Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיפשתי עכשיו כמה ריחות מעניינים באייס, AREON לא קיים, ולא הריחות של Mr & Mrs

את קליפורניה אני לא רוצה, בקיצור לא נשאר משהו באמת טוב, מלבד Mr & Mrs שהריחות שלהם מבחינתי ללא תחרות, החיסרון, התנדפות מהירה.

פורסם
לפני שעתיים, yogev20 כתב:

חיפשתי עכשיו כמה ריחות מעניינים באייס, AREON לא קיים, ולא הריחות של Mr & Mrs

את קליפורניה אני לא רוצה, בקיצור לא נשאר משהו האמת טוב מלבד Mr & Mrs שהריחות שלהם מבחינתי ללא תחרות, החיסרון, התנדפות מהירה.

 
 

תזמין מ KSP :)
משם הזמנתי את המסטיק AREON שאצלי כבר חודשיים נותן בראש (זכורים לי 2 ניחוחות נוספים)

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא יודע איך אתם שורדים עם ריח המסטיקיא באוטו, בקיץ זה מעורר בחילה עד לרמה שאני לא יכול לנשום ברכב (זה רק אני?)

Opel Adam S 2017

פורסם

רק אתה כנראה, אני ממש מת עליו (גם אשתי וההורים שנסעו)

לפני שעתיים, liav12 כתב:

אז היבואן חזר אלי בתשובה שבאיזור ראשון לציון אין אותם כלל בדגם ג'ינס או בשאר ולא בכל הריחנים ולא בכל המקומות אם בכלל, והוא לא יכול לעזור לי אלא אם אני מזמין ארגזים. מצחיק שגם בתקופה כזו נראה שאין רצון למכור לפרטיים, מעדיף לשלם למקום שכן מעוניין למכור.

 

בכל אופן הזמנתי 3 חתיכות עם אותו ריח מאיביי, בעלות נמוכה מהארץ של 25 שקלים כולל משלוח.

https://www.ebay.com/itm/SET-2-1-Areon-Auto-Fresco-Lufterfrischer-4-ml-Perfume-in-Flasche-Holzbox-OVP/383780022003?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=652151350085&_trksid=p2057872.m2749.l2649

 

יש לו בכללי עוד כמה ניחוחות בחנות

https://www.ebay.com/sch/m.html?_ssn=universal2store&LH_PrefLoc=&_from=R40&_trksid=p2499338.m570.l1313&_nkw=AREON&_sacat=0

שוווה, 3 ב24 שח כולל משלוח חינם.
הזמנתי גם ננסה (2 סאמר דרים + 1 וניל).

פורסם (נערך)

זה מה שהזמנתי גם כן.

לי אישית יש טראומה מהמסטיק של קליפורניה ובכללי הריח המתוק הזה בשיא החום בקיץ.. ריח מתוק וקיץ לא הולך ביחד, בגלל זה בשמים לקיץ הם "פרשיים" ולימוניים / הדריים.

אבל כמובן ריח וטעם זה עניין אינדיבידואלי

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם
בתאריך 3.11.2020 בשעה 12:55, liav12 כתב:

אז היבואן חזר אלי בתשובה שבאיזור ראשון לציון אין אותם כלל בדגם ג'ינס או בשאר ולא בכל הריחנים ולא בכל המקומות אם בכלל, והוא לא יכול לעזור לי אלא אם אני מזמין ארגזים. מצחיק שגם בתקופה כזו נראה שאין רצון למכור לפרטיים, מעדיף לשלם למקום שכן מעוניין למכור.

 

בכל אופן הזמנתי 3 חתיכות עם אותו ריח מאיביי, בעלות נמוכה מהארץ של 25 שקלים כולל משלוח.

https://www.ebay.com/itm/SET-2-1-Areon-Auto-Fresco-Lufterfrischer-4-ml-Perfume-in-Flasche-Holzbox-OVP/383780022003?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=652151350085&_trksid=p2057872.m2749.l2649

 

יש לו בכללי עוד כמה ניחוחות בחנות

https://www.ebay.com/sch/m.html?_ssn=universal2store&LH_PrefLoc=&_from=R40&_trksid=p2499338.m570.l1313&_nkw=AREON&_sacat=0

 

איזה ריח נעים ומומלץ?

אהבתי את הבלאק אייס של עצים קטנים, יש להם משהו בסגנון?

פורסם

זה אתר אינטרנטי, כלומר דרך הזמנות. אבל המחיר כולל משלוח +18 ש"ח.

אישית פחות אוהב את קליפורניה על אף ששנים השתמשתי בו. (עדיין קונה לרכב אחר בבית) 

×
×
  • תוכן חדש...