Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

דיל 3 ב33 שח ..http://www.hevrutadeal.co.il/products/%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%95%D7%9F%20%D7%9C%D7%A4%D7%97%D7%99%D7%AA%20%D7%A8%D7%99%D7%97%20%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%A0%D7%99%D7%94/

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אריון עדיין משווקים בארץ? פעם היו באוטודיפו ואייס, רק שבאוטודיפו עברו לעבוד עם דר מרקוס.

עקב התמכרות קשה לפחיות אריון וניל, לאחרונה נאלצתי לפנות לאיביי.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
אריון עדיין משווקים בארץ? פעם היו באוטודיפו ואייס, רק שבאוטודיפו עברו לעבוד עם דר מרקוס.

עקב התמכרות קשה לפחיות אריון וניל, לאחרונה נאלצתי לפנות לאיביי.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

יש לינק לאיביי?

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

לכו על אריאון, הניחוח שלהם נעים ולא נדבק במושבים כמו הפחיות הגרועות של קליפורניה, אצלן הריח יכול להיות סבבה אבל תכנס לרכב אחרי יום קיץ עם ניחוח דובדבן ותראה איך אתה מקיא (לפחות אצלי ואצל והחברים זה ככה)

Opel Adam S 2017

פורסם

את הניחוח דובדבן של פחיות קליפורניה לקח לי להוציא מהרכב שנה.

ואם בטעות אשכח את הריח, הספר רכב תפס את "השאריות".

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
לכו על אריאון, הניחוח שלהם נעים ולא נדבק במושבים כמו הפחיות הגרועות של קליפורניה, אצלן הריח יכול להיות סבבה אבל תכנס לרכב אחרי יום קיץ עם ניחוח דובדבן ותראה איך אתה מקיא (לפחות אצלי ואצל והחברים זה ככה)
תודה רבה, ואוו מפחיד הדובדבן הזה [emoji23]
פורסם

יש להם ריחות טובים אבל לעזאזל כמה שזה הורס את האווירה ברכב..

לא מסוגל לשבת ברכב שהיו בו פחיות כאלו, אצל חבר במאזדה היה שם 3 פחיות הרכב שלו מריח כמו מפעל לממתקים.

נכנסתי אחרי יום בקיץ כדי לשמוע את המערכת סאונד שלו וכמעט הקאתי

Opel Adam S 2017

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

ניסיתי לחפש שרשורים לנושא, אך הרוב שמצאתי ישנים ולא עדכניים.

 

ניסיתי המון, באמת. אבל לצערי הם פשוט לא מחזיקים יותר מכמה ימים ואז האוטו שלי סתם נערם עם זבל של פחיות ריח (אפילו קליפורניה) או מקלות ריח.

 

אמרתי שננסה את ה"רימון ריח" של Meguiar's. ניסיתי אותו היום והאוטו יצא עם ריח לא של אוטו חדש, אלא ריח "חמוץ" כזה וכל פעם שאני מדליק את המזגן עכשיו יש ריח חזק של דשא או משהו רקוב.

 

יש למישהו המלצה על מוצר פחות "חרוש" ובאמת מוצר טוב? אשמח לקבל המלצה הן למוצר שמנטרל ריחות טוב כדי לבטל את הרימון ריח המדובר ומוצר להפצת ריח באמת טוב, ריח שאתה נכנס לאוטו חדש נעים.

2016 BMW M235i.

פורסם

1. יש לי קליפורניה דובדבן בשירותים בבית כבר 3 חודשים.

הוא נמצא על אדן החלון.

וכל פעם שיש משב רוח/שרב, הריח מורגש.

מה שכן, הרוב יגידו שהוא מחניק וחזק מדי לרכב.

2. לגבי הרימון, מניסיון* אני ממליץ לשים את הליקווימולי, ריח עדין יותר, מזכיר קצת בית חולים.

מומלץ גם להחליף פילטר מזגן אחרי ששמים רימון.

בינתיים, כל פעם שאתה ברכב תסע עם חלונות פתוחים ועם אוורור פועל.

 

*היה לי ריח של עובש מהמיזוג, כם שהוא לא פעל.

שמתי רימון של ליקווי מולי.

שבוע לאחריו רימון של מגווייר'ס בניחוח הדרים - דבר שהיה מיותר. יש לו ריח חזק מאוד.

עוד שבוע-שבועיים שבהם נסעתי עם חלונות פתוחים ואוורור עובד כדי שהריח יחזור להיות ניטראלי.

ואז החלפתי פילטר מזגן+שמתי 2 פחיות של קליפורניה וניל וקוקוס (?).

 

**אל תשכח שריח זה משהו שאתה מתרגל אליו. כמו שאתה שם בושם חדש ואחרי שבועיים אתה כבר לא מריח אותו על הגוף שלך.

×
×
  • תוכן חדש...