Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גלאי רכב [ראדאר] זה מה שאני מחפש!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברמת העקרון מה שקורה כשמגלים את המשבשים אצלך ברכב אתה מואשם

בהפרעה לשוטר במילוי תפקיד, שזה בעצם עבירה פלילית לכל דבר.

 

מכיוון שאין שום פסיקה בעניין, זה גם לא נכון ברמת העיקרון. בינתיים. זה נכון ברמת התיאוריה.

 

זו הוראת המשטרה:

http://www.speedtraps.co.il/files/jamm.pdf

 

מעבר לזה, נטענו טענות בתקשורת, נסגרו עסקים שעסקו בהתקנה וייבוא של משבשים, אבל פסק דין בעניין אני אף פעם לא ראיתי.

אם מישהו מכיר, אז בבקשה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש גם את גלאי הPASSPORT שהוא בסדר עם הדבורה ויש לו GPS.

אני לא יודע אם אפשר להזין אותו מראש עם קובץ, אבל יש לו לחצן שאתה יכול ללחוץ עליו כל פעם שאתה עובר ליד מכמונת והוא מסמן את המיקום. פעם הבאה שתעבור שם הוא יתריע לך.

 

יש את זה לאבא שלי וזה עובד מצוין. כמובן ששום דבר לא 100 אחוז, חוץ מנסיעה במסגרת החוק...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
מכיוון שאין שום פסיקה בעניין, זה גם לא נכון ברמת העיקרון. בינתיים. זה נכון ברמת התיאוריה.

 

זו הוראת המשטרה:

http://www.speedtraps.co.il/files/jamm.pdf

 

מעבר לזה, נטענו טענות בתקשורת, נסגרו עסקים שעסקו בהתקנה וייבוא של משבשים, אבל פסק דין בעניין אני אף פעם לא ראיתי.

אם מישהו מכיר, אז בבקשה...

מה גם שיש סוכנויות רכב שכוללת את האופציה הזו כאבזור בהתקנה מקומית

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

וואו זאת חתיכת פרוצדורה כדי לקבל מענה.

מצלמות המהירות והרמזור לא ניידות, אז אני ירד מהרעיון ויתעכב יותר על המלכודות הניידות כמו דבורה ושוטרים עם לייזר.

ולנטיין יעשה את העבודה?

פורסם
וואו זאת חתיכת פרוצדורה כדי לקבל מענה.

מצלמות המהירות והרמזור לא ניידות, אז אני ירד מהרעיון ויתעכב יותר על המלכודות הניידות כמו דבורה ושוטרים עם לייזר.

ולנטיין יעשה את העבודה?

 

מול דבורה - כן.

מול לייזר - אם לזרו עליך מטווח בו מותר למדוד, תקבל התראה מאוחר מדי (כי בו"ז הלייזר יקבל קריאת מהירות קבילה). אם לזרו עלי מישהו לידך ו/או ניסו לבדוק את מהירותך פעם ראשונה ממרחק גדול - יכול להיות שיהיה לך זמן להאט.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
וואו זאת חתיכת פרוצדורה כדי לקבל מענה.

מצלמות המהירות והרמזור לא ניידות, אז אני ירד מהרעיון ויתעכב יותר על המלכודות הניידות כמו דבורה ושוטרים עם לייזר.

ולנטיין יעשה את העבודה?

 

אני לא מבין למה אתה מסתבך..באמת שלא.

סע לפי החוק, השתמש בתוכנות ניווט כדוגמת WAZE ו-IGO לצרכים בסיסיים ונגמר הסיפור. מה שצריך להדאיג יותר אלה מצלמות מהירות אוטומטיות על כביש 4 ו-2 אם כבר(עדיף לנסוע 110 בשקט ברוב המרחק)

 

כדרך אגב מעניין אותי לדעת איזה רכב יש לך ואיך הוא נראה?

הידעת שיש לך יותר סיכויים להיעצר ע"י שוטר ברכב "משופר" כמו שבני דודינו אוהבים? דוגמת הונדה סיויק צבועה היטב, אופל מפורקת או מיצובישי לנסר נשת 96-97 כזאת עם ג'אנטים בולטים, חלונות מושחרים, ושלל כיתובים למיניהם מאשר עם רכב שנראה "סביר" לשוטרים דהיינו רכב ללא שיפורים חיצוניים מיוחדים.

אני נתקל בתופעה כזאת הרבה, כשאני נוסע ליד מיצובישי לנסר "משופרת" עם כל הלדים וכל השטויות האלה ואני אסע באותה מהירות אם לא יותר ועדיין יעצרו אותה לביקורת ולא אותי :lol:. אני למדתי עם הזמן שיש גם "סטנדרטים" לבדיקות שיגרתיות או להיעצר על מהירות ע"י שוטרים.

 

אני חושב שאתה נמהר מאוד בכל עניין של ה"דבר האחרון בגלאיים", סתם נפלת על שוטר שרצה קצת תעסוקה.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

צ'יטה, וולנטיין ווייז לגיבוי. פחות מזה אתה טרף קל.

 

אני לא מהדוהרים, אבל אחרי 250 ש'ח שנשדדו ממני בכביש בגין (90 במקום עם הגבלה זמני ל-70), החלטתי להתמגן. מעדיף לשלם למתקין מאשר לקופות הרושמות בצידי הדרכים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
כמובן ששום דבר לא 100 אחוז, חוץ מנסיעה במסגרת החוק...

הצחקת אותי, חסרים לך שירושים/סרטונים על דרדסים שמפברקים דוחות ומשבשים ראיות?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אני משתמש בוולנטיין+WAZE באופן קבוע.הוולנטיין עובד מצוין בגילוי דבורה(מטווחים מאוד גדולים) ולייזר.הWAZE כנגד הגטסו החדשות.כבר קרו לי מקרים ששוטר לזר עלי והספקתי להאט(לפי מה שהבנתי זה תלוי מאוד בטווח שהוא לוזר עלייך וברוחב הקרן המתקבלת,לא סגור על זה).

פורסם

הולנטיין אולי יכול לעזור לך אם יש לך מזל, אבל אי אפשר לסמוך על זה מול לייזר.

רק לפני שבוע הייתה לי 'התקלות', שוטר יושב על כסא על המדרכה,מתחבא מאחורי קיר עם לייזר,

ליד כיכר בשטח עירוני (כביש היקפי מהיר, דו מסלולי).

לא ראיתי אותו בכלל, אבל 'חיישן החניה' עשה את העבודה.

אחרי זה עשיתי פרסה בכיכר הבאה וחזרתי לחפש אותו כדי לוודא שזו לא הייתה התראת שווא, ולדווח בוויז.

במקרה כזה הולנטיין לא היה עוזר לי בכלל.

 

היו לי עוד מקרים דומים, אז מי שהרישיון שלו יקר לו - שלא יסמוך על הולנטיין מול לייזר.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

^

יש איזשהו ספק מומלץ של ולנטיין במחיר אטרקטיבי?

ולגבי ה"חיישני חניה" שלך, יש להם שם? עלות? קצת פרטים עליהם אם תוכל, אני ישמח..

פורסם

אני לא מכיר ספקים בארץ. הכי טוב להביא מארה"ב, ולנטיין מהיצרן עולה 400$. בארץ רוצים סביב 2500 ש"ח.

 

https://store.valentine1.com/store/

 

 

חיישן חניה רק בארה"ב/אירופה. בליינדר HP-905 זה מה שמומלץ כרגע. 600$ בארה"ב.

 

http://blinderxtreme.com/

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

בדקתי ביוטיוב על ה V1 זה פשוט עובד מדהים!

 

הבליינדר נראה שעושה עבודה מצויינת, אבל כל המיכשור והחיווטים נראה לי קצת מסובך. יותר מידי צגים ברכב של אחד שאוהב הכל נקי.

 

נראה לי שאלך על ה V1 ללא בליינדר. מה גם שאני מוכר את הרכב שלי אז חבל על ההשקעה (הפיזית) בלהרכיב בליינדר ואז לפרק אותו ולהרכיב ברכב הבא.

פורסם

שיקול שלך, אבל בעיניי זה או הכל או כלום. ברגע שאתה לא מכוסה באופן מלא - אתה לא באמת יכול לנסוע מהר בלי דאגה.

אתה משפר את הסיכויים שלך, אבל לא מבטיח הגנה מלאה.

אם אתה מוכר את הרכב אז באמת לא שווה להתקין בליינדר, אבל שווה לקנות לרכב הבא.

 

אני אגב גם אוהב רכב נקי, ואמנם כשאני מניע את הרכב זה נשמע כמו הכנה להמראה של F16, אבל ויזואלית אין הרבה הפרעה.

בצד ימין למעלה יושב הV1, בקורה השמאלית למטה יושבת הצ'יטה, לבליינדר יש תצוגה + צפצוף שהוספתי לבד ממערכת אחרת,

זה יושב בצד שמאל בפינה למעלה בגודל של 3 ס"מ, ממש לא מפריע לכלום.

והמצלמה מאחורי המראה, גם לא נראית.

האייפון יושב עם פרוקליפ ליד ההגה, אין שום חוטים נראים לעין (מקסימום 2-3 ס"מ עד הכניסה לדשבורד).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...