מקרה חירום

מטורף בו אין לך שיר שאתה רוצה, יש לך יוטיוב.

 

אבל השיקול האמיתי צריך להיות המחיר, אם ההבדל במחיר בין 16 ל-32 מרגיש משמעותי

וכזה שקשה לבחור לשלם (לאו דווקא בעיה כלכלית, אלא אולי סתם כי זה מרגיש יקר מדי)

אפשר לקחת 16 בראש שקט.

פורסם

יש את רוב המוזיקה בסאונדקלאוד, תמונות מעבירים למכשיר כל תקופה על מנת למנוע פאשלות. אם אתה מאלה שצריכים עשרה משחקים של 1GB אז זב"ש. תקנה מכשיר עם יותר נפח.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
לא צריך להגזים, ממילא לא שומעים הבדל גדול מעל 320kbps באייפון בגלל הכרטיס קול

וכנראה שהאוזניות שלו גם לא HIGH END, סתם לשמוע שיר פה ושם בדרך לאנשהו לא דורש ממך 30 אלבומים.

 

יש לי 545 תמונות, מתוכן 20 סרטונים+- כשחלקם דיי ארוכים.

הקלטות קוליות, אפליקציות, מוזיקה, סידייה ועוד כל מיני שטויות ויש לי 7.5 ג'יגה זמין.

אם אני מפנה קצת תמונות זבל יהיה לי 10 ג'יגה בכיף.

 

לא מדבר על 320 אלא 192 בממוצע. אצלי כ-600 שירים תופסים כ-4 ג'יגה. ו-600 שירים זה לא מספיק כשאוסף האלבומים שלי מתפרש על 120 ג'יגה...

אבל אתם צודקים שהרבה מזה אפשר למצוא אונליין, זה לא חובה.

 

הקבוצות האלה בווטסאפ מהר מאוד נמאסות וכולם יוצאים משם בסוף, לוקח גג יומיים עד שזה קורה.

 

לי יש כמה וכמה קבוצות מרובות משתתפים (10+) מזה שנתיים, ואני עדיין שם...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...