Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מארגן מפתחות מוצר מאוד נוח הופך את צרור המפתחות הגדול ולא נוח ללדרמן קטן מעוצב. היה צורך בהתאמה מסויימת של מפתחות הרב בריח שנפוצים בארץ (חיתוך של הפלסטיק וקידוח) אבל שווה כול רגע שגינס נראה זבל עליך בגלל הגוש או שהמפתחות דוקרים בכיס.

מאז לובש סקיני ונראה כמו כוסית :lol: (לא באמת)

HTB1NegHHXXXXXXuXVXXq6xXFXXXp.jpg

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבל שהסוללה של האנקר לא נשלחת לארץ, נראית מצוינת.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
מארגן מפתחות מוצר מאוד נוח הופך את צרור המפתחות הגדול ולא נוח ללדרמן קטן מעוצב. היה צורך בהתאמה מסויימת של מפתחות הרב בריח שנפוצים בארץ (חיתוך של הפלסטיק וקידוח) אבל שווה כול רגע שגינס נראה זבל עליך בגלל הגוש או שהמפתחות דוקרים בכיס.

מאז לובש סקיני ונראה כמו כוסית :lol: (לא באמת)

[ATTACH=CONFIG]425602[/ATTACH]

 

הבורג הזה יכול להכיל גם מפתח פלדת?

.We apologise for the inconvenience

פורסם

^ ציטטת את התשובה..

היה צורך בהתאמה מסויימת של מפתחות הרב בריח שנפוצים בארץ (חיתוך של הפלסטיק וקידוח) אבל שווה כול רגע

פורסם
חבל שהסוללה של האנקר לא נשלחת לארץ, נראית מצוינת.

שלח מייל לחנות הרישמית שלה באייבי הם יעזרו לך וישלחו מניסיון.

פורסם

מעניין כמה משלוח ירצו על זה - מוצר יחסית גדול וכבד.

 

אני אשלח להם מייל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אמנם לא גאדג'ט אבל בכל זאת אמליץ כי אני באמת מרוצה.

ברכב שקניתי לאישתי יש מערכת עם בלוטות', וכשהבנתי כמה כיף לי לשמוע דברים מהסמארטפון במערכת של הרכב רציתי גם ברכב שלי.

המערכת הזולה ביותר שתומכת בבלוטות' בארץ עולה כ400 ש"ח. מתוך סקרנות חיפשתי באיביי ומצאתי את זה:

http://www.ebay.com/itm/301561357567?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

החלטתי להזמין במחשבה שמה שיהיה, יהיה. והאמת? אני שמח שהזמנתי. שומעים נהדר את השיחות, מוזיקה עוברת חלק מהסמארטפון למערכת ובסה"כ מבחינתי זה שידרוג רציני מאוד במעט מאוד כסף.

מה גם, שמי שרוצה דיבורית נטו לרכב, כמו parrot, יכול פשוט להוסיף כמה שקלים ולקנות את זה. איכות השמע הרבה יותר טובה, כיוון שהשיחה עוברת לרמקולים של המערכת.

בקיצור, ממליץ.

פורסם

^ פרסמתי על ה512 בפורום אחר, זה 730 ש"ח עד הבית כולל מיסים לעומת הכי זול בזאפ שעולה 1,064 שקלים. הנחה רצינית.

אני אישית שוקל לקנות אותו שיהיה לי כונן למשחקים כיוון שהנוכחי שלי (SAMSUNG 840 250GB) די מלא, רק 26GB פנויים. כל משחק שוקל 60GB בערך, בעיה...

פורסם
אמנם לא גאדג'ט אבל בכל זאת אמליץ כי אני באמת מרוצה.

ברכב שקניתי לאישתי יש מערכת עם בלוטות', וכשהבנתי כמה כיף לי לשמוע דברים מהסמארטפון במערכת של הרכב רציתי גם ברכב שלי.

המערכת הזולה ביותר שתומכת בבלוטות' בארץ עולה כ400 ש"ח. מתוך סקרנות חיפשתי באיביי ומצאתי את זה:

http://www.ebay.com/itm/301561357567?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

החלטתי להזמין במחשבה שמה שיהיה, יהיה. והאמת? אני שמח שהזמנתי. שומעים נהדר את השיחות, מוזיקה עוברת חלק מהסמארטפון למערכת ובסה"כ מבחינתי זה שידרוג רציני מאוד במעט מאוד כסף.

מה גם, שמי שרוצה דיבורית נטו לרכב, כמו parrot, יכול פשוט להוסיף כמה שקלים ולקנות את זה. איכות השמע הרבה יותר טובה, כיוון שהשיחה עוברת לרמקולים של המערכת.

בקיצור, ממליץ.

 

מערכת של פיוניר עם דיבורית מובנית של PARROT עלתה לי בארץ 520 שקל כולל משלוח. כוללת סינכרון עם ספר הטלפונים ויומן שיחות, ועוד כמה פיצ'רים נחמדים.

בשביל הפרש כזה במחיר, עדיף לקנות HU איכותי בארץ עם אחראיות ולא להתעסק עם דרעק סיני.

עברתי אל הפיוניר מרדיודיסק סיני (עם מלא כניסות\כרטיסי זיכרון\USB ושל חרטות) ואין מה להשוות את איכות הצליל.

לינק למוצר

יום טוב גם לך

פורסם
למי שנפשו חשקה בכונן SSD הדיל הימי באמזון 128 GB ב-228 שח עד הבית.

512GB בכ-700 שח עד הבית.

זה הלינק הנכון

לי ה128 יצא משום מה 242 ש"ח.

128 גיגה עולה בארץ 270 שקל עם אחריות,

לטעמי 28 שקל שוים את הזמינות והאחראיות, מניסיון החרא הזה יודע להדפק.

 

512 בהחלט משתלם.. מעל 300 שקל הפרש

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...