Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גלאי רכב [ראדאר] זה מה שאני מחפש!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגדול אני לא נהג שמרביץ באיזורים שאסור, ואני לא מאחה שגונבים רמזור.

אבל.. מקרה שעלה לי 1300 ש״ח גרם לי לרצות בכל זאת את הדבר שיכול אולי להציל ממצבים לא נעימים ומהוצאת מרשרשים מיותרת.

המקרה קרה בכביש צפת-אליפלט בחודש ינואר הסגרירי יום שישי שעת אחהצ המאוחרות.

הכביש ריק.

סחבק נוסע כל הדרך 80-90 עד שהגיע קטע של ירידה.. הרכב מגביר ומשייט על 110 ואני לא מאט.. מדובר בסך הכל בקטע קצר של ירידה שאחריה עליה. לפחות ננצל את המומנטום כיוון שהרכב כולה 1.6 מליסינג וכל עזרה תתקבל בברכה.

אממה, ניידת חיכתה לי עם דבורה מיד אחרי עיקול קל ימינה והורידה אותי הצידה.

פרטי הדוח-

מהירות 108

מהירות מותרת בכביש זה 80

דברי הנהג- נסעתי 110 (אם כבר עצרת,תדייק)

לתשלום- 750 ש״ח (עלה ל 1300 כי שכחתי מהדוח)

נקודות - 6

 

וזה גרם לי להתעצבן (בלב)! כל הדרך אני בובה מה עכשיו תפסת אותי על קטע של 50 מטר בירידה! מילא הייתי טס ב 160.

 

אז החלטתי, אני רוצה גלאי שימנע את המקרים המבוזבזים האלה. אני רוצה את המילה האחרונה של הגלאים! שיגלה הכל! לייזר, דבורה, מצלמות מהירות/רמזור חדשות וישנות!

שאפילו יגלה מה השוטר אכל לצהריים. אני רוצה את הפינאלה של הגלאים, ההוט קוטור, המילה האחרונה הדובדבן שבקצפת!

אז שמעתי שם כמו ולנטיין.

יש טובים או מומלצים יותר?

מאיפה ניתן לרכוש במחיר טוב?

חוות דעת מלמודי ניסיון..?

Tnx

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדוק את הiRoad.

משלב GPS עם מאגר נתונים וגלאי רדאר (דבורות וכו')

קח בחשבון שלגבי לייזר - אם הוא מצפצף זה אומר שלזרו אותך (או מישהו לפניך) כך שיכול להיות מאוחר מדי.

 

כמו כן, הטבלה הזו תהיה שימושית עבורך:

http://www.iroad.co.il/compare.php

 

כמובן שהנושא די דובר כאן, תעשה חיפוש אני מניח שתמצא את מבוקשך.

פורסם

האמת שאחרי שחיפשתי וקראתי אני מבין שהוולנטיין לא פרקטי מול המצלמות החדשות.

אמת?

פורסם

נטחן כבר בעבר. מיגון מלא כולל :

 

- משבש לייזר (לא חוקי, צריך להביא מארה"ב במזוודה).

- ולנטיין נגד דבורה ומצלמות ניידות.

- צ'יטה נגד הגאטסו.

- וויז כגיבוי.

 

סה"כ מדובר בכ-4500 ש"ח במקרה הזול (אם קונים הכל בארה"ב ומביאים במזוודה).

התקנה עוד כמה מאות ש"ח.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

6 נקודות???

תגיד תודה אני קיבלתי 8 על 120 בכביש משופע

 

האמת שלהיתפס בכביש הזה ע"י משטרה צריך להיות בעל כישרון מיוחד. כל העולם יודע שיש שם ים ניידות בכל פינה כולל ניידות מ.צ שאורבות כמו שועל לטרף

אחד הכבישים היחידים בארץ לדעתי שאסור להרביץ בו בכלל מהכמות האדירה של הניידות שם(נראה לי השוטרים מקימים שם אוהלים ועושים על האש)

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

האם כל גלאים איכותיים דורשים התקנה? אין גלאי איכותי כלשהו שהוא ללא התקנה ואפשר בקלות להעביר אותו מרכב לרכב?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הגלאים לא דורשים התקנה מיוחדת (ונלטיין וצ'יטה או IROAD), רק מתח מצת.

אבל הם גם לא מספקים הגנה מלאה, בשביל לייזר חייבים משבש, והוא מחייב התקנה - עיניות שמותקנות על הגריל הקדמי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

ברמת העקרון מה שקורה כשמגלים את המשבשים אצלך ברכב אתה מואשם

בהפרעה לשוטר במילוי תפקיד, שזה בעצם עבירה פלילית לכל דבר.

 

בתכלס מה יקרה? יזמנו אותך לתחנה וידרשו ממך להגיע אחרי שפירקת את המשבש מהרכב ולמסור להם אותו.

בכל מקרה לא שמעתי על איזשהו מישהו שבאמת הגיע לבית משפט כשהוא מואשם בסעיף שציינתי למעלה.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
נטחן כבר בעבר. מיגון מלא כולל :

 

- משבש לייזר (לא חוקי, צריך להביא מארה"ב במזוודה).

- ולנטיין נגד דבורה ומצלמות ניידות.

- צ'יטה נגד הגאטסו.

- וויז כגיבוי.

 

סה"כ מדובר בכ-4500 ש"ח במקרה הזול (אם קונים הכל בארה"ב ומביאים במזוודה).

התקנה עוד כמה מאות ש"ח.

לפות"ש, זאת התשובה שלך, רק שלדעתי זה יהיה אפילו קצת יותר יקר.

 

הייתי מסתובב פעם עם מאזדה 3 ליסינג שהיה לה וולנטיין ומשבש לייזר. זה היה לפני המצלמות החדשות. הוולנטיין לא מגלה אותם. בשביל זה כמו שאמרו פה יש את הצ'יטה ו-ווייז.

 

המשבש והוולנטיין עלו 3500 ש"ח כל אחד. זה היה לפני 3 שנים בערך. לא יודע מה המחירים היום.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אין מכשיר אחד שמשלב את התכונות של הולנטיין 1 וגם את של הצ'יטה?

כלומר שגם יזהיר מפני הדבורה וגם אפשרות של הזנת קובץ מיקומי מצלמות ואזהרה ע"י GPS?

 

למה צריך 2 מכשירים, האם יש איזשהו מכשיר עם 2 האופציות?

שלומי

פורסם

יש, זה מה שעושה הiroad. אבל הוא עולה כ3000 ש״ח,

והוא קצת פחות טוב בגילוי דבורה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...