Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הצלחתי לערוך את הפוסט הקודם.

היום שירדתי למטה בדקתי שמן וראיתי שהשמן ממש נוזלי (מטפטף מהמקל) ויש לו ריח של דלק...זה אומר משהוא לכם?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא הצלחתי לערוך את הפוסט הקודם.

היום שירדתי למטה בדקתי שמן וראיתי שהשמן ממש נוזלי (מטפטף מהמקל) ויש לו ריח של דלק...זה אומר משהוא לכם?

 

אולי בכלל אין בעיה אתה חייב לבדוק לפי מד ק''מ.

הרכב גם לא חסכוני למרות שהוא 1400 וידני.

אוכל בממוצע 1 ל-11.

יש אפלקציות של מד'' ק''מ תמלא פול ותבדוק הפרשים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם זו הזרקה חד נקודתית אז הדלק דולף לתוך הסעפת. גרור את זה למוסך אחר, לא לזה שאמר לך שקשה להשיג חלקים.

אם אתה צריך המלצה למוסך אני בטוח שאם תאמר אזור בארץ יפנו אותך למקום מתאים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני מפתח תקווה איזה מוסך מומלץ והאם יכול להיות שבגלל המזרקים זה קורה? כי המזרקים גמורים עכשיו ששמתי לב אחד מהם מוחזק עם אזיקון :/...

פורסם

יש באוטו שלך רק מזרק אחד, ואתה לא יכול לראות אותו מבחוץ, ללא פירוק של שום דבר.

 

צלם תמונה של תא המנוע, סמן בה על מה אתה מדבר.

 

 

פורסם

סתם כדי להקל על החיפוש יש הרבה מוסכים בפתח תקווה באיזור סגולה .

אני מכיר זוג שעושים עבודה נהדרת אבל הם מתעסקים יותר בחשמל, אך לך תדע אולי הוא יוכל לעזור.

קוראים לעסק קארדיאג נמצא אלוף דויד מרכוס 36(פ"ת) .03-6411163

כל תקלה שאני יכול לתקן אצלו אני הולך אליהם.

עוד טיפ אם יש לך את הידע נראה לי שבנסיעה בתוך העיר למוסך(כלומר כיוון 1) יצא לך יותר זול לעשות החלפת שמן(שים שמן זול חצי סינטטי או 20-50) וליסוע למוסך מאשר לגרור.

לדעתי לא יקרה שום נזק אחרי החלפה ונסיעה קצרה בתוך העיר אבל אולי אני טועה שווה לברר וזה רק אם הביטוח לא מכסה גרירה או שניצלת אותה כבר.

פורסם
לא הצלחתי לערוך את הפוסט הקודם.

היום שירדתי למטה בדקתי שמן וראיתי שהשמן ממש נוזלי (מטפטף מהמקל) ויש לו ריח של דלק...זה אומר משהוא לכם?

 

בטח שזה אומר. כניראה מזרק דולף שמציף את הצילינדר ונוצרת חדירה של הדלק אל מערכת השמן. אל תיסע כך כדי לא לגרום לנזק בלתי הפיך.

 

אם זו הזרקה חד נקודתית אז הדלק דולף לתוך הסעפת. גרור את זה למוסך אחר, לא לזה שאמר לך שקשה להשיג חלקים.

אם אתה צריך המלצה למוסך אני בטוח שאם תאמר אזור בארץ יפנו אותך למקום מתאים.

 

 

שלום רב !

בתגובה לפנייתך אלי בפרטי, פנה אל מכון הזרקה ודיאגונוסטיקה בפתח תקווה, בשם "משה זר"באזור התעשייה סגולה, רחוב הרכב 5, בטלפון 03-9341320, ובקש את משה או את מנהל העבודה בשם , חיים יוד, ומבטיח אני שבעייתך תפתר לשביעות רצונך המלאה,

חזור לפורום לעדכון.

בנוסף התייחס לאבחנתו של ,מאור 30" , יתכן והוא צודק ומהמזרק היחיד שקיים, מטפטף דלק ל,עבר סעפת היניקה ומכאן צריכת הדלק הגבוהה, ריח הדלק, והנזילה ממדיד השמן.

המלצה חמה:razz: בדוק ברגע זה, מפלס שמן מנוע, אם המפלס גבוה, בצורה גבוהה הרבה מהנדרש, והשמן דליל כמים, האבחנה נכונה והמזרק מטפטף דלק, לסעפת היניקה ומשם לצילנדרים ,ולאגן השמן.

חזור לפורום לעדכון בנושא.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

בתגובה לפנייתך אלי בפרטי, פנה אל מכון הזרקה ודיאגונוסטיקה בפתח תקווה, בשם "משה זר"באזור התעשייה סגולה, רחוב הרכב 5, בטלפון 03-9341320, ובקש את משה או את מנהל העבודה בשם , חיים יוד, ומבטיח אני שבעייתך תפתר לשביעות רצונך המלאה,

חזור לפורום לעדכון.

בנוסף התייחס לאבחנתו של ,מאור 30" , יתכן והוא צודק ומהמזרק היחיד שקיים, מטפטף דלק ל,עבר סעפת היניקה ומכאן צריכת הדלק הגבוהה, ריח הדלק, והנזילה ממדיד השמן.

המלצה חמה:razz: בדוק ברגע זה, מפלס שמן מנוע, אם המפלס גבוה, בצורה גבוהה הרבה מהנדרש, והשמן דליל כמים, האבחנה נכונה והמזרק מטפטף דלק, לסעפת היניקה ומשם לצילנדרים ,ולאגן השמן.

חזור לפורום לעדכון בנושא.

בהצלחה

צביקה

 

תודה רבה על התגובה אני כניראה ינסע למוסך ביום ראשון ואני יעדכן פה.

פורסם
תודה רבה על התגובה אני כניראה ינסע למוסך ביום ראשון ואני יעדכן פה.

 

נסעתי למוסך משה זר, דיברתי עם משה אחלה בן אדם אבל הוא אמר שזה לא יכול להיות מזרק מטפטף הוא אמר שרוב הסיכויים זה חיישן למדה.

מה אתם אומרים אמר שתיקון 600 שקל כולל מעמ.

שווה ניסיון או שלא וגם הוא אמר שין לי דלק בשמן וזה שהוא ממש נוזלי זה אומר שצריך לשים שמן 20-50.

מחכה לתגובות שלכם.

פורסם
היית אצל אחד המיקצוענים אז אין יותר מידי מה להגיב. אתה יכול לסמוך על חיים בעיניים עצומות.

 

אוקי אז אני יעשה אצלו את העבודה, ועוד שאלה..

הייתי במוסך אחר לפני זה בפ"ת סגולה והוא גם בדק את האוטו ולא היה לו יותר מידי מה להגיד (אמר שהמנוע גמור, ואחרי זה משה אמר שהמנוע במצב טוב לשנתון הזה) לגבי הבעיה אמר להחליף מנוע.

והוא נתן פול גז באוטו ואחרי כמה זמן נהיה כמו רעש כזה צורם כמו "צרחה" ועכשיו בסלד טיפה גבוה יש רעש מוזר משה אמר שזה אלטרנטור ושזה לא רציני..

אני לא רוצה לינסוע ברכב שמשמיעה קולות של מכסחת דשא, מה אתם אומרים צריך החלפת אלטרנטור או שמדובר רק ברצועה?

פורסם

יצא לי להכיר את חיים מעברי הקרוב רחוק עוד בהיותי על דייהטסו שרייד. בן אדם מיקצועי אמין ולוקח אחריות על מה שאומר ועושה. אם אמר לך מה שאמר אתה יכול לסמוך עליו. אל תקפוץ לכיוון של מנוע סתם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הצרחה ששמעת זה כנראה רצועה לא מתוחה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
יצא לי להכיר את חיים מעברי הקרוב רחוק עוד בהיותי על דייהטסו שרייד. בן אדם מיקצועי אמין ולוקח אחריות על מה שאומר ועושה. אם אמר לך מה שאמר אתה יכול לסמוך עליו. אל תקפוץ לכיוון של מנוע סתם.

אני לא ממליץ על חאפרים, רק על אנשים מקצועים ממדרגה ראשונה, וכל מילה נוספת מיותרת !

חבל שלא טיפלת בבבעיה היום, וכך היית נמנע מלהגיע מקריית גת שוב לפתח תקווה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...