Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיעה תקלה מעצבנת ביותר.

במגאן 2007 1.5 dci

 

כאשר אני בהילוך 5 ואני עוזב את הגז, ההילוך קופץ לניוטרל. אם אני מנסה להחזיר ל5 ההילוך לא נכנס חורק וחוזר לניוטרל.

רק אם אני מכניס 4 ואז 5 ההילוך נכנס.

ואז שוב אם אני עוזב גז ההילוך קופץ לניוטרל.

 

קרה עכשיו כל הדרך מב״ש לשדרות.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

נזק גדול?

 

הצילו.

פורסם

בשלב ראשון בדוק תושבות מנוע וגיר, עם דגש על התושבת מנוע התחתונה (זאת שמטרתה לספוג את טילטול המנוע קדימה\אחורה בזמן לחיצה\עזיבה של הגז). ברנו, קוראים לה המוסכניקים המקומיים, "תושבת משקפיים".

שים לב שלעיתים יש צורך לפרק את התושבת בשביל לבדוק את המצבה, מאחר וכאשר היא מורכבת לא ניתן לראות את מצב הגומיות שלה.

 

חזור לעדכן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני לא יכול לומר לך כן או לא מאחר ואני לא יודע אם הבעיה היא באמת תושבות או משהו פנימי בגיר שאם תמשיך לנסוע יגרום לו נזק (ולא משנה באיזה הילוך).

הכי טוב זה להיכנס לבדיקה קצרה במוסך שלפחות תדע אם מדובר בתושבת או משהו בגיר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

קרה לי משהו דומה, בסוף שמן גיר פתר את הבעיה, רק ההילוך החמישי היה קופץ.

בכל אופן, ממליץ מה שאיציק הציע לבדוק את התושבת "עצם".

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

תושבות מנוע בדרך כלל לא עושות בעיות כאלו בדגמים האלו ולכן החשד שלי עד זה שיש בעיה פנימית בגיר יותר נכון עם המשלב של הילוך חמישי או חופש מיסבי גיר

למשלב של ההילוך 5 אפשר להגיע גם בלי פירוק גיר

פורסם

ברכב זה ישנם 2 כבלים בין הידית לבין הגיר, ולכן ההשפעה של תושבות מנוע על ידית ההילוכים היא אפסית.

 

לדעתי יש בעיה פנימית בתוך הגיר, או בגלגל שיניים של הילוך 5 שיני הכלב נשחקו או המשלב נשחק או שניהם יחד.

 

מה שמפליא אותי זה שהבעיה הזו היא בהילוך 5 שתקלות בהילוך זה נדירות ביותר.

 

יש לבדוק את תקינות הכבלים בין הידית לגיר לחופשים.

  • ספונסר פורום
פורסם

דווקא בדגם הזה החלפתי כמה משלבים של הילוך חמישי, המשלב נמצא בנקודה הכי גבוהה בתיבה, ומחסור בשמן גיר משפיע ראשית על משלב הילוך חמישי.

אורן

פורסם

אורן, תוכל לפרט למה מחסור בשמן גיר גורם לזה ?

הרי מדובר במכאניקה "פשוטה", אין כאן הידראוליקה בגדול - אז מה גורם למשלב לזרוק הילוך ?

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אורן, תוכל לפרט למה מחסור בשמן גיר גורם לזה ?

הרי מדובר במכאניקה "פשוטה", אין כאן הידראוליקה בגדול - אז מה גורם למשלב לזרוק הילוך ?

 

איציק, אצלי הייתה אותה בעיה, היה חסר שמן גיר וההילוך החמישי היה קופץ בלחיצה על הגז.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

אצלי ההילוך קופץ בעזיבה של הגז. כל עוד יש רגל על הגז, אפילו ליטוף, ההילוך עובד כמו שצריך.

עם עזיבת דוושת הגז, ההילוך קופץ לניוטרל.

  • ספונסר פורום
פורסם

חוסר שימון למנעולים של הסינכרון גורמים לשחיקה מוגברת עד שהזווית במנעולים הופכת להיות הפוכה, ואז ההילוך קופץ החוצה בעזיבת גז.

פורסם
אצלי ההילוך קופץ בעזיבה של הגז. כל עוד יש רגל על הגז, אפילו ליטוף, ההילוך עובד כמו שצריך.

עם עזיבת דוושת הגז, ההילוך קופץ לניוטרל.

 

טעות שלי ***

זה היה קורה בעזיבת הגז, זכור לי זה תמיד היה בשיפועים קטנים שהייתי נותן גז ולקראת הסוף משחרר והייתי שומע עליית סל״ד מטורפת עד ששמתי לב שהידית חזרה לניוטרל.

סלחו לי על הטעות, לא היום הכי מוצלח.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

×
×
  • תוכן חדש...