Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזה אתה צודק את האמת. רוב הריחות שלהם יותר מדי חריפים בריח או פירותיים מידי. אני מחפש ריח בסגנון של בלאק אייס אבל בקליפורניה, לא מצאתי עד עכשיו.

פורסם

אין תחליף לקליפורניה בנושא עמידות. אך מי שרוצה משהו זמני, אני ממליץ על מבשם כביסה בשם "ניחוח בית מלון" תחת מותג Home Bouquet הנמכר בהום דיפו. דומה זה של קיבוץ דליה אבל מריח פחות "כימיקלי".

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

 

 

התכנסנו כאן עבור ריחות לרכב.

קניתי כמה סוגים כולל הגדול שאפשר למלא אותו -כולל מילוי. 2 cesare

ועוד אחד קטן לארון בגדים.

 

הריח לא ממש דומיננטי, אבל המבחן זה ברכב - לאחר כמה ימים/שבועות.

אעדכן אכן.

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]509682[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]509683[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]509685[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]509686[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]509687[/ATTACH]

 

 

אחרי שבועיים הריח עדיין קיים באוויר בניחוח עדין. בתור אחד שיש לו רגישות יתרה לריחות

מצליח להריח ריחות אפילו ממרחקים (לפעמים חיסרון גדול) דווקא הריח העדין באוויר כלבבי.

מי שמחפש ריחות סגנון קליפורניה? זה לא בשבילו.

 

בגלל שאני רגיש לריחות ואוהב ריחות טובים פיתחתי רגישות לריחות לא טובים. אני למשל מחזיק בבית מטהרי אוויר מסוגים שונים ונדירים (עושה טסטים) שלא ניתן למצוא בשום מקום כי הם לא מוצרי מדף (השגתי מכל מיני מקומות עבודה מיוחדים) למעשה הריחות של Mr & Mrs הכי קרובים (בינתיים) למה שחיפשתי תמיד. ניחוח עדין של בושם יוקרתי נשי שמגיע מרחוק...

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שמעתי שלריחני קליפורניה נגמר במלאי הבלאק אייס כי הוא לא נקנה הרבה והריח שלו נגמר מהר

לפתע ראיתי בשטיפה מלא ריחנים חדשים אבל מתברר שבתוכו הכניסו (אולי בטעות) ריח אחר, לדעתי זה דובדבן

איך זה הגיוני שחברה כזאת עושה כזו פשלה בייצור

כמובן שהחלפתי לפחית אחרת אך ללא שינוי.

 

פורסם

סיפור מעט תמהו שלא נראה לי מכוון. יכולים להיות לזה כמה סיבות.

כמו העברת יצור למדינה אחרת, או טעות באחת המכונות. (אבל היו עולים על זה מיד)

 

אפשרות אחרת, אולי זה מזויף? (נראה לי הגיוני)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הריח של פחית קליפורניה נשאר אפילו שנה. כל פעם הופכים את הפדים האלה או מסובבים אותם, ונשבע לך שהריח נשאר בסלון הרכב שנה שלמה. בהתחלה פותחים קצת, אחרי חודש עוד קצת, מתנהגים עם זה בחסכנות/קמצנות והריח שייצא יהיה עדין אבל נוכח למשך המון המון זמן. אין צורך לקנות ריחן כל חודש, מיותר.

פורסם

למי שאוהב ריח של קיא בסלון הרכב (שנדבק גם לבגדים, אלה שאומרים שלא כבר לא שמים לב מרוב שהתרגלו) אז למה לא קליפורניה בעצם?

Opel Adam S 2017

פורסם

נדבק לבגדים ולריפוד זה בונוס, הריח הנעים הזה נשאר הרבה זמן. ניסיתי את הדובדבן, מסטיק, תות שמנת, לימון, קוקוס, וניל, קרנבריז/אוכמניות וגולדן סטייט דילייט, כולם טובים בעיניי. חולה על הריחות שלהם.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

קשה לי מאוד לאהוב חלק מהריחות שיש בשוק,

אני מחפש ריח נעים כל הלבנדר מזכיר לי ריח של שירותים והריח לא נעים

מחפש ריח נעים שמחזיק לאורך זמן (חצי שנה) לבית, לרכב, לארון ולשירותיםכמו כן, אשמח גם להמלצה על בושם עם ריח נעים שנשאר במשך יום, אם יש ריח כמו של לימון אמיתי או ריחות כאלה נעימים אני אשמח להמלצה

 

 

תודה:)

×
×
  • תוכן חדש...