Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גלאי רכב [ראדאר] זה מה שאני מחפש!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הצחקת אותי, חסרים לך שירושים/סרטונים על דרדסים שמפברקים דוחות ומשבשים ראיות?

שוטרים מפברקים דוחות על תמרור עצור, זכות קדימה, קו לבן, פלאפון, דברים כאלה.

מפברקים דו"ח מהירות? השוטר חייב להראות לך את המהירות על גבי מכשיר המדידה. חייב. לא רשאי, חייב.

אם לא תיסע מעל המהירות המותרת בחוק, סביר להניח שלא תיעצר על נהיגה במהירות מופרזת.

 

הדרך היחידה בה תיעצר על נהיגה במהירות מופרזת כאשר נהגת במהירות חוקית, זה אם השוטר ביצע אכיפה על רכב אחר אבל עצר אותך. אמנם זה קורה, אני לא שמעתי על מקרים כאלה אבל אני בטוח שזה קורה, אבל לא הרבה.

אז יכול להיות שאתה צודק. אבל רק אז.

 

תקן אותי אם אני טועה...ברצינות. יש דרך לשוטר לפברק דו"ח מהירות, חוץ מהאופציה שפירטתי פה? באמת אני שואל, שאני אדע להיזהר.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בעיקרון בנושא המהירות יש משהו במה שאתה אומר.

פרט לאופציה שהשוטר לוזר\תופס רכב א' אבל עוצר אותך כי היית קרוב או בגלל שאתה חתיך הורס.

אז לך תוכיח שאין לך אחות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • ספונסר פורום
פורסם
אני לא מכיר ספקים בארץ. הכי טוב להביא מארה"ב, ולנטיין מהיצרן עולה 400$. בארץ רוצים סביב 2500 ש"ח.

 

https://store.valentine1.com/store/

 

 

חיישן חניה רק בארה"ב/אירופה. בליינדר HP-905 זה מה שמומלץ כרגע. 600$ בארה"ב.

 

http://blinderxtreme.com/

 

מיסטר-בי: האם גם בכבישי הגליל (באזור כפר ורדים...) השוטרים עדיין לא מכירים את הודעת השגיאה שהם מקבלים מהבליינדר?

 

היה לי בזמנו לייזר-אקו מהדור הראשון, והחגיגה נגמרה די מהר כשעצרו חבר שלי עם מכשיר דומה והשוטר פשוט אמר לו לפרק את השבש או להתלוות אליו לתחנה לחיפוש יסודי באוטו...

האם חיישן החנייה הוא הבליינדר, או יש משהו אחר שניתן להתקין כך שאף שוטר לא יוכל להתלונן?...

נראה לי שאנו מכירים, אנא פנה אלי בפרטי אם תרצה.

תודה,

אורי א.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם

הבליינדרים הראשונים אכן נתנו לשוטרים הודעה שגיאה E07 שמשמעה שיבוש.

כל המשבשים החדשים היום נותנים הודעה E01/E02 שמשמעם בעיית תפעול של השוטר (אחיזה לא יציבה וכו').

 

THAT SAID - צריך להשתמש בו בחוכמה, וזה אומר בקבלת התראה על לזירה לבלום מיד למהירות חוקית ולכבות אותו.

אם השוטר ממשיך לנסות למדוד ומקבל כל הזמן הודעת שגיאה הוא יבין שמשבשים אותו ויעצור אותך.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...