Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם יש לי בעיה של צריכת דלק בפיאט טיפו שנת 94 מנוע 1400 גיר רגיל אני לא יודע כמה היא אוכלת במדוייק כי הקילומטראז לא עובד לי אבל בנסיעה של 26 קמ ירד לי קצת פחות מרבע טנק.

זה לא נראה לי הגיוני באוטו כזה.

כשאני מניע את האוטו יש ריח חזק של דלק ואני לא יודע אם זה קשור אבל יש לי דליפה של שמן מחוץ למנוע לא משהוא משמעותי..

תודה למומחים :)

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מומחה אבל זה נשמע כמו דלק.

אני מציע שתניע את הרכב תרים מכסה מנוע ותחפש נזילה, אתה יכול גם להסתכל מתחת לרכב לראות אם יש טפטוף של דלק.

אם יש לך ידע בסיסי תסתכל על הקרבורטור(בהנחה שיש) ותעקוב אחרי הצינורות שמתחברות אליו.

פורסם

אי אפשר ככה למדוד צריכה של דלק על סמך מחוג שזז. ומי יודע אם המחוג הזה אולי גם מזייף. צריך לסדר את מד הקילומטראז ואז לחשב. לגבי ריח הדלק צריך להביט היכן שמשאבת הדלק אולי היא נוזלת או בעייה בצנרת אליה.

פורסם

אאהה...זה כבר משהו אחר. ייתכן והבעיה בשסתום קניסטר שנימצא מתחת למיכסה המנוע. או בצנרת הדלק עצמה. בקיצור צריך לתת למישהו מקצועי שיביט לאורך כל מערכת הדלק. אולי גם קיימת נזילה שלא ממש נראית לעיין.

פורסם

היה לי כזה אוטו בדיוק.

זה הזרקה חד נקודתית די פרימיטיבתי, שלא חסכונית ולא סוחבת יותר טוב מדגמי קרבורטור של שנת 93. כנראה אפילו פחות טוב.

 

 

 

לא הצלחתי בשום מצב להגיע לצריכה טובה יותר מ 1 ל 12 בנסיעה משולבת, בלי מזגן. רוב הזמן היה סביב 1 ל 10/11.

 

כמו כן, שעון הדלק לא ליניארי, לאחר תדלוק פול טנק כבר לאחר 50 קילומטרים היה יורד ל 3/4.

 

אל תסתמך על השעון הזה.

 

 

פורסם
שנת 94 הרכב אמור להיות מוזרק.

בברכה

צביקה

 

היו כמה דגמים "מיוחדים" שהגיעו במודל 94 עם קרבורטור.

 

לאדה, סקודה וסוזוקי מרוטי.

 

וכמובן מסחריות (רנו אקספרס, C15, טנדר סובארו ואיסוזו וכו'). על מסחריות החוק הזה חל החל ממודל 95.

 

 

פורסם
היה לי כזה אוטו בדיוק.

זה הזרקה חד נקודתית די פרימיטיבתי, שלא חסכונית ולא סוחבת יותר טוב מדגמי קרבורטור של שנת 93. כנראה אפילו פחות טוב.

 

 

 

לא הצלחתי בשום מצב להגיע לצריכה טובה יותר מ 1 ל 12 בנסיעה משולבת, בלי מזגן. רוב הזמן היה סביב 1 ל 10/11.

 

כמו כן, שעון הדלק לא ליניארי, לאחר תדלוק פול טנק כבר לאחר 50 קילומטרים היה יורד ל 3/4.

 

אל תסתמך על השעון הזה.

 

אז על מה אני יכול עוד להסתמך אם הקילומטראז והסקלה לא עובדים, המליצו לי במוסך לא לתקן כי יש סיכוי שלא יצליחו לימצוא את התקלה ואחרי זה הדשבורד לא ישב כבר כמו שישב..

פורסם

לא יודע איך אפשר לנסוע בלי ספידומטר...

פרקתי פעם אצלי בטיפו לוח שעונים, הפירוק מאוד מאוד פשוט, הייתי אז נער די צעיר וללא ניסיון, ועדיין הצלחתי להחזיר אותו למקום, ישב פיקס ולא הייתה שום בעיה.

 

איזו תקלה כבר יכולה להיות שם?

מחבר לגיר לא תקין, כבל ספידומטר לא תקין או לוח שעונים לא תקין.

 

פשוט המוסך לא רוצה להתעסק.

 

 

פורסם
לא יודע איך אפשר לנסוע בלי ספידומטר...

פרקתי פעם אצלי בטיפו לוח שעונים, הפירוק מאוד מאוד פשוט, הייתי אז נער די צעיר וללא ניסיון, ועדיין הצלחתי להחזיר אותו למקום, ישב פיקס ולא הייתה שום בעיה.

 

איזו תקלה כבר יכולה להיות שם?

מחבר לגיר לא תקין, כבל ספידומטר לא תקין או לוח שעונים לא תקין.

 

פשוט המוסך לא רוצה להתעסק.

 

הם אמרו שגם אם ימצאו תקלה יש מצב שלא יהיה חלק כי לרכב הזה קשה להשיג חלקים..

פורסם

אל זה אין לי מה לאמור...

כל דבר אפשר להשיג, גם חלקים למכוניות אספנות בנות 40-50 שנה.

 

זה שהחלק לא זמין על המדף בחנות חלפים הקרובה, לא אומר שאי אפשר להשיג אותו.

 

 

פורסם
אל זה אין לי מה לאמור...

כל דבר אפשר להשיג, גם חלקים למכוניות אספנות בנות 40-50 שנה.

 

זה שהחלק לא זמין על המדף בחנות חלפים הקרובה, לא אומר שאי אפשר להשיג אותו.

 

טוב תודה לך על התגובות!

ואם נידלק לי מנורה של דלק אתה אומר יש לי עוד הרבה ספייר כן?


×
×
  • תוכן חדש...