Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

דווקא אני ממליץ ליקנות את הMK808B פלוס החדש באותו המחיר ולא את זה, יש לי גם את הT1000 וגם T2000 מהיום ששוחררו ולצערי התוכנה מלאת הבאגים שלהם הורסת את כל החווייה, הT1000 הישן אפילו יציב יותר מהT2000 וחשבתי שעד עכשיו הם יפתרו את כל הבעיות אבל כניראה שלא כי זה יכול להוציא אותך מהשלווה שאתה מנסה לנגן דרכם, פעם מתחבר/פעם לא, עובד ואז הכל מיתפקסל בריבועים ירוקים או שניתקע בבאפרינג, אז עכשיו שיש דונגלים סבירים באותו המחיר שגם תומכים בAIR PLAY+ מיראקאסט אז לדעתי חבל על הכסף על המכשירים האלה.

עכשיו אני כבר לא מאמין בהם ולא סומך על הEZCAST שיעשו עבודה טובה.

 

סתם בדקתי כעת עם אייפון 4 ישן עם הMK808B פלוס והAIR PLAY מנגן סבבה ביוטוב, דווקא את הDLNA לא הצלחתי להפעיל שינגן מהNUBIA שלי, לא יודע אם הבעיה באפליקציה במכשיר שלי או לא, אבדוק זאת ואעדכן.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ה-T1000 מאד מיושן...

T-1000.jpg

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
הגאדג'ט שלא סתם הוסיף לי קצת לחיים, אלא עשה בהם מהפיכה.

תתחדש. כמה אתה לוקח על שעת הדפסה? [emoji6]

 

אילו הייתי במצבך הייתי מתחיל להתאמן על פרוייקטים של חברי פורום, כך שבהמשך כשכבר יהיה נסיון תוכל להוציא את ההדפסות שלך פרפקט.

 

לשיקולך.

פורסם

זה בדיוק מה שאני עושה- בטכניון :-D

חברי הפורום גם מוזמנים לשלוח לי הדפסות כמובן. אני לא גובה לפי שעת הדפסה (מדד מטומטם. אני יכול להוריד ולהעלות את מהירות ההדפסה כרצוני) אלא לפי עלות חומר, עלות חשמל, ועוד פרמיה קטנה (באמת קטנה)

בתחשיב כולל זה יוצא בערך 60% מהמחיר שאני רואה שגובים בחברות עם מדפסות FDM דומות.

 

*אין טעם להשוות מול חברות עם מדפסות שהן לא FDM כי רמת ההדפסה שם גבוהה יותר ולכן גם שווה יותר כסף.

פורסם
מה שאתה מתכנן (עם מידות) זה מה שיוצא. הרזולוציה היא 100 מיקרון ואפילו פחות, אעלה לפה כמה הדפסות בימים הקרובים. עוד לא יצא לי להדפיס משהו פעמיים כי לא התאים.

 

קיים סורק תלת מימד, זה מכשיר יקר ולדעתי לא ממש הכרחי. רזולוציית הסריקה כרגע גם די מגובלת, ויכולה לתת רק סריקה של פני שטח כמובן.

בנוגע למדפסות תלת מימד זולות, בעיקר כל ה mendel prusa וכו' שבונים בבית- הן לא שוות הרבה ודי סיוט להתעסק איתן. אני מכיר יותר מאדם אחד שקנה ולא הצליח להגיע למצב שהוא מצליח לעשות קליברציה למצב שיתן לו הדפסות חצי הגונות אז המדפסת עומדת בצד מיותמת. לא הייתי ממליץ.

 

יש סורקים ברמות מאד גבוהות, ועם סטיות נמוכות בצורה קיצונית.

 

לי יש מדפסת "קיט" להרכבה עצמית, היא עובדת והצלחתי להדפיס כמה דגמים אפילו באיכות לא רעה.

 

אבל, זה לא זה, ההדפסה לא אמינה בצורה קיצונית, וברוב המקרים ההדפסה מתחרבשת מסיבה כזו או אחרת, זנחתי אותה.

 

ואם מישהו חושב על לקנות מדפסת קיט, לדעתי הם לא שוות את ההתעסקות.

SCANSPEAK

פורסם (נערך)

למישהו יש ניסיון עם מקרני מיני סיניים זולים ?

ממה שבדקתי הכי מומלץ בטווח מחירים של עד 100 דולר זה המוצר הזה,

המטרה שלי היא להקרין בעיקר משחקי כדורגל בחצר דיי חשוכה(על מסך מתאים),

ראיתי סרטונים ביוטיוב שנראים לא רע (בהתחשב במחיר שלו כמובן) ועושה רושם שבשביל מישהו שהוא לא וידאופיל זה יכול להיות גאדג'ט נחמד...

[video=youtube;63esGd-_7fc]

בקיצור - מישהו ראה משהו כזה מתפקד במציאות?? תודה

עריכה אחרונה על ידי idany88
פורסם

כן, בערך כל מקרן מיקרו שיצא לשוק, היו לי 9 דגמים עד עכשיו.

לא הייתי מתקרב לדגמים הסיניים למיניהם מכיוון שמה שרשום עליהם זה פשוט שקר גס.

א'- רובם ככולם משתמשים בפנלי TFT ישנים להקרנה, הניגודיות נמוכה מאוד, והצבעים נראים מאוד washed out. הם גם מצהיבים עם הזמן, אחרי כשנה וחצי המקרן פחות או יותר יכול ללכת לפח.

ב'- עוצמת התאורה שרשומה אף פעם לא נכונה. לחברות אין בושה לפרסם 500-800 לומן על מקרנים של 30 או 50. ההבדל משמעותי כמובן, וזה בעצם מה שקובע את גודל התמונה הסופי שתוכל לקבל

ג'- הרזולוציה שרשומה לפעמים נכונה, לפעמים לא, זה הימור. הן נעות בין 640X360 דרך 640X480 ועד ל 800X480 במקרה הטוב ביותר, שים לב שברוב המקרים שרשום 800X480 או 720P, ה native aspect ratio הוא פתאום 4:3, מה שמצביע על 640X480.

 

לא קונים מקרן עד 100 דולר, אני ממליץ לך לחסוך כ 250 ולהשקיע- אפשר לקבל המון דגמים מצוינים שיתאימו למטרה שלך.

פורסם
כן, בערך כל מקרן מיקרו שיצא לשוק, היו לי 9 דגמים עד עכשיו.

לא הייתי מתקרב לדגמים הסיניים למיניהם מכיוון שמה שרשום עליהם זה פשוט שקר גס.

א'- רובם ככולם משתמשים בפנלי TFT ישנים להקרנה, הניגודיות נמוכה מאוד, והצבעים נראים מאוד washed out. הם גם מצהיבים עם הזמן, אחרי כשנה וחצי המקרן פחות או יותר יכול ללכת לפח.

ב'- עוצמת התאורה שרשומה אף פעם לא נכונה. לחברות אין בושה לפרסם 500-800 לומן על מקרנים של 30 או 50. ההבדל משמעותי כמובן, וזה בעצם מה שקובע את גודל התמונה הסופי שתוכל לקבל

ג'- הרזולוציה שרשומה לפעמים נכונה, לפעמים לא, זה הימור. הן נעות בין 640X360 דרך 640X480 ועד ל 800X480 במקרה הטוב ביותר, שים לב שברוב המקרים שרשום 800X480 או 720P, ה native aspect ratio הוא פתאום 4:3, מה שמצביע על 640X480.

 

לא קונים מקרן עד 100 דולר, אני ממליץ לך לחסוך כ 250 ולהשקיע- אפשר לקבל המון דגמים מצוינים שיתאימו למטרה שלך.

 

תודה רבה.

פורסם
רוצה נפנק אותך במקרן מאמאזון?

תן תקציב.

 

האמת שלא תכננתי להוציא יותר מה100 דולר על המקרן מיני, אבל בעקבות התגובה שקיבלתי פה החלטתי לרדת ממנו..

נניח ואעלה את התקציב לאיזור ה200-300 דולר עם אופציה לרכישה בארה"ב ושיביאו לי את זה לארץ, נראה לך שיש משהו שיוכל להתאים ?

מה התקציב המינימלי שיענה על הדרישות שלי ? מקסימום אחכה לרגע המתאים :)

תודה

פורסם (נערך)
http://www.ebay.com/itm/MEElectronics-Over-the-Ear-Sports-Fi-M6-First-Gen-Headset-Bulk-Package-/130982442462?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item1e7f2975de

 

יש אותם בכמה גרסאות, זאת הגרסה הכי פשוטה ללא אריזה (כולל אריזה סביבות 20$) , יש גם בגירסה שכוללת מיקרופות סביבות 25$ ויש גרסת ספורט ששונה רק בחומר שממנו החוט עשוי וכוללת מחזיק טלפון ליד , יש שם השוואה בעמוד מוצר.

 

מבחינת איכות לא תמצא משהו טוב יותר במחיר כזה, האוזניות האלו פלוס מינוס ברמה של ביטס מקורי.

 

תודה רבה רבה לך על ההמלצה, אני אספתי בשבוע שעבר את האוזניות ואין מילים לתאר כמה אני מבסוט מהרכישה!

 

איכות שמיעה פנטסטית! יצא לי לשמוע אוזניות יקרות הרבה יותר והאוזניות האלה פשוט רמה אחרת.

וכל זה ב-17$?? טירוף!

ממליץ בחום. :-D

עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
×
×
  • תוכן חדש...