Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדהים, חזרתי עכשיו מחסונה בלוד לבדוק אם יש טרטל קרמי החדש, ואני רואה על המדף קליפורניה ב - 10.90. שואל זה אורגינל? אומרים כן, פשוט קנינו כמות גדולה. מי שנמצא באזור שווה בהחלט.

 

לפני שבוע בדיוק קניתי 2 יחידות  ב-  20 ש"ח אחת. ( דקה הליכה ברגל מחסונה)

IMG_20201105_083958.jpg

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 16 שעות, R'n'B כתב:

 

איזה ריח נעים ומומלץ?

אהבתי את הבלאק אייס של עצים קטנים, יש להם משהו בסגנון?

 

מהנסיונות עבר שלי עם חברות אחרות בניחוח BLACK ICE תמיד הרגיש לי שזה סוג של ריחן בניחוח זיעה מתובלת, לא מתחבר 😛 

Opel Adam S 2017

פורסם

היה לי בעבר את הצילום, לא מוצא גם לא בחיפוש ברשת. בכל אופן זהו פחית זהה כמעט לחלוטין

מלבד צבעים מעט בהירים (פחות מסודרים כמו באורגינל) והשם עד כמה שאני זוכר לא זהה באופן מלא (זו עברה על החוק)

אלא רשום קליפורניה עם אות אחת שונה. כלומר זה יכול להיות California עם A בסוף וזה הכי לא עבירה

כאילו מוצר אחר רק דומה. (או כל אות אחרת בתוך השם שלא שמים לב אליו)

פורסם

פעם ראשונה משתמש בריח של "מרכך כביסה" של קליפורניה, לא מריחים אותו בכלל ברכב.

ממש מאכזב. (זה ברכב אחר בבית, אבדוק עוד שבוע להיות בטוח)

פורסם

אני טענתי שיש מזויפים. הפחית אינה מזויפת, יכול להיות שישנה, או שהריח הספציפי אינו דומיננטי. (אני בודק את זה, כי יש לי עוד כמה מאותה נגלה בריחות שונים)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני לא קונה דרך אתרים ריחות לרכב, מעדיף באופן פיזי לראות את המוצרים, במיוחד שיש את קליפורניה במחירים זהים.

 

לדעתי אלה ההשלכות של הקורונה. קפצתי אתמול להום סנטר לקנות כמה מוצרים, החנות הפוכה, אין אנשי שירות, ארגזים בכל פינה, כמובן יצאתי משם. ניסית ליצור קשר טלפוני? יש שם מספר פלאפון. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...