Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תודה,

תהיה יותר ספציפי מה הכוונה בקבוקים לרכב, איזה בקבוקים?

כמה זמן המפיץ מחזיק לך מעמד ברכב?

פורסם

סליחה שאני עוכר שמחות, אבל חומר בישום למפיצי הריח - כל חומר, בין אם תרסיס ארוסול ובין זה שמותז מכאנית - הוא חומר שהוכח כבר שהוא מסוכן לבריאות.

מאד מסוכן.

עדיף ללכת בכיוון של סבונים למיניהם. שישכבו ויפיצו ריח ולאחר זמן מה מחליפים או מגרדים את השכבה העליונה.

פורסם
קודם כל תודה,

תהיה יותר ספציפי מה הכוונה בקבוקים לרכב, איזה בקבוקים?

כמה זמן המפיץ מחזיק לך מעמד ברכב?

 

אלו

 

https://www.newco-europe.co.uk/en_UK/p/air-freshener-areon-fresco-tropicana/4807/

 

ירחמיאל - כולם כימיקלים אז סביר להניח שכן, אבל באיזו רמה?

גם הריח של ה"חדש" ברכב שאתה מריח הוא מסוכן לבריאות בעקרון

Opel Adam S 2017

פורסם

משתמש במשרד ובבית במפיץ ריח שאני קונה במלון 'כרמים'. ריח עדין מאוד ונעים. ויקר. בקבוקון סגול.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אלו

 

https://www.newco-europe.co.uk/en_UK/p/air-freshener-areon-fresco-tropicana/4807/

 

ירחמיאל - כולם כימיקלים אז סביר להניח שכן, אבל באיזו רמה?

גם הריח של ה"חדש" ברכב שאתה מריח הוא מסוכן לבריאות בעקרון

אכן יש מפיצי ריח שהם מסוכנים.

להקטין את הסיכון אפשר לרכוש מחברה שהחומרים שלה הם אורגנים ולא סינטטים.

ריחות קליפורניה למשל

https://www.californiascents.com/

 

Sent from my SM-N920I using Tapatalk

קובי

:-)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
מישהו מכיר ריחן טוב וחזק לרכב שמריח ריח טוב או כמו בושם?

 

קרא בדף 55 כתבתי רשמים על Mr & Mrs. יש להם ריחות של בושם יוקרתי עדין איכותי, לא מכיר משהו דומה לרכב.

הבעיה שהם לא מחזיקים מעמד. ( עד חודש, אולי פחות)

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

בא לי לגוון קצת בפחית של קליפורניה אחרת מהדובדבן שלדעתי מעולה ומחזיק המון זמן, יש המלצות על עוד ריחות טובים ומחזיקים?

כרגע עם הוניל ולא אהבתי, חלש מדי ולא מרגיש אותו. מקצת קריאה בפורומים בחו"ל מצאתי שהריח laguna breeze חוזר על עצמו הרבה.

עריכה אחרונה על ידי non22

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

אני גם הייתי משתמש בפחית קליפורניה, לפני שבוע הגיע לי תרסיס מבשם אוויר בניחוח רכב חדש של CG. ריח ממש טוב כאילו הרכב יצא מהחברה

פורסם
קרא בדף 55 כתבתי רשמים על Mr & Mrs. יש להם ריחות של בושם יוקרתי עדין איכותי, לא מכיר משהו דומה לרכב.

הבעיה שהם לא מחזיקים מעמד. ( עד חודש, אולי פחות)

 

כ''כ הוקסמתי מחוות הדעת הטובות מהריחנים הללו שהזמנתי 2. חייב לציין שבקושי שהיה להם ריח. מתאים למישהו שמחפש ריח עדין שבקושי מורגש ואם כן, אז רק בנסיעה (בגלל שהם ממוקמים על פתחי האוורור. שורה תחתונה: לא ממליץ בכלל. במיוחד לאור המחיר היקר מאד. אחרי שבועיים זרקתי אותם.

×
×
  • תוכן חדש...