Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש אותו כבר כמעט חודש, והוא עדיין מחזיק טוב מאוד. 25 ש״ח זה מחיר סביר לגמרי עבור התמורה שלו, והריח שלו ממש ממש ממש מיוחד. לא גנרי. זה כל הקטע

2016 BMW M235i.

פורסם

25 שח מחיר סביר לגמרי, כמה זמן מחזיק כזה ריחן?

ה AREON מחזיקים אצלי (בבקבוק) באיזור החודש בקיץ וקצת יותר בחורף כנראה בגלל החום וההתאדות, מדי פעם הופך את הבקבוקון שיוציא קצת ריח לעץ וזהו.

Opel Adam S 2017

פורסם
בפעם הראשונה שתכנס לרכב אחרי שאכלת שעועית תראה איך הכל משתנה.

 

והפעם ברצינות, רוצה ריח נעים? לך על AREON FRESCO בניחוח SUMMER DREAM, לא תתחרט.

נעים קליל לא מתוק לא חמוץ מדי. לא ריח של רכב חדש.

 

רוצה ריח של רכב חדש? יש תרסיסים בניחוח הזה, גם לכימיקל גייז יש באוטוסטור אבל הם לא לנקיון הרכב אלא לניחוח בלבד.

 

החומר שהמליצו כאן של KOCH CHEMIE מעולה, החברה הזו בכללי מעולה. ממליץ - ובנוסף התרסיס הנ"ל הוא דווקא כן לניקוי פנימי עם ריח נעים.

 

המוצר שהמלצת

KOCH CHEMIE אתה מדבר מנסיון על הריח שהוא משאיר לאורך זמן?

פורסם
המוצר שהמלצת

KOCH CHEMIE אתה מדבר מנסיון על הריח שהוא משאיר לאורך זמן?

 

זה לא תרסיס ריח, זה חומר ניקוי לפנים הרכב שמשאיר ניחוח אז מן הסתם שהוא יהיה חלש ויחזיק פחות זמן מריחן רכב ייעודי.

גם התרסיסים של כימיקל גייז (פחות ממליץ עליהם, משאירים שטיחים דביקים), לא נשארים להרבה זמן.

Opel Adam S 2017

פורסם
הי - מחפש איזה תכשיר מעולה שיישמש אותי לניקוי ושמירה על פלסטיקים פנימיים וכו' ושייהיה לו את הריח אוטו חדש כמו ששמים לרכבי ליסינג באלדן (חובה!)

 

תודה.

 

מישהו עבד באלדן? ;)

בכל מקרה, עדיין מחפש, ניסיתי לשאול באלדן אבל די מנפנפים אותי. זה אולי מן שמפו שהם עושים ניקוי פנימי?

אשמח לשמוע אם מישהו גם בדק את זה.

פורסם
מישהו עבד באלדן? ;)

בכל מקרה, עדיין מחפש, ניסיתי לשאול באלדן אבל די מנפנפים אותי. זה אולי מן שמפו שהם עושים ניקוי פנימי?

אשמח לשמוע אם מישהו גם בדק את זה.

יכול להיות שזה פשוט תרסיס סקאיי כמו אצל השטיפות רכב.

כשעבדתי ב-hertz היה לנו כזה

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

סביר להניח שתרסיסים בשקל, שאולי נותנים ריח טוב שנשאר להרבה זמן (שומנים נדבקים לריפודים,זו הסיבה) אבל לטווח רחוק מזיקים לחלקי הפלסטיק.(שוב, שומנים צולים/מטגנים את הפלסטיקים)

פורסם
איך האיש הזה עובד בכלל? זה פשוט מן פלסטיק ספוג בחומר?

 

אכן. שים לב שהוא לא סתם מפיץ ריח, אלא צריך למקם אותו על פתחי המזגן ברכב כדי שהריח יופץ.

2016 BMW M235i.

פורסם

האמת שעוד לא נדלקתי בפלסטיק מטוגן, ממריחת חומרים מבוססי סיליקון למשל, לא רק מחומרי ריח וניחוח. והרכב שלי יוצא לו לעמוד הרבה פעמים בשמש. אני מאמין שהתועלת שמריחה של החומרים האלו לעתים תכופות גוברת על הנזק. הרכב שלי בן שנה וחצי, חונה מלא בשמש, והפלסטיק שחור יותר יפה מחדש.

×
×
  • תוכן חדש...